an online Instagram web viewer

#yang medias

Photos

Regrann from @erb_n21pky - .
M2 BOR 03 PALANGKA RAYA membahas vital sign #klub10n21#yang bikin lebih - #regrann
Regrann from @erb_n21pky - . M2 BOR 03 PALANGKA RAYA membahas vital sign #klub10n21 #yang  bikin lebih - #regrann 
xSay2
Still struggling with a cold i had to skip the intended Vinyasa class and took an Inner Yoga class today including yin yoga, restorative poses, pranayama and Buddhist meditative practice. The philosophy and methodology of InnerYoga is influenced by psychoneuroimmunology- the scientific understanding of the body-mind as the interaction between psychological processes and the nervous and immune systems #listentoyourbody #yin #yang #yoga #innerpeace #inneryoga #meditation #pranayama #restorativeyoga #yinyoga #treeofyoga #yogatree #sanfrancisco #stanyan #healthfirst #buddhistmeditation #psychology #mindfulness #yogalife #yogini #sanfranciscoyoga #yogatreesf #yogaislife
Still struggling with a cold i had to skip the intended Vinyasa class and took an Inner Yoga class today including yin yoga, restorative poses, pranayama and Buddhist meditative practice. The philosophy and methodology of InnerYoga is influenced by psychoneuroimmunology- the scientific understanding of the body-mind as the interaction between psychological processes and the nervous and immune systems #listentoyourbody  #yin  #yang  #yoga  #innerpeace  #inneryoga  #meditation  #pranayama  #restorativeyoga  #yinyoga  #treeofyoga  #yogatree  #sanfrancisco  #stanyan  #healthfirst  #buddhistmeditation  #psychology  #mindfulness  #yogalife  #yogini  #sanfranciscoyoga  #yogatreesf  #yogaislife 
We LOVE our URBAN JUNGLE!! These plants 🌱 have taken off - especially the MONSTERA -taking over like a boss!! Come and visit our beautiful haven if you haven’t already!
🌱
CLASSES TONITE 🌱
5.45 VINYASA 
7pm YIN WITH SHYAM
🌱
FRIDAY CLASSES
🌱
12.15 Lvl 2 VINYASA w/Jess
5.45 HATHA YOGA & YOGA NIDRA w/Kellie-Michelle

See you #warriors on the mat! •
•
•

#yoga #realyoga #aucklandyoga #love #strength #parnellyoga #parnell #authentic #mindfulness  #vinyasa #corporateyoga #wellness #2018 #intention #nz #meditation #community #auckland#Yogatech #yin #yogaforeveryone #yogateacher #mermaid #hatha #britomart #yang #flow #stretch #yogapants
We LOVE our URBAN JUNGLE!! These plants 🌱 have taken off - especially the MONSTERA -taking over like a boss!! Come and visit our beautiful haven if you haven’t already! 🌱 CLASSES TONITE 🌱 5.45 VINYASA 7pm YIN WITH SHYAM 🌱 FRIDAY CLASSES 🌱 12.15 Lvl 2 VINYASA w/Jess 5.45 HATHA YOGA & YOGA NIDRA w/Kellie-Michelle See you #warriors  on the mat! • • • #yoga  #realyoga  #aucklandyoga  #love  #strength  #parnellyoga  #parnell  #authentic  #mindfulness  #vinyasa  #corporateyoga  #wellness  #2018  #intention  #nz  #meditation  #community  #auckland #Yogatech  #yin  #yogaforeveryone  #yogateacher  #mermaid  #hatha  #britomart  #yang  #flow  #stretch  #yogapants 
Adventure! Another photo from #kastucon with @cosmic_sea_turtle as my little sister. As always @fragmentedfablecosplay was the amazing photographer.
