an online Instagram web viewer

#bengkak medias

Photos

Tahukah bunda ... Proses kehamilan itu adalah kodrat wanita dambaan semua pria , namun ternyata tidak semua dari kita begitu mudah mencapai kodrat tersebut seiring dengan begitu banyak faktor yang menjadi penghambatnya seperti Siklus haid tdk lancar, Kista, Miom, Azoospermia, Terathospermia, Olighoseprmia Obesitas, Keputihan dan masih banyak faktor faktor lainnya yang menghambat terjadinya proses kehamilan .. Menunda berusaha bukan pilihan yang tepat, Keinginan dan impian hanyalah menjadi khayalan jika hanya menunggu Keajaiban semata .. sebab keajaiban itu datang bersamaan dengan Doa kuat dan di sertai dengan Usaha yang tepat ... Konsultasikan masalah Kehamilan anda bersama Promil Bunda , solusi kehamilan Cepat , Sehat dan Tepat 
PROMIL BEE
📲️📲 BBM : D9649E38 📲WA; 085330851204 
Tekan ♥, dan mention teman kamu untuk saling berbagi tentang info kesehatan!! . 
Jangan lupa Like dan Tag teman atau saudara terdekat kalian untuk mengikuti kami 🙏💙💛
Follow:♥ @impian_pasutri🌈
Follow:♥ @impian_pasutri🔯
- @impian_pasutri
Feminineaffair to be feat 📝
-
@impian_pasutri 
Indah nya kebersamaan jika kita saling berbagi kepada orang di sekitar kita agar saling mengetahui 👪👰🙏🙌
Tahukah bunda ... Proses kehamilan itu adalah kodrat wanita dambaan semua pria , namun ternyata tidak semua dari kita begitu mudah mencapai kodrat tersebut seiring dengan begitu banyak faktor yang menjadi penghambatnya seperti Siklus haid tdk lancar, Kista, Miom, Azoospermia, Terathospermia, Olighoseprmia Obesitas, Keputihan dan masih banyak faktor faktor lainnya yang menghambat terjadinya proses kehamilan .. Menunda berusaha bukan pilihan yang tepat, Keinginan dan impian hanyalah menjadi khayalan jika hanya menunggu Keajaiban semata .. sebab keajaiban itu datang bersamaan dengan Doa kuat dan di sertai dengan Usaha yang tepat ... Konsultasikan masalah Kehamilan anda bersama Promil Bunda , solusi kehamilan Cepat , Sehat dan Tepat PROMIL BEE 📲️📲 BBM : D9649E38 📲WA; 085330851204 Tekan ♥, dan mention teman kamu untuk saling berbagi tentang info kesehatan!! . Jangan lupa Like dan Tag teman atau saudara terdekat kalian untuk mengikuti kami 🙏💙💛 Follow:♥ @impian_pasutri🌈 Follow:♥ @impian_pasutri🔯 - @impian_pasutri Feminineaffair to be feat 📝 - @impian_pasutri Indah nya kebersamaan jika kita saling berbagi kepada orang di sekitar kita agar saling mengetahui 👪👰🙏🙌
xSay2
Duduk lama-lama atas kerusi office sambil mengadap komputer pun tak boleh juga!Gerenti sakit belakang, sendi, terseliuh dan yang lebih serius pasti bengkak.
Dengan iv mist sebagai rawatan alternatif, pasti membantu!
Jom dapatkan iv mist sekarang.
Belian 3 botol keatas dapat FREE POSTAGE.
wasap sis segera ke 0199142457

#ivmistpenawarpelbagai 
#ivmistteamMarziana 
#sakitleher 
#sakitbelakang 
#sakitsendi
#bengkak
#resdung
#ajimaurabaru 
#terapiinstagram 
#bazaronlineshop 
#bazarpaknilprodukkecantikkan
Duduk lama-lama atas kerusi office sambil mengadap komputer pun tak boleh juga!Gerenti sakit belakang, sendi, terseliuh dan yang lebih serius pasti bengkak. Dengan iv mist sebagai rawatan alternatif, pasti membantu! Jom dapatkan iv mist sekarang. Belian 3 botol keatas dapat FREE POSTAGE. wasap sis segera ke 0199142457 #ivmistpenawarpelbagai  #ivmistteamMarziana  #sakitleher  #sakitbelakang  #sakitsendi  #bengkak  #resdung  #ajimaurabaru  #terapiinstagram  #bazaronlineshop  #bazarpaknilprodukkecantikkan 
Rasakan bahagianya saat pertama kali buah hati terlahir dan menyusuinya 😘😘
Ibu hebat 💞💞 Rasakan menjadi ibu. Rasakan menjadi bagian dr kesempurnaan wanita. Dan rasakan menjadi bagian dari surga Tuhan. Kalau bunda yang lain bisa punya anak, kenapa BUNDA TIDAK? Memang semua adalah kuasa Tuhan, tapi jika bunda tetap berusaha, maka percayalah, pasti Tuhan akan memberikannya. 
آمِيّنْ... آمِيّنْ... يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ.
Yuk bun, konsultasikan hambatan kehamilannya segera, jangan biarkan malaikatnya kecilnya terlalu lama untuk menunggu bunda
METODE PROMIL PRAKTIS DAN SEHAT DALAM WAKTU YANG RELATIF SINGKAT * KONSULTASI GRATIS *
Rasakan bahagianya saat pertama kali buah hati terlahir dan menyusuinya 😘😘 Ibu hebat 💞💞 Rasakan menjadi ibu. Rasakan menjadi bagian dr kesempurnaan wanita. Dan rasakan menjadi bagian dari surga Tuhan. Kalau bunda yang lain bisa punya anak, kenapa BUNDA TIDAK? Memang semua adalah kuasa Tuhan, tapi jika bunda tetap berusaha, maka percayalah, pasti Tuhan akan memberikannya. آمِيّنْ... آمِيّنْ... يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ. Yuk bun, konsultasikan hambatan kehamilannya segera, jangan biarkan malaikatnya kecilnya terlalu lama untuk menunggu bunda METODE PROMIL PRAKTIS DAN SEHAT DALAM WAKTU YANG RELATIF SINGKAT * KONSULTASI GRATIS *
Bila RESDUNG teruk melanda, PASTI mate akan jadi mcam ni kan.  Sebab GATAL INI yang saya pernah alami smpai tahap ni..Gatal yang teramat dibahagian Mata. Rasa nak keluarkan je biji Mata pergi basuh. 😂😂😂 Tapi sekarang takde dah lepas saya guna ivmist .  Alhamdulillah ivmist asbab kesembuhan... Uolllsss pernah alami  Taknak cube rawat Ke? 
Meh grab ivmist. Lepasni harga dah naik. Jangan nak nangis tepi meja pulak ye. 😂😂 #ivmist #ivkids #ivsoap #resdung #migrain #jerawat #jeragat #sakitsendi #sakitgigi #gout #melecur #mual #muntah #lenguhbadan #selsema #gatal #ruam #kutu #batuk #sakittekak #tonsil #ulser #senggugut #rambutgugur #tyroid #bengkak #minyakpelbagaiguna #ivmistmujarab #trustedseller 
#wasap0109209585
Bila RESDUNG teruk melanda, PASTI mate akan jadi mcam ni kan. Sebab GATAL INI yang saya pernah alami smpai tahap ni..Gatal yang teramat dibahagian Mata. Rasa nak keluarkan je biji Mata pergi basuh. 😂😂😂 Tapi sekarang takde dah lepas saya guna ivmist . Alhamdulillah ivmist asbab kesembuhan... Uolllsss pernah alami Taknak cube rawat Ke? Meh grab ivmist. Lepasni harga dah naik. Jangan nak nangis tepi meja pulak ye. 😂😂 #ivmist  #ivkids  #ivsoap  #resdung  #migrain  #jerawat  #jeragat  #sakitsendi  #sakitgigi  #gout  #melecur  #mual  #muntah  #lenguhbadan  #selsema  #gatal  #ruam  #kutu  #batuk  #sakittekak  #tonsil  #ulser  #senggugut  #rambutgugur  #tyroid  #bengkak  #minyakpelbagaiguna  #ivmistmujarab  #trustedseller  #wasap0109209585 
Masha`alloh 
Batu di galbledder berbentuk segi empat kecil tetapi ukuranya sama antara satu dan lainyaa. Kasus ini terjadi pada psien dengan cholelithiasis 
Follow 👇
🌻@impian_pasutri
🌻@impian_pasutri
🌻@impian_pasutri
Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan
👪👫💑 -
 @regrann
Masha`alloh Batu di galbledder berbentuk segi empat kecil tetapi ukuranya sama antara satu dan lainyaa. Kasus ini terjadi pada psien dengan cholelithiasis Follow 👇 🌻@impian_pasutri 🌻@impian_pasutri 🌻@impian_pasutri Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan 👪👫💑 - @regrann
Alhamdulillah semakin banyak yang terbantu cepat hamil dan sehat dengan promil kami, semoga jadi inspirasi pada bunda yang belum mempunyai momongan 
AMAZING progam ‌HAMIL yang sudah terbukti keberhasilannya dengan waktu relatif singkat dan pertama kali di Indonesia apapun masalahnya seperti :
Siklus haid kacau
Keputihan
PCOS
Penyumbatan Tuba
Miom
Kista
Kegemukan
Diabet
Kanker
Verikokel
Hypertiroid
Sperma ENCER
Azoospermia
Torch Toxoplasma
Oligotertozoospermia
Oligospermia dll.. KONSULTASI GRATIS

Pin.bbm.com/D9649E38 
WA, 085330851204
Alhamdulillah semakin banyak yang terbantu cepat hamil dan sehat dengan promil kami, semoga jadi inspirasi pada bunda yang belum mempunyai momongan AMAZING progam ‌HAMIL yang sudah terbukti keberhasilannya dengan waktu relatif singkat dan pertama kali di Indonesia apapun masalahnya seperti : Siklus haid kacau Keputihan PCOS Penyumbatan Tuba Miom Kista Kegemukan Diabet Kanker Verikokel Hypertiroid Sperma ENCER Azoospermia Torch Toxoplasma Oligotertozoospermia Oligospermia dll.. KONSULTASI GRATIS Pin.bbm.com/D9649E38 WA, 085330851204
Apalah istimewa sangat Herbal blend ni ye sampai berebut-rebut orang nak beli? Di sini Liyana kongsikan antara kebaikan krim unik ini 😊
.
.✔ Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
.
Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga supaya bintat atau bengkak tak melarat-larat.
.
.✔ Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, Insya Allah lepas ni okey 👍
.
.✔ Ubat luka atau melecur
.
Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas.
.
✔ Luka pada puting bagi ibu-ibu yang menyusu
.
Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Perit & Pedihnya, hanya ALLAH je yang tau. Ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut.
.
✔ Menghilangkan parut
.
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana.
.
✔ Ruam pada bayi
.
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam lampin tersebut.
.
✔ Losyen harian
.
Liyana juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend ini juga tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa rasanya 👍
.
.
.Sebarang pertanyaan atau info berkenaan dengan Herbal Blend ini boleh lah hubungi Liyana yaa.
.
.
.Liyana / 0148181310
.Trusted SID SHAKLEE
.
.
.#herbalblend #herbalblendpromo #shaklee #shakleemalaysia #shakleemurah #herbalblendmurah #herbalblendshaklee #losyenkulit #losyenmultipurpose #kulitgatal #ekzema #kulitlecur #ruambayi #ekzema #masalahgatal #kulitlecur #bengkak #parutmuka #shakleeshahalam #shakleegombak #shakleeipoh #shakleekuatan #shakleemiri #shakleealorsetar #shakleesgpetani #shakleemelaka #shakleekuching #shakleesingapore
Apalah istimewa sangat Herbal blend ni ye sampai berebut-rebut orang nak beli? Di sini Liyana kongsikan antara kebaikan krim unik ini 😊 . .✔ Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga . Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga supaya bintat atau bengkak tak melarat-larat. . .✔ Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, Insya Allah lepas ni okey 👍 . .✔ Ubat luka atau melecur . Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas. . ✔ Luka pada puting bagi ibu-ibu yang menyusu . Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Perit & Pedihnya, hanya ALLAH je yang tau. Ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut. . ✔ Menghilangkan parut . Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana. . ✔ Ruam pada bayi . Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam lampin tersebut. . ✔ Losyen harian . Liyana juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend ini juga tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa rasanya 👍 . . .Sebarang pertanyaan atau info berkenaan dengan Herbal Blend ini boleh lah hubungi Liyana yaa. . . .Liyana / 0148181310 .Trusted SID SHAKLEE . . .#herbalblend  #herbalblendpromo  #shaklee  #shakleemalaysia  #shakleemurah  #herbalblendmurah  #herbalblendshaklee  #losyenkulit  #losyenmultipurpose  #kulitgatal  #ekzema  #kulitlecur  #ruambayi  #ekzema  #masalahgatal  #kulitlecur  #bengkak  #parutmuka  #shakleeshahalam  #shakleegombak  #shakleeipoh  #shakleekuatan  #shakleemiri  #shakleealorsetar  #shakleesgpetani  #shakleemelaka  #shakleekuching  #shakleesingapore 
Apalah istimewa sangat Herbal blend ni ye sampai berebut-rebut orang nak beli? Di sini Liyana kongsikan antara kebaikan krim unik ini 😊
.
.✔ Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
.
Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga supaya bintat atau bengkak tak melarat-larat.
.
.✔ Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, Insya Allah lepas ni okey 👍
.
.✔ Ubat luka atau melecur
.
Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas.
.
✔ Luka pada puting bagi ibu-ibu yang menyusu
.
Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Perit & Pedihnya, hanya ALLAH je yang tau. Ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut.
.
✔ Menghilangkan parut
.
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana.
.
✔ Ruam pada bayi
.
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam lampin tersebut.
.
✔ Losyen harian
.
Liyana juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend ini juga tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa rasanya 👍
.
.
.Sebarang pertanyaan atau info berkenaan dengan Herbal Blend ini boleh lah hubungi Liyana yaa.
.
.
.Liyana / 0148181310
.Trusted SID SHAKLEE
.
.
.#herbalblend #herbalblendpromo #shaklee #shakleemalaysia #shakleemurah #herbalblendmurah #herbalblendshaklee #losyenkulit #losyenmultipurpose #kulitgatal #ekzema #kulitlecur #ruambayi #ekzema #masalahgatal #kulitlecur #bengkak #parutmuka #shakleeshahalam #shakleegombak #shakleeipoh #shakleekuatan #shakleemiri #shakleealorsetar #shakleesgpetani #shakleemelaka #shakleekuching #shakleesingapore
Apalah istimewa sangat Herbal blend ni ye sampai berebut-rebut orang nak beli? Di sini Liyana kongsikan antara kebaikan krim unik ini 😊 . .✔ Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga . Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk atau serangga supaya bintat atau bengkak tak melarat-larat. . .✔ Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah Masalah tumit pecah sememangnya memalukan. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, Insya Allah lepas ni okey 👍 . .✔ Ubat luka atau melecur . Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada satu Herbal blend dalam setiap rumah, bila ada luka je, cepat baik. Untuk luka, kesan calar akibat cakaran kucing atau terkena benda panas. . ✔ Luka pada puting bagi ibu-ibu yang menyusu . Luka pada puting akibat gigitan si kecil? Perit & Pedihnya, hanya ALLAH je yang tau. Ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, Herbal Blend dapat membantu untuk merawat luka tersebut. . ✔ Menghilangkan parut . Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang entah ke mana. . ✔ Ruam pada bayi . Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tau, Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam lampin tersebut. . ✔ Losyen harian . Liyana juga gunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend ini juga tidak berminyak. Jadi sememangnya nyaman dan selesa rasanya 👍 . . .Sebarang pertanyaan atau info berkenaan dengan Herbal Blend ini boleh lah hubungi Liyana yaa. . . .Liyana / 0148181310 .Trusted SID SHAKLEE . . .#herbalblend  #herbalblendpromo  #shaklee  #shakleemalaysia  #shakleemurah  #herbalblendmurah  #herbalblendshaklee  #losyenkulit  #losyenmultipurpose  #kulitgatal  #ekzema  #kulitlecur  #ruambayi  #ekzema  #masalahgatal  #kulitlecur  #bengkak  #parutmuka  #shakleeshahalam  #shakleegombak  #shakleeipoh  #shakleekuatan  #shakleemiri  #shakleealorsetar  #shakleesgpetani  #shakleemelaka  #shakleekuching  #shakleesingapore 
Sakit Nie kita tak tau bila...
Ada masa datang mengejut...
Ada sakit sekejap-Sekejap.
Ada datang sakit lama.. Alhamdulillah Dengan izin Allah...
Dengan Adanya Ayuraa Terapi Kasturi Sakit Yang Dah Lama hidap, 
Hilang Dengan Pantasnya..
Syukur👍🏻 Jom Dapatkan ATC Dengan Harga Lebih Murah.. Has Untuk Perubatan Islam✅
Golek2 Terus Sihat✅
Aroma Wangi✅
Minyak Angin Sejuk Berangin✅
Mudah Guna Mudah Pakai✅
Mudah Dibawan Ke Mana sahaja✅
Banyak Manfaat✅

Dapatkan sekarang 
Klik2 cini www.wasap.my/60197380029/ATC

#MinyakAngin #Penawar1Keluarga #Hysteria #MabukPerjalanan #sihir #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #lelah #Asma #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #anginbadan #rawatanislam
#minyakviralminyakurutmoden #produkviral
Sakit Nie kita tak tau bila... Ada masa datang mengejut... Ada sakit sekejap-Sekejