an online Instagram web viewer

#salve medias

Photos

18/02/2018 "Gappiness Skin Salve" Goodness of butters for skin by Gappi😊
#cocoabutter #salve #skinsalve #kokumbutter #mangobutter #sheabutter  #essentialoils #organicturmeric #dryskincare #gappiness #happy #natural #india #skincare #soothing
Got to team up with @pakaloloseed for the @hawaiicannabisexpo this year and help with some labels and other projects they had going on. Such an honor to work with such dedicated, educated, and humble people. Much mahalo for everything, more good things to come in the future! Mahalo nui @bong_of_pakaloloseed @fama_man @alohacannagars @dkalaz808 and everyone else involved! 
#hawaii #pakaloloseed #pakalolo #808 #coconutoil #salve #medicated #educated #hawaiicannabisexpo #makingmovementshappen #teamworkmakesthedreamwork
Got to team up with @pakaloloseed for the @hawaiicannabisexpo this year and help with some labels and other projects they had going on. Such an honor to work with such dedicated, educated, and humble people. Much mahalo for everything, more good things to come in the future! Mahalo nui @bong_of_pakaloloseed @fama_man @alohacannagars @dkalaz808 and everyone else involved! #hawaii  #pakaloloseed  #pakalolo  #808  #coconutoil  #salve  #medicated  #educated  #hawaiicannabisexpo  #makingmovementshappen  #teamworkmakesthedreamwork 
Видимо ходить на море всей семьёй перед моим отъездом уже стало некой традицией. В следующей раз вернусь сюда уже летом 😓 ...
.
.
 #хочудомой #одесса #vsco #odessa #ukraine #artobject #domussolis #nemo #ланжерон #salve
Günaydın.
Good morning with Flowers.
#goodmorningworld
#Guten Morgen.
#добрае раніца
#Bonjour
#maidin mhaith
#안녕하세요
#Salve
#god morgen
#शुभ प्रभात
#доброе утро
#早安
#नमस्कार
#おはようございます
#शुभ प्रभात
#گڈ مارننگ

#uzaklarderinler #edebik #eminmetesiverek 
#oneworld #birlikteyaşam #metechsoft #smile  #mutluluk #happylife #togetherlife
#Günaydın.
#love #aşk #doğaaşkı #naturallove #togetherlife #togetherpeople #birlikteyaşam
Günaydın. Good morning with Flowers. #goodmorningworld  #Guten  Morgen. #добрае  раніца #Bonjour  #maidin  mhaith #안녕하세요  #Salve  #god  morgen #श ुभ प्रभात #доброе  утро #早安  #नमस ्कार #おはようございます  #श ुभ प्रभात #گڈ  مارننگ #uzaklarderinler  #edebik  #eminmetesiverek  #oneworld  #birlikteyaşam  #metechsoft  #smile  #mutluluk  #happylife  #togetherlife  #Günaydın . #love  #aşk  #doğaaşkı  #naturallove  #togetherlife  #togetherpeople  #birlikteyaşam 
Alhamdulillah,kini adik dapat ke sekolah dan bermain dengan kawan2 tanpa perlu.risau kegatalan kulit yang adik alami selama ini,hanya gunakan mariposa dengan kerab dan betul saja bang.. Jom sembang di whatapp?

KLIK LINK PADA BIO

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
Alhamdulillah,kini adik dapat ke sekolah dan bermain dengan kawan2 tanpa perlu.risau kegatalan kulit yang adik alami selama ini,hanya gunakan mariposa dengan kerab dan betul saja bang.. Jom sembang di whatapp? KLIK LINK PADA BIO #eczema  #krimeczema  #ekzema  #krimekzema  #psoriasis  #krimpsoriasis  #ruam  #krimruam  #kayap  #krimkayap  #badan  #kulit  #kulitbersisik  #gatal2  #kulitgatal  #krimgatal  #kulitsensitif  #krimgatal  #krimrerama  #mariposa  #salve  #malaysia  #melaka 
Kesian budak ni dengan ECZEMA. Tapi dah consume #Mariposa setahun gitu.. Alhamdulillah bnyak sangat2 perubahannya. 
Jom sembang di whatapp?