Ruby: @cosmic_sea_turtle  Yang: @knightshade94 📸: @fragmentedfablecosplay  #katsucon2018 #rwby #rwbycosplay #yang #rubyrose #yangxiaolong #cosplay
we welcome our new additions to the urban plot as history has it wild and untamed the yang tao chinese gooseberry otherwise known and renamed as the humble kiwi fruit originally native to China, our ever fertile female and our male starting to intertwine on their trellis natures purpose refining and researching new temperate patterns instinctive sequence cycle of growth the life cycle of nature x 🍃
we welcome our new additions to the urban plot as history has it wild and untamed the yang tao chinese gooseberry otherwise known and renamed as the humble kiwi fruit originally native to China, our ever fertile female and our male starting to intertwine on their trellis natures purpose refining and researching new temperate patterns instinctive sequence cycle of growth the life cycle of nature x 🍃
Am I not a cutie?♡
Artist-https://ricemo.deviantart.com
Source-https://ricemo.deviantart.com/art/Blake-Belladonna-596972504
Tags-#rwbyfandom #rwby #rubyrose #ruby #weiss #weissschnee #blakebelladonna #Blake #yangxiaolong #yang #rubyRWBY 
#weissRWBY #blakeRWBY #yangRWBY
444🕉11☥11🕉444 I've never been a #Fan of watching people from a #Distance, but I swear peoples #Vibration from #Facebook and #Instagram are completely different. Like a #Yin and #Yang 1 serves the #Ego as the other serves the #Soul. #LMAO I do not know about you  but I know which 1 thatI chose. 444🕉11☥11🕉444
444🕉11☥11🕉444 I've never been a #Fan  of watching people from a #Distance , but I swear peoples #Vibration  from #Facebook  and #Instagram  are completely different. Like a #Yin  and #Yang  1 serves the #Ego  as the other serves the #Soul . #LMAO  I do not know about you but I know which 1 thatI chose. 444🕉11☥11🕉444
Be brave, Yang
Ac: me
ib: @missamvz 
Dt: @tropic.panda @resiedits @rwbycat @midnightvillains @bdunkelman
~~~
Thanks for ruining the quality, instagram >:/
Also, I got a hair cut and I barely have enough hair to put in a bun 😰😰😰
Be brave, Yang Ac: me ib: @missamvz Dt: @tropic.panda @resiedits @rwbycat @midnightvillains @bdunkelman ~~~ Thanks for ruining the quality, instagram >:/ Also, I got a hair cut and I barely have enough hair to put in a bun 😰😰😰
#katsucon2018  was a success! Our #rwby uniforms were so much fun to wear and I loved getting to be #yang! We met so many awesome people including @adrimom_the_mom who joined us as our Weiss and @sayuncleqrow who joined us later on in the day as our Qrow! Thank you @fragmentedfablecosplay for being an awesome photographer yet again!  Yang: @knightshade94  Ruby: @cosmic_sea_turtle  Blake: @fragmentedfablecosplay  Weiss: @adrimom_the_mom  Qrow: @sayuncleqrow  Glynda: @stareliouscosplay  #rwbycosplay #beaconacademy #cosplay #katsucon
#katsucon2018  was a success! Our #rwby  uniforms were so much fun to wear and I loved getting to be #yang ! We met so many awesome people including @adrimom_the_mom who joined us as our Weiss and @sayuncleqrow who joined us later on in the day as our Qrow! Thank you @fragmentedfablecosplay for being an awesome photographer yet again! Yang: @knightshade94 Ruby: @cosmic_sea_turtle Blake: @fragmentedfablecosplay Weiss: @adrimom_the_mom Qrow: @sayuncleqrow Glynda: @stareliouscosplay #rwbycosplay  #beaconacademy  #cosplay  #katsucon 
Dijaman Now perlu perhatian ekstra dalam memilah tontonan dan tuntunan mendidik sang buah hati, tidak cukup hanya dengan sekedar ketegasan, anak jaman now memiliki sifat (OT cair anak membeku, OT tegas anak mengeras, OT lunak anak brontak, dsb)...kata-kata bijak sudah terasa kueno digendang telinga mereka..mereka lebih banyak menggunakan indra penglihatannya dibanding pendengaran. Malas melan rasa pahit membuat mereka hanya memilih makan-makanan yang manis (jalan-jalan yg mudah "tak perduli salah/benarnya")..maka disitulah PR kita sebagai orang tua (OT) untuk berperan aktif dalam memilih dan memilah cara/jalan yg mudah, baik, dan benar untuk mereka menuju/mencapai impian dan tujuan hidupnya...jangan hanya membekali mereka dengan harta namun lupa mengajarkan kepada mereka makna dan cara untuk meraihnya,...sehingga saat kita tak lagi mampu membrikan dunia kepada mereka...anak dan keturunan kita kelak akan tersesat, Na'uzubillah!!! Barakallahu semoga kita senantiasa diberikan anak dan keturunan yang bertakwa, Soleh dan Solehah...Aamiin Allah Humma Aamiin... #selamatpagi #anak #adalah #amanah #illahi #yang #mesti #kita  #pertanggung #jawab #kan #di #dunia #dan # lakhirat #Barakallah
Dijaman Now perlu perhatian ekstra dalam memilah tontonan dan tuntunan mendidik sang buah hati, tidak cukup hanya dengan sekedar ketegasan, anak jaman now memiliki sifat (OT cair anak membeku, OT tegas anak mengeras, OT lunak anak brontak, dsb)...kata-kata bijak sudah terasa kueno digendang telinga mereka..mereka lebih banyak menggunakan indra penglihatannya dibanding pendengaran. Malas melan rasa pahit membuat mereka hanya memilih makan-makanan yang manis (jalan-jalan yg mudah "tak perduli salah/benarnya")..maka disitulah PR kita sebagai orang tua (OT) untuk berperan aktif dalam memilih dan memilah cara/jalan yg mudah, baik, dan benar untuk mereka menuju/mencapai impian dan tujuan hidupnya...jangan hanya membekali mereka dengan harta namun lupa mengajarkan kepada mereka makna dan cara untuk meraihnya,...sehingga saat kita tak lagi mampu membrikan dunia kepada mereka...anak dan keturunan kita kelak akan tersesat, Na'uzubillah!!! Barakallahu semoga kita senantiasa diberikan anak dan keturunan yang bertakwa, Soleh dan Solehah...Aamiin Allah Humma Aamiin... #selamatpagi  #anak  #adalah  #amanah  #illahi  #yang  #mesti  #kita  #pertanggung  #jawab  #kan  #di  #dunia  #dan  # lakhirat #Barakallah 
Aku yakin suatu saat kamu akan kembali lagi kepadaku
#yang.terdalam
Aku yakin suatu saat kamu akan kembali lagi kepadaku #yang .terdalam
"...você é as folhas se banhando ao sol. Eu… sou as raízes que crescem no escuro."
Danzō Shimura...🍂☀️
#beard #barbados #boy #nerd #anime #naruto #inst #geek #barba #urso 🐻 #escuridão #luz #yang #yan #homem #garotosbr #livre #naosoumunicipiopraterlimite
Jangan mudah percaya kata-kata dari seorang pembohong yg berkilah saat sudah ditunjukkan kebenarannya (kalau dia memang benar kenapa tidak jujur dari awal, kenapa tunggu orang lain yang mengungkapnya?) karna sekali berbohong, dia akan terus berbohong untuk menutupi kebohongan yang sebelumnya :)
• •
1 pohon dapat membuat jutaan korek api tapi 1 batang korek api dapat membakar jutaan pohon.
So be good do good :) karma it’s !
#februaryquotes #selfreminder #pelajaranhidup #hatihatimainhati #hatihatimainapi #selamat #ulang #tahun #bytheway #untuk #yang #ulangtahun 🤗
Jangan mudah percaya kata-kata dari seorang pembohong yg berkilah saat sudah ditunjukkan kebenarannya (kalau dia memang benar kenapa tidak jujur dari awal, kenapa tunggu orang lain yang mengungkapnya?) karna sekali berbohong, dia akan terus berbohong untuk menutupi kebohongan yang sebelumnya :) • • 1 pohon dapat membuat jutaan korek api tapi 1 batang korek api dapat membakar jutaan pohon. So be good do good :) karma it’s ! #februaryquotes  #selfreminder  #pelajaranhidup  #hatihatimainhati  #hatihatimainapi  #selamat  #ulang  #tahun  #bytheway  #untuk  #yang  #ulangtahun  🤗
Kamu mau buat wanita menangis itu mudah ...........#yang susah iyalah membuat wanita menangis karena bahagia......#
Kamu mau buat wanita menangis itu mudah ...........#yang  susah iyalah membuat wanita menangis karena bahagia......#
#Repost @komikpipin
.
Galengan sawah saat masa kecil itu sudah tidak ada lagi 😦🌾
.
.
.
#komikpipin #komikinajah #komikanu #komiklokalindonesia #komikstrip #komikstripindonesia #timeflies #illustration #ilustrasi #sawah #yang #hilang
Hari kamis yg manis 😇
.
Pagi ini dengar kabar bahwa dirimu skrg telah berhijab 😊
.
Kudoakan semoga istiqomah, menjadi pribadi yg lebih baik kedepannya, dan tentunya menjadi wanita yg lebih shalehah 😇
.
Allah begitu baik bukan, dibalik semua masalah pasti ada hikmahnya 😍
.
#berubah#jadi#pribadi#yang#baik#jangan#menyimpan#dendam
#memaafkan#membuat#hati#lebih#tenang
#wanita#baik#akan#menjaga#harga#dirinya#dan#tidak#merusak#rumah#tangga#oranglain
#ceritacintaokni💑
Hari kamis yg manis 😇 . Pagi ini dengar kabar bahwa dirimu skrg telah berhijab 😊 . Kudoakan semoga istiqomah, menjadi pribadi yg lebih baik kedepannya, dan tentunya menjadi wanita yg lebih shalehah 😇 . Allah begitu baik bukan, dibalik semua masalah pasti ada hikmahnya 😍 . #berubah #jadi #pribadi #yang #baik #jangan #menyimpan #dendam  #memaafkan #membuat #hati #lebih #tenang  #wanita #baik #akan #menjaga #harga #dirinya #dan #tidak #merusak #rumah #tangga #oranglain  #ceritacintaokni 💑
Bersabarlah sebentar untuk cerita indah yang sedang Allah rencanakan.

#slamatpagi  #kamu  #yang  #selalu  #aku  #ceritakan  #pada  #robbku 😊 #semoga #allah #segera #mempertemukan #kita
#eeaaa 😂😂
🌛❤🌜 @NewEarthPeople 😇🌠❤✨😇 #Week #8 - #Reading ~ 22th. - 24th. #February®18 ✨ ~ ☆  #YANG© ☆ ~ 😇 ❤ -  for you to nourish your soul Light and for You to see #thehighestgoodofall ~🌛🔮🌜
Just breathe ❤️ and take one day at a time #breathe #life #yin #yang #qoutes #days #harvest #seeds #plant #judge
#Yang minat bikin stickers kayak ini chat aja saya....ni no wa saya
082283362136
#Yang  minat bikin stickers kayak ini chat aja saya....ni no wa saya 082283362136
Soooooo hi. My name is fox and I'm not blind okay?...just..sorta blind but it's fine!! Anywho velvet wanted me to make this acc soo...here I am!! Sorta...maybe...I don't know yes I'm here!! I can be akward sometimes but meh..I'm the silent type :D
🔥
Anywho. I'm here now so yay me!!!...I mean go team!!! Ya..ya that one..hehe
🔥
<stuffs>
#rwby #fooooox #velvet #coco #team #coffee #hashtag #yeet #sweet #yay #tea #love #blind #red #yang #beacon #family #funtimes #teatime
Soooooo hi. My name is fox and I'm not blind okay?...just..sorta blind but it's fine!! Anywho velvet wanted me to make this acc soo...here I am!! Sorta...maybe...I don't know yes I'm here!! I can be akward sometimes but meh..I'm the silent type :D 🔥 Anywho. I'm here now so yay me!!!...I mean go team!!! Ya..ya that one..hehe 🔥 #rwby  #fooooox  #velvet  #coco  #team  #coffee  #hashtag  #yeet  #sweet  #yay  #tea  #love  #blind  #red  #yang  #beacon  #family  #funtimes  #teatime 
An-Nahl ayat 68-69
@ahmad_alnufais
.
68. Wahai Muhammad, Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah berisi perintah: "Buatlah sarang-sarang di gunung-gunung, di pohon-pohon dan di atap-atap rumah yang dibuat oleh manusia.
.
69. Kemudian, isaplah makanan dari semua jenis bunga dan laluilah jalan-jalan yang telah dimudahkan oleh Tuhanmu untuk pergi dan pulang ke sarangmu." Dari perut lebah keluar madu yang bermacam-macam warnanya, mengandung obat bagi manusia. Sungguh dalam hal itu terdapat bukti-bukti kekuasaan Allah bagi kaum yang mau berpikir.
.
🎬 @tadabbur_
👉@tadabbur_
👉@tadabburdaily
.
#tadabbur #tadabburquran #tadabburdaily #quran #surah #anNahl #68-69 #penciptaan #lebah #tanda #kekuasaan #Allah #bagi #orang #yang #berfikir || #ngaji #hijrah #ikhwan #palembang
An-Nahl ayat 68-69 @ahmad_alnufais . 68. Wahai Muhammad, Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah berisi perintah: "Buatlah sarang-sarang di gunung-gunung, di pohon-pohon dan di atap-atap rumah yang dibuat oleh manusia. . 69. Kemudian, isaplah makanan dari semua jenis bunga dan laluilah jalan-jalan yang telah dimudahkan oleh Tuhanmu untuk pergi dan pulang ke sarangmu." Dari perut lebah keluar madu yang bermacam-macam warnanya, mengandung obat bagi manusia. Sungguh dalam hal itu terdapat bukti-bukti kekuasaan Allah bagi kaum yang mau berpikir. . 🎬 @tadabbur_ 👉@tadabbur_ 👉@tadabburdaily . #tadabbur  #tadabburquran  #tadabburdaily  #quran  #surah  #anNahl  #68 -69 #penciptaan  #lebah  #tanda  #kekuasaan  #Allah  #bagi  #orang  #yang  #berfikir  || #ngaji  #hijrah  #ikhwan  #palembang 
“It is good to laugh. Laughter is spiritual relaxation.”
~ Abdu’l-Baha
.
This little one makes me laugh every time. He’s heart, his cheekyness, his cuteness, his gentleness, all of him. I love you!
“It is good to laugh. Laughter is spiritual relaxation.” ~ Abdu’l-Baha . This little one makes me laugh every time. He’s heart, his cheekyness, his cuteness, his gentleness, all of him. I love you!
Don't forget with all of time you waste

#dont #forget #all #of #time #you #waste #jangan #lupakan #waktu #yang #telah #terbuang
{وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَكِّسْهُ فِي الْخَلْقِ أَفَلا يَعْقِلُونَ (68) وَمَا عَلَّمْنَاهُ الشِّعْرَ وَمَا يَنْبَغِي لَهُ إِنْ هُوَ إِلا ذِكْرٌ وَقُرْآنٌ مُبِينٌ (69) لِيُنْذِرَ مَنْ كَانَ حَيًّا وَيَحِقَّ الْقَوْلُ عَلَى الْكَافِرِينَ (70) }

Dan barang siapa yang Kami panjangkan umurnya, niscaya Kami kembalikan dia kepada kejadiannya). Maka apakah mereka tidak memikirkan? Dan Kami tidak mengajarkan syair kepadanya (Muhammad) dan bersyair itu tidaklah layak baginya. Al-Qur'an itu tidak lain hanyalah pelajaran dan kitab yang memberi penerangan, supaya dia (Muhammad) memberi peringatan kepada orang-orang yang hidup (hatinya) dan "supaya pastilah ketetapan(azab) terhadap orang-orang kafir.

Allah Swt. menceritakan tentang anak Adam, bahwa manakala usianya dipanjangkan, maka dikembalikanlah ia kepada keadaan lemah sesudah kuat dan lelah sesudah semangat. Seperti yang disebutkan di dalam firman-Nya: {اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ ضَعْفٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفًا وَشَيْبَةً يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْقَدِيرُ} Allah, Dialah yang menciptakan kamu dari keadaan lemah, kemudian Dia menjadikan (kamu) sesudah keadaan lemah itu menjadi kuat, kemudian Dia menjadikan (kamu) sesudah kuat itu lemah (kembali) dan beruban. Dia menciptakan apa yang dikehendaki-Nya dan Dialah Yang Maha Mengetahui lagi Mahakuasa. (Ar-Rum: 54)

Dan firman Allah Swt.: {وَمِنْكُمْ مَنْ يُرَدُّ إِلَى أَرْذَلِ الْعُمُرِ لِكَيْلا يَعْلَمَ مِنْ بَعْدِ عِلْمٍ شَيْئًا}

dan di antara kamu ada yang dikembalikan kepada umur yang paling lemah (lanjut dan pikun) supaya dia tidak mengetahui lagi sesuatu pun yang pernah diketahuinya. (An-Nahl: 70)

Makna yang dimaksud —hanya Allah Yang Maha Mengetahui— memberitakan tentang keadaan dunia ini, bahwa ia adalah negeri yang lenyap dan sebagai tempat persinggahan, bukan negeri yang abadi, bukan pula tempat menetap selamanya. 
#ustadzyazid #ustadzyazidjawas #surah #yasin #surahyasin #alquran #hadist #setiap #makhluk #yang #bernyawa #pasti #akan #matí #semua #akan #kembali #kepadanya #qalamilahi #selfreminder #muhasabahdiri #tadabbur #qolallahwaqolarasul
{وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَكِّسْهُ فِي الْخَلْقِ أَفَلا يَعْقِلُونَ (68) وَمَا عَلَّمْنَاهُ الشِّعْرَ وَمَا يَنْبَغِي لَهُ إِنْ هُوَ إِلا ذِكْرٌ وَقُرْآنٌ مُبِينٌ (69) لِيُنْذِرَ مَنْ كَانَ حَيًّا وَيَحِقَّ الْقَوْلُ عَلَى الْكَافِرِينَ (70) } Dan barang siapa yang Kami panjangkan umurnya, niscaya Kami kembalikan dia kepada kejadiannya). Maka apakah mereka tidak memikirkan? Dan Kami tidak mengajarkan syair kepadanya (Muhammad) dan bersyair itu tidaklah layak baginya. Al-Qur'an itu tidak lain hanyalah pelajaran dan kitab yang memberi penerangan, supaya dia (Muhammad) memberi peringatan kepada orang-orang yang hidup (hatinya) dan "supaya pastilah ketetapan(azab) terhadap orang-orang kafir. Allah Swt. menceritakan tentang anak Adam, bahwa manakala usianya dipanjangkan, maka dikembalikanlah ia kepada keadaan lemah sesudah kuat dan lelah sesudah semangat. Seperti yang disebutkan di dalam firman-Nya: {اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ ضَعْفٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفًا وَشَيْبَةً يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْقَدِيرُ} Allah, Dialah yang menciptakan kamu dari keadaan lemah, kemudian Dia menjadikan (kamu) sesudah keadaan lemah itu menjadi kuat, kemudian Dia menjadikan (kamu) sesudah kuat itu lemah (kembali) dan beruban. Dia menciptakan apa yang dikehendaki-Nya dan Dialah Yang Maha Mengetahui lagi Mahakuasa. (Ar-Rum: 54) Dan firman Allah Swt.: {وَمِنْكُمْ مَنْ يُرَدُّ إِلَى أَرْذَلِ الْعُمُرِ لِكَيْلا يَعْلَمَ مِنْ بَعْدِ عِلْمٍ شَيْئًا} dan di antara kamu ada yang dikembalikan kepada umur yang paling lemah (lanjut dan pikun) supaya dia tidak mengetahui lagi sesuatu pun yang pernah diketahuinya. (An-Nahl: 70) Makna yang dimaksud —hanya Allah Yang Maha Mengetahui— memberitakan tentang keadaan dunia ini, bahwa ia adalah negeri yang lenyap dan sebagai tempat persinggahan, bukan negeri yang abadi, bukan pula tempat menetap selamanya. #ustadzyazid  #ustadzyazidjawas  #surah  #yasin  #surahyasin  #alquran  #hadist  #setiap  #makhluk  #yang  #bernyawa  #pasti  #akan  #matí  #semua  #akan  #kembali  #kepadanya  #qalamilahi  #selfreminder  #muhasabahdiri  #tadabbur  #qolallahwaqolarasul 
#Tb
Besday sepupu aqief...terkejut campur malu2 nak bergambar dengan mickey mouse...
#yang pasti dalam maskot tu perempuan..bukan lelaki
#Tb  Besday sepupu aqief...terkejut campur malu2 nak bergambar dengan mickey mouse... #yang  pasti dalam maskot tu perempuan..bukan lelaki
Balance ⚖️☯️
#Yin #Yang I am not all good, I am not all bad
Balance ⚖️☯️ #Yin  #Yang  I am not all good, I am not all bad
Вчера.создавали очень нежный образ в персиковых оттенках для прекрасной  Виты @rovkkko__🍑🌸
Подчеркнули линии на лице и добавили чуточку сияния.ничего лишнего)☺
.
Думаю что такой вариант отлично подойдет для любого торжественнного, а так же романтичного вечера💓
___________________________________________________
Работа мастера Натальи @konkova_natalia 
#макияж_малина_макияж_малина_наталья 
#макияж_малина
#малина_вилючинск
Вчера.создавали очень нежный образ в персиковых оттенках для прекрасной Виты @rovkkko__🍑🌸 Подчеркнули линии на лице и добавили чуточку сияния.ничего лишнего)☺ . Думаю что такой вариант отлично подойдет для любого торжественнного, а так же романтичного вечера💓 ___________________________________________________ Работа мастера Натальи @konkova_natalia #макияж_малина_макияж_малина_наталья  #макияж_малина  #малина_вилючинск 
Am I the first to make this stupid joke 😅 #RWBY #Ruby #Weiss #Huntress #schnee #Qrow #LieRen #Nora #Ozpin #JauneArc #Blake #Yang #Pryrrha #Remnant #DustMagic #Grimm #OnePiece #wcw #Sabo #Carrot #GoingMerry #Ace #Luffy #Zoro #Sanji #doflamingo #Koala #Usopp
787. . .Everything is ENERGY. The ancient I Ching Divination system taps into the movement of energy inside the subconscious mind of the person asking the question. Get ancient WISDOM for modern day questions OR schedule an Energy Check In reading to discover what Energy pattern is moving in your LIFE now. I Ching Readings with Cheikh Sufi only 25$ donation. 
Love and Light 
#iching #divination #oracle #yin #yang #energy #alchemy 
#reiki #wisdom #ancient #arabic #sufism
787. . .Everything is ENERGY. The ancient I Ching Divination system taps into the movement of energy inside the subconscious mind of the person asking the question. Get ancient WISDOM for modern day questions OR schedule an Energy Check In reading to discover what Energy pattern is moving in your LIFE now. I Ching Readings with Cheikh Sufi only 25$ donation. Love and Light #iching  #divination  #oracle  #yin  #yang  #energy  #alchemy  #reiki  #wisdom  #ancient  #arabic  #sufism 
#Repost @paulorodrigues1988 
Mandala significa círculo em palavra sânscrito. 
Mandala também possui outros significados, como círculo mágico ou concentração de energia, e universalmente a mandala é o símbolo da integração e da harmonia.
Fiz no centro da Mandala o símbolo conhecido com Yin Yang , por ele representar para mim o Equilíbrio entre o bem e o mal ou certo e errado .
#BoaNoite #BemEmal #Mandala #Yin #Yang #YinYang #Harmonia #pauloridrigues1988
#Repost  @paulorodrigues1988 Mandala significa círculo em palavra sânscrito. Mandala também possui outros significados, como círculo mágico ou concentração de energia, e universalmente a mandala é o símbolo da integração e da harmonia. Fiz no centro da Mandala o símbolo conhecido com Yin Yang , por ele representar para mim o Equilíbrio entre o bem e o mal ou certo e errado . #BoaNoite  #BemEmal  #Mandala  #Yin  #Yang  #YinYang  #Harmonia  #pauloridrigues1988 
OK that a basic drawing but... meh! 
I posted in my Tumblr account the list of ourltfit oh inspired me, if you want to see it's : Lindsaythewind (note same like here X)

It's Yang, his sister Ying and Aidan in them new costume. I don't know now if this can be for the 3 season in Wakfu or the second rebirth... what you prefer?

#yingtheeliatrope #Yang #Aidan #wakfu #Dofus #ankama #eliatrope #dragon #paper
OK that a basic drawing but... meh! I posted in my Tumblr account the list of ourltfit oh inspired me, if you want to see it's : Lindsaythewind (note same like here X) It's Yang, his sister Ying and Aidan in them new costume. I don't know now if this can be for the 3 season in Wakfu or the second rebirth... what you prefer? #yingtheeliatrope  #Yang  #Aidan  #wakfu  #Dofus  #ankama  #eliatrope  #dragon  #paper 
Tag teman kamu untuk ikutan jawab.
.
Jika ada jawaban di luar gambar, boleh ditulis.
.
Tulis alasan kenapa kamu pilih jawaban itu. Alasan yang keren akan di pasang di stories.
.
Follow:
@pilihanunik
@duniahoror
@segarkocak
.
#pilihanunik #unik #fakta #wowfakta #antimainstream #indonesia #bikinrame #viral #pertanyaan #dagelan
.
#yin #yang #yinyang
Galengan sawah saat masa kecil itu sudah tidak ada lagi 😦🌾
.
.
.
#komikpipin #komikinajah #komikanu #komiklokalindonesia #komikstrip #komikstripindonesia #timeflies #illustration #ilustrasi #sawah #yang #hilang
Our dedicated and passionate teachers are here to support you, and your yoga practice. No matter your age, ability, injury, size or condition, we modify postures as required to encourage students to develop a deeper awareness and steadiness in the classic postures.
Our dedicated and passionate teachers are here to support you, and your yoga practice. No matter your age, ability, injury, size or condition, we modify postures as required to encourage students to develop a deeper awareness and steadiness in the classic postures.
Is typing...
"Ruby it was just a light stab, But please just take me to a hospital"
-
-
|Tagsignore|
#rwby#Weiss#Schnee#Ruby#Yang#Blake#Winter#Beacon#Ozpin#jnpr#Jaune#Nora#Ren#Qrow#Raven#WeissSchnee#Ironwood#Vale#Atlas#Faunas#Velvet#Cresentrose#Myrtenaster
We recommend that you try as many different classes and instructors as you are able.  Every Yoga instructor teaches differently, with a unique style and background, and it may take a few classes to find the style and instructor that you resonate with.  Each instructor teaches differently, with the same goal in mind, to make you feel good.  We offer 6 different styles of yoga in our studio.
We recommend that you try as many different classes and instructors as you are able. Every Yoga instructor teaches differently, with a unique style and background, and it may take a few classes to find the style and instructor that you resonate with. Each instructor teaches differently, with the same goal in mind, to make you feel good. We offer 6 different styles of yoga in our studio.
Neighborhood Yoga was created around the principles of Yoga for health and healing and a genuine interest in helping all those who practice here. From the moment you first visit our studio, you’ll sense its warmth and the collective passion for yoga shared by its teachers and all the students practicing here.
Neighborhood Yoga was created around the principles of Yoga for health and healing and a genuine interest in helping all those who practice here. From the moment you first visit our studio, you’ll sense its warmth and the collective passion for yoga shared by its teachers and all the students practicing here.
1x03 winning the battle, loosing the war
-
New set up bc it was hard to read. This scene is hilarious! Tag them below!
-
#greysanatomy #greysabc #greysanatomyedits #prestonburke #burke #grey #meredithgrey #yang #cristinayang @ellenpompeo @greysabc @therealisaiahwashington @iamsandraohinsta
Todays beverage was ... CHINESE HERBS.  I'm just staring at these twigs before boiling them up for 40 minutes in water  and stirring in some honey before drinking ( like a tea ) Def prefer Yorkshire!!!. My friend and I sifted through the leaves and other stuff and  the only recognisable product was goji berries .I'm drinking them for a week and will see if they help. People take them to redress balance ying yang in their body . They taste 🤢👽👽👽👽👽👽☠💀 but I've taken them in the past and they have helped me . It can help with skin conditions, hormonal complaints and headaches... to name but a few.ailments . My friend said she actually can't drink hers as they are too disgusting 🙈😂. Any way everyone has to do their own research on these types of things but they do seem to help for certain conditions.  #holistic #mindful #healthy #plant #nature #fitfam  #chineseherbs #yang #ying #hormones #balance #herbs #acupuncture #detox #homemade #holistic #ZenA
Todays beverage was ... CHINESE HERBS. I'm just staring at these twigs before boiling them up for 40 minutes in water and stirring in some honey before drinking ( like a tea ) Def prefer Yorkshire!!!. My friend and I sifted through the leaves and other stuff and the only recognisable product was goji berries .I'm drinking them for a week and will see if they help. People take them to redress balance ying yang in their body . They taste 🤢👽👽👽👽👽👽☠💀 but I've taken them in the past and they have helped me . It can help with skin conditions, hormonal complaints and headaches... to name but a few.ailments . My friend said she actually can't drink hers as they are too disgusting 🙈😂. Any way everyone has to do their own research on these types of things but they do seem to help for certain conditions. #holistic  #mindful  #healthy  #plant  #nature  #fitfam  #chineseherbs  #yang  #ying  #hormones  #balance  #herbs  #acupuncture  #detox  #homemade  #holistic  #ZenA 
Another painting from #RWBY ❤️ this is Wise💋  Tags: #wise #RWBY #rubywise #yang #blake #ruby #rose #love #sketch #paint #watercolor #art #anime #animefanart #animebased #mehboiii
y i n ☯️ y a n g •
Harmony reminds us that life is a balancing act and most fulfilling when we learn to embrace its dualities, the ups and downs, the good and bad and the joyous and challenging times. •
Join me @lavanayoga Tonight 
Thurs 6.30 pm Power Flow
Thurs 7.45 pm Yin •
Get the double whammy and balance out your yang and yin energies 🧘‍♀️🤸🏼‍♂️🙌🏽
y i n ☯️ y a n g • Harmony reminds us that life is a balancing act and most fulfilling when we learn to embrace its dualities, the ups and downs, the good and bad and the joyous and challenging times. • Join me @lavanayoga Tonight Thurs 6.30 pm Power Flow Thurs 7.45 pm Yin • Get the double whammy and balance out your yang and yin energies 🧘‍♀️🤸🏼‍♂️🙌🏽
These two pigeons will soon fall madly in bird love.

#together #yin #yang #chicken #travelphotography #35mm #create #nature #promotion #free #enter #brand #nofilter #l4f #dtf #f5g #girl #boy #oneless #guns #nra4ever
|•Accept your dark side, understanding it will help you to move with the light. Knowing both sides of our souls, helps us all to move forward in life and to understand that, perfection doesn't exist.|
#dancemind #dancesoul #light #darkness #yin #yang #allaboutbalance #notperfect #justme
You probably need more #RWBY in your life. Snapbacks and #Yang, #Blake, #Weiss,  #Ruby.
Mandala significa círculo em palavra sânscrito. 
Mandala também possui outros significados, como círculo mágico ou concentração de energia, e universalmente a mandala é o símbolo da integração e da harmonia.
Fiz no centro da Mandala o símbolo conhecido com Yin Yang , por ele representar para mim o Equilíbrio entre o bem e o mal ou certo e errado .
#BoaNoite #BemEmal #Mandala #Yin #Yang #YinYang #Harmonia
Mandala significa círculo em palavra sânscrito. Mandala também possui outros significados, como círculo mágico ou concentração de energia, e universalmente a mandala é o símbolo da integração e da harmonia. Fiz no centro da Mandala o símbolo conhecido com Yin Yang , por ele representar para mim o Equilíbrio entre o bem e o mal ou certo e errado . #BoaNoite  #BemEmal  #Mandala  #Yin  #Yang  #YinYang  #Harmonia 
Don't forget your worth. Love works both ways for both parties

#substance
#relationships 
#yin & #yang
#maat 
#balance
#reciprosity
Anatomia da Geissy #TVI #T6C #Yang #April #Arizona
Earth, Wind n Fire. Living Live To The Fullest!
#water #sun #earth #waterreflection #rhein #sky #birds #flying #clouds #yin #yang #light #shadow #loveit #love #nature #be #water #my #friend