KLIK LINK PADA BIO

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
Customer dia baru guna #Mariposa 4hari dah nampak perubahan ketara pada kulit. Lama sangat dduk dalam aircond mmg kulit kering la macam tu. Naik merekah kulit kak.

Tengok gamba selepas, lain sgt kulitnya 😘

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
COMEL RUPENYA AKAK NI KAN.. DAH BOLEH SELFIE..😘😘 Ingat tak kisah cik adik sorang ni, saya selalu up. Derita dia tanggung sejak 2008 lagi.. Pernah jalani kimoterapi tahun 2013 kalau tk silap, sebab sakit kulit je.. Nak keluar dulu siap bertutup abis smpai muka sebab boleh kata teruk la satu badan kene penyakit ni.

Dia ni abang monitor btol2. Mula pakai MARIPOSA sejak 6bulan lepas. Hampir 4botol jugak la. Doktor yg handle dia impressed.. Alhamdulillah syukur banyak.

Nak cuba klik link kat whatapp.. #eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
COMEL RUPENYA AKAK NI KAN.. DAH BOLEH SELFIE..😘😘 Ingat tak kisah cik adik sorang ni, saya selalu up. Derita dia tanggung sejak 2008 lagi.. Pernah jalani kimoterapi tahun 2013 kalau tk silap, sebab sakit kulit je.. Nak keluar dulu siap bertutup abis smpai muka sebab boleh kata teruk la satu badan kene penyakit ni. Dia ni abang monitor btol2. Mula pakai MARIPOSA sejak 6bulan lepas. Hampir 4botol jugak la. Doktor yg handle dia impressed.. Alhamdulillah syukur banyak. Nak cuba klik link kat whatapp.. #eczema  #krimeczema  #ekzema  #krimekzema  #psoriasis  #krimpsoriasis  #ruam  #krimruam  #kayap  #krimkayap  #badan  #kulit  #kulitbersisik  #gatal2  #kulitgatal  #krimgatal  #kulitsensitif  #krimgatal  #krimrerama  #mariposa  #salve  #malaysia  #melaka 
*************************************************
#Günaydın, #Γουναγιντιν, #Καλημέρα
*************************************************
#PetitDéjeuner 2017, YKM, #Izmit, #Kocaeli, #Turquie *************************************************
#Salve mi amici!
#Bonjour mes chers amis!
#BuonGiorno, Miei Cari Amici!
#BuenosDías Mis Queridos Amigos!
#BomDia, Meus Queridos Amigos!
#BunăDimineața, Dragii Mei Prieteni!
#Mirëmëngjesi, Të Dashurit E Mi!
#Günaydın Sevgili Arkadaşlar!
#Καλημέρα αγαπητοί μου φίλοι!
გამარჯობა ძვირფასო მეგობრებო!
#Բարեւ սիրելի ընկերներ!
Добро утро скъпи приятели!
#Доброе утро, мои дорогие друзья!
#Добро јутро драги пријатељи!
[صبح به خیر دوستان عزیز من]
[בוקר טוב חברים יקרים שלי]
#BokerTov Haveri Haahoov!
[صباح الخير أصدقائي الأعزاء]
#GoodMorning, my dear friends!
*************************************************
Merci a SevimErkollu © Hanife Aykan Kiraz & Erkan Kiraz 1957 - 2018. Izmit, Kocaeli, Turquie, 20180218 Şubat Pazar, Février Dimanche, Februarius Solis, Φεβρουάριος Κυριακή, Behman - Dalav YekŞenbe, Nisan [Safer] Yevm-ül Ahad, Eşvan Yom Rişon.
*************************************************
************************************************* #Günaydın , #Γουναγιντιν , #Καλημέρα  ************************************************* #PetitDéjeuner  2017, YKM, #Izmit , #Kocaeli , #Turquie  ************************************************* #Salve  mi amici! #Bonjour  mes chers amis! #BuonGiorno , Miei Cari Amici! #BuenosDías  Mis Queridos Amigos! #BomDia , Meus Queridos Amigos! #BunăDimineața , Dragii Mei Prieteni! #Mirëmëngjesi , Të Dashurit E Mi! #Günaydın  Sevgili Arkadaşlar! #Καλημέρα  αγαπητοί μου φίλοι! გამარჯობა ძვირფასო მეგობრებო! #Բարեւ  սիրելի ընկերներ! Добро утро скъпи приятели! #Доброе  утро, мои дорогие друзья! #Добро  јутро драги пријатељи! [صبح به خیر دوستان عزیز من] [בוקר טוב חברים יקרים שלי] #BokerTov  Haveri Haahoov! [صباح الخير أصدقائي الأعزاء] #GoodMorning , my dear friends! ************************************************* Merci a SevimErkollu © Hanife Aykan Kiraz & Erkan Kiraz 1957 - 2018. Izmit, Kocaeli, Turquie, 20180218 Şubat Pazar, Février Dimanche, Februarius Solis, Φεβρουάριος Κυριακή, Behman - Dalav YekŞenbe, Nisan [Safer] Yevm-ül Ahad, Eşvan Yom Rişon. *************************************************
Kini mariposa mempunyai number pendaftaran KKM,alhamdulillah.. #eczema #ekzema #psoriasis #ruam #kayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve
Alhamdulillah,kini adik dapat ke sekolah dan bermain dengan kawan2 tanpa perlu.risau kegatalan kulit yang adik alami selama ini,hanya gunakan mariposa dengan kerab dan betul saja bang.. Jom sembang di whatapp?

KLIK LINK PADA BIO

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
Alhamdulillah,kini adik dapat ke sekolah dan bermain dengan kawan2 tanpa perlu.risau kegatalan kulit yang adik alami selama ini,hanya gunakan mariposa dengan kerab dan betul saja bang.. Jom sembang di whatapp? KLIK LINK PADA BIO #eczema  #krimeczema  #ekzema  #krimekzema  #psoriasis  #krimpsoriasis  #ruam  #krimruam  #kayap  #krimkayap  #badan  #kulit  #kulitbersisik  #gatal2  #kulitgatal  #krimgatal  #kulitsensitif  #krimgatal  #krimrerama  #mariposa  #salve  #malaysia  #melaka 
Alhamdulillah,kini adik dapat ke sekolah dan bermain dengan kawan2 tanpa perlu.risau kegatalan kulit yang adik alami selama ini,hanya gunakan mariposa dengan kerab dan betul saja bang.. Jom sembang di whatapp?

KLIK LINK PADA BIO

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
Alhamdulillah,kini adik dapat ke sekolah dan bermain dengan kawan2 tanpa perlu.risau kegatalan kulit yang adik alami selama ini,hanya gunakan mariposa dengan kerab dan betul saja bang.. Jom sembang di whatapp? KLIK LINK PADA BIO #eczema  #krimeczema  #ekzema  #krimekzema  #psoriasis  #krimpsoriasis  #ruam  #krimruam  #kayap  #krimkayap  #badan  #kulit  #kulitbersisik  #gatal2  #kulitgatal  #krimgatal  #kulitsensitif  #krimgatal  #krimrerama  #mariposa  #salve  #malaysia  #melaka 
#salve #stasera ? #fallo
#✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈
#salve  #stasera  ? #fallo  #✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈
Kesian budak ni dengan ECZEMA. Tapi dah consume #Mariposa setahun gitu.. Alhamdulillah bnyak sangat2 perubahannya. 
Jom sembang di whatapp?

KLIK LINK PADA BIO

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
When our bodies cry out for love, their message isn’t always clear. Cannabis helps with such a wide variety of ailments. Finding a cannabis product that’s made with intention- ie organically grown cannabis, mct oil, terpene blends- isn’t always easy, but when you do find it, #youregonnalovethewayyoufeel • #humboldtharvest #terpenes #organic #cannabislife •.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#cbd #topical #thc #cannabislifestyle #balm #salve #cannabiscommunity #cannabisfoodie #cannabisculture #cannabisoil #mctoil #mct #womenincannabis #wellbeing #sleepaid #degenerativediscdisease #pms #cramps #autoimmunedisease #anxiety #stress #pain #inflammation #relief #altasupply
When our bodies cry out for love, their message isn’t always clear. Cannabis helps with such a wide variety of ailments. Finding a cannabis product that’s made with intention- ie organically grown cannabis, mct oil, terpene blends- isn’t always easy, but when you do find it, #youregonnalovethewayyoufeel  • #humboldtharvest  #terpenes  #organic  #cannabislife  •. . . . . . . . . . #cbd  #topical  #thc  #cannabislifestyle  #balm  #salve  #cannabiscommunity  #cannabisfoodie  #cannabisculture  #cannabisoil  #mctoil  #mct  #womenincannabis  #wellbeing  #sleepaid  #degenerativediscdisease  #pms  #cramps  #autoimmunedisease  #anxiety  #stress  #pain  #inflammation  #relief  #altasupply 
.
Kesian budak ni dengan ECZEMA. Tapi dah consume #Mariposa setahun gitu.. Alhamdulillah bnyak sangat2 perubahannya. 
Jom sembang di whatapp?

KLIK LINK PADA BIO

#eczema #krimeczema #ekzema #krimekzema #psoriasis #krimpsoriasis #ruam #krimruam #kayap #krimkayap #badan #kulit #kulitbersisik #gatal2 #kulitgatal #krimgatal #kulitsensitif #krimgatal #krimrerama #mariposa #salve #malaysia #melaka
I love being able to whip up a batch of salve when joints are feeling the winter blues. Excited to try a new blend. Cannabis, Solomon's Root, Comfrey leaf, flowering tops of St Johns Wort, Calendula and Dandelion tops to move some energy #herbalists #salve#cannabis#selfcare#naturalproducts#painrelief#natureheals
Hey peeps! #Lavender soap is back with us at our market. We also have an amazing lotion wand and body butter to complement all the properties that this scent offers. Stop by and say hi this Sunday 2/18. Link in our bio 🌎👼🏼🛁
Hey peeps! #Lavender  soap is back with us at our market. We also have an amazing lotion wand and body butter to complement all the properties that this scent offers. Stop by and say hi this Sunday 2/18. Link in our bio 🌎👼🏼🛁
Waiting for BBQ. BBQ not shown. 😑
°
°
°
°
@welcomeconsumer
#hello #bonjour #gutentag #ciao #ola #namaste #salaam #hola #alo#konnichiwa #xinchao #nihao #salve #diadhuit #annyeong #hallo#kamusta #sainuu #czesc #halla #selfie #dallas #me #latino #happy#texas #teampixel #dallas
Quem é de Verdade, sabe quem é de Mentira!!!! #dasantigas #salve #imandade #faladorpassamal
O mundo abre caminho para o homem que sabe para onde está indo. 👊🏻🔥 #goodnight #vibes #instamoment #music #salve #lfl #go #boanoite
Our #CannabisPainRub is the #salve you need to fight off #dryskin as well as #aches and #pains of every kind. #Karmaceuticals is located inside #GodsGreenGarden in #flintmichigan. Open #Tuesday through #Saturday #11amTo8pm.
🌬 #Assalamualaikum #Hi ... @sylvia_day .
.#Hola : Hola adalah sapaan asal negara #Spanyol . Hola adalah bahasa Spanyol dari halo. Saat mengunjungi negara-negara berbahasa Spanyol kamu bisa mengucapkan kata ini y.
.#Bonjour : Kalau yang satu ini kamu pasti sudah hafal. Yup, bonjour adalah halo dalam bahasa #Perancis .
.#Ciao : Masih dari negara di #Eropa , ciao adalah sapaan dalam bahasa #Italia .
.#Hej : Kalau yang satu ini sapaan dari Swedia .
.#NiHao : Yang satu ini pasti sudah tak asing di telinga. Ni Hao merupakan bahasa #Mandarin dari Halo.
.#Shalom : Yang satu ini bisa kamu ucapkan di negara #Israel .
.#Hujambo : Saat berkunjung ke negara Kenya jangan lupa mengucapkan kata ini y.
.#Merhaba : Saat pelesir di #Turki jangan lupa untuk menyapa penduduk sekitar dengan kata ini.
.#Czesc : Sedikit susah untuk diucapkan, tapi kata ini merupakan halo dalam bahasa Polandia .
.#Hallo : halo atau guten tag adalah sapaan dari #Jerman .
.#Ola : Saat berkunjung ke Portugal jangan lupa untuk mengucapkan kata ini y.
.#Ohayo : Yang satu ini pasti sudah tak asing. Yup, ohayo adalah kata sapaan dari #Jepang .
.#Szia : Kalau yang ini adalah kata sapaan dari Hungaria .
.#Jambo : Yang satu ini adalah bahasa Swahili y.
.#Salaam : Saat mengunjungi #Persia jangan lupa untuk menyapa penduduk lokal dengan kata ini.
.#Salve : Yang satu ini adalah bahasa latin yang sudah mati. Memang sudah jarang digunakan namun masih banyak yang mengerti bahasa ini.
.#Ahoj : Kata ini merupakan sapaan dari negara Ceko .
_#sylviaday 🇲🇨
🌬 #Assalamualaikum  #Hi  ... @sylvia_day . .#Hola  : Hola adalah sapaan asal negara #Spanyol  . Hola adalah bahasa Spanyol dari halo. Saat mengunjungi negara-negara berbahasa Spanyol kamu bisa mengucapkan kata ini y. .#Bonjour  : Kalau yang satu ini kamu pasti sudah hafal. Yup, bonjour adalah halo dalam bahasa #Perancis  . .#Ciao  : Masih dari negara di #Eropa  , ciao adalah sapaan dalam bahasa #Italia  . .#Hej  : Kalau yang satu ini sapaan dari Swedia . .#NiHao  : Yang satu ini pasti sudah tak asing di telinga. Ni Hao merupakan bahasa #Mandarin  dari Halo. .#Shalom  : Yang satu ini bisa kamu ucapkan di negara #Israel  . .#Hujambo  : Saat berkunjung ke negara Kenya jangan lupa mengucapkan kata ini y. .#Merhaba  : Saat pelesir di #Turki  jangan lupa untuk menyapa penduduk sekitar dengan kata ini. .#Czesc  : Sedikit susah untuk diucapkan, tapi kata ini merupakan halo dalam bahasa Polandia . .#Hallo  : halo atau guten tag adalah sapaan dari #Jerman  . .#Ola  : Saat berkunjung ke Portugal jangan lupa untuk mengucapkan kata ini y. .#Ohayo  : Yang satu ini pasti sudah tak asing. Yup, ohayo adalah kata sapaan dari #Jepang  . .#Szia  : Kalau yang ini adalah kata sapaan dari Hungaria . .#Jambo  : Yang satu ini adalah bahasa Swahili y. .#Salaam  : Saat mengunjungi #Persia  jangan lupa untuk menyapa penduduk lokal dengan kata ini. .#Salve  : Yang satu ini adalah bahasa latin yang sudah mati. Memang sudah jarang digunakan namun masih banyak yang mengerti bahasa ini. .#Ahoj  : Kata ini merupakan sapaan dari negara Ceko . _#sylviaday  🇲🇨
-Consegui meu equilíbrio cortejando a insanidade...
(Renato Russo)
#boanoite #madrugou #equilibrio #renaturusso #salve #cabedelo #tamoporai #✌️
Clearly Beautiful Acne Soap 🦋
Clearly Beautiful Acne Soap 🦋
Tô submerso no que eu acho importante
O eu-lírico me guia, eu sigo o que ele permite🎶❤️
#salve #boanoite #variasvisoes #morenailuminada #seeleve #melhoriacontinua #kaizen
Phase 3:Salve Production

Pull salve out of molds that were left in fridge overnight and stack on a single large clean plate. Spray down with Bio-active silver hydrosol (10ppm). Cover with paper towels and again with a non cotton fabric towel to help wisk up moisture from silver spray. Replace back into refrigerator for another night. 
#salveproducers
#salvemaking
#salve
#response 
#wellness 
#educational 
#healthythinking 
#livelong 
#stayvibrant 
#healthyskin 
#rejuvenation 
#strongskin 
#intelligenceissexy 
#aloha 
#madeonmaui 
#bluedreammaui
Phase 3:Salve Production Pull salve out of molds that were left in fridge overnight and stack on a single large clean plate. Spray down with Bio-active silver hydrosol (10ppm). Cover with paper towels and again with a non cotton fabric towel to help wisk up moisture from silver spray. Replace back into refrigerator for another night. #salveproducers  #salvemaking  #salve  #response  #wellness  #educational  #healthythinking  #livelong  #stayvibrant  #healthyskin  #rejuvenation  #strongskin  #intelligenceissexy  #aloha  #madeonmaui  #bluedreammaui 
Witchy Woman • Surrounded in Salve. Slathered, brewing, steeping, bags of herbs, delicious herbiness wafting through the air. Get my heart singing, vibrating... my inner purpose, one of my deepest loves - Herbalism.
👁❤️👁
🌿
🌿
🌿
#makesalvenaked #herbalism #salve #makingsalve #sisterherbalists #witch #herbalistlife #organicskincare #wildcraft #witchywoman #witchesofinstagram
ATUALIZAÇÃO DE CASO CARAMELO DE RECIFE 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 AOS CUIDADOS DA PROTETORA THIALY 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 #Repost @caramelo_ogato with @get_repost
・・・
Recife - PE
Humana resp.: @monteirothialy 
Tios, 
Hoje passei pelo procedimento da biópsia, retirar amostras do meu nariz (lindo por sinal) para enviar para um laboratório lá em Belém- PA, pra confirmar se preciso continuar com meu tratamento contra o fungo ou se esse volume serão "sequelas" de tudo que passei.
Precisei ficar em observação e amanhã a humana vem me buscar!

A humana semana passada fez campanha pra pagar as despesas que eu teria, quem conhece a pobrezinha vai saber quantos especiais lindos feito eu estão aos cuidados dela... E eu na luta pra ficar curado há 1 ano e 7 meses do fungo cryptococcus, que adquiri quando morava nas ruas em contato com fezes de pombo.

Ela conseguiu pagar o valor do Sedex e Histopatologico pq teria que ser a vista.
Falta o valor da coleta, anestesia e diária: . . . .💸Coleta p/ biópsia: 130,00
💸Anestesia: 120,00
💸Diária: 170,00 💸Histopatologico: 180,00 (estudo da amostra)
💸Sedex (para envio da amostra): 85,00

Vc pode me ajudar nesta reta final?
Toda ajuda é bem vinda!!!
Além de todo amor e torcida hoje preciso de ajuda pra pagar as despesas na clínica.

#ajudacaramelo . . .

COMO AJUDAR:

PayPal: thiam1808@gmail.com 
BRADESCO
AG. 6312-6
C/C. 0001837-6
CPF: 074.703.944-51
THIALY ALVES MONTEIRO .

CAIXA ECONÔMICA
AG. 0046
OP. 013
C/P. 47620-2
THIALY ALVES MONTEIRO

ITAÚ
AG. 0877
C/C. 57684-3
CPF: 074.703.944-51
THIALY ALVES MONTEIRO

BANCO DO BRASIL
AG. 1838-4
C/C. 32.122-2
PAULO DOS SANTOS MONTEIRO (Mandar comprovante por inbox)

#recifepe #caramelo #caramelo_ogato #memelo #caramelo #carameloogato #cryptococcus #temcura #gatosamarelos #gatosdeinstagram #gatoso #gatosdoinstagram #felinos #felinosbr #adote #salve #resgate #recifenses #brasil #coisasdepernambuco7
ATUALIZAÇÃO DE CASO CARAMELO DE RECIFE 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 AOS CUIDADOS DA PROTETORA THIALY 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 #Repost  @caramelo_ogato with @get_repost ・・・ Recife - PE Humana resp.: @monteirothialy Tios, Hoje passei pelo procedimento da biópsia, retirar amostras do meu nariz (lindo por sinal) para enviar para um laboratório lá em Belém- PA, pra confirmar se preciso continuar com meu tratamento contra o fungo ou se esse volume serão "sequelas" de tudo que passei. Precisei ficar em observação e amanhã a humana vem me buscar! A humana semana passada fez campanha pra pagar as despesas que eu teria, quem conhece a pobrezinha vai saber quantos especiais lindos feito eu estão aos cuidados dela... E eu na luta pra ficar curado há 1 ano e 7 meses do fungo cryptococcus, que adquiri quando morava nas ruas em contato com fezes de pombo. Ela conseguiu pagar o valor do Sedex e Histopatologico pq teria que ser a vista. Falta o valor da coleta, anestesia e diária: . . . .💸Coleta p/ biópsia: 130,00 💸Anestesia: 120,00 💸Diária: 170,00 💸Histopatologico: 180,00 (estudo da amostra) 💸Sedex (para envio da amostra): 85,00 Vc pode me ajudar nesta reta final? Toda ajuda é bem vinda!!! Além de todo amor e torcida hoje preciso de ajuda pra pagar as despesas na clínica. #ajudacaramelo  . . . COMO AJUDAR: PayPal: thiam1808@gmail.com BRADESCO AG. 6312-6 C/C. 0001837-6 CPF: 074.703.944-51 THIALY ALVES MONTEIRO . CAIXA ECONÔMICA AG. 0046 OP. 013 C/P. 47620-2 THIALY ALVES MONTEIRO ITAÚ AG. 0877 C/C. 57684-3 CPF: 074.703.944-51 THIALY ALVES MONTEIRO BANCO DO BRASIL AG. 1838-4 C/C. 32.122-2 PAULO DOS SANTOS MONTEIRO (Mandar comprovante por inbox) #recifepe  #caramelo  #caramelo_ogato  #memelo  #caramelo  #carameloogato  #cryptococcus  #temcura  #gatosamarelos  #gatosdeinstagram  #gatoso  #gatosdoinstagram  #felinos  #felinosbr  #adote  #salve  #resgate  #recifenses  #brasil  #coisasdepernambuco7 
Imagens do filme "Primeiro Contato: tribo perdida na Amazônia". #primeirocontato #amazônia #raízes #índios #fotografiando #respeito #humanidade #fraternidade #salve #fé Parabéns ao antropólogo Carlos Meirelles pelo lindo trabalho. 🌿
- Não importa o lugar ela ja manda o recado
Que nada disso vale se não ta do meu lado ... #Salve #boanoite 😚😍
- Não importa o lugar ela ja manda o recado Que nada disso vale se não ta do meu lado ... #Salve  #boanoite  😚😍
Your body deserves the best, treat it like a temple.
Your body deserves the best, treat it like a temple.
『RALY BEIGE/moonstar』 Made in Lapan

RALYの新色が入荷致しました。

ムーンスター久留米工場が得意とする製法の一つダイレクトインジェクション製法のスニーカーです。
ゴムを直接、型に流し込んでソールの成型とアッパーとの接着を同時にするため、ラスト形状を忠実に反映することができます。
そのため、足へのフィット感が高い靴となっています。またソールを流線型にすることでシックなデザインを目指しました。
#moonstar 
#raly 
#ムーンスター 
#SALVE
#サーヴ 
#oita 
#大分
#大分県 
#大分市
『RALY BEIGE/moonstar』 Made in Lapan RALYの新色が入荷致しました。 ムーンスター久留米工場が得意とする製法の一つダイレクトインジェクション製法のスニーカーです。 ゴムを直接、型に流し込んでソールの成型とアッパーとの接着を同時にするため、ラスト形状を忠実に反映することができます。 そのため、足へのフィット感が高い靴となっています。またソールを流線型にすることでシックなデザインを目指しました。 #moonstar  #raly  #ムーンスター  #SALVE  #サーヴ  #oita  #大分  #大分県  #大分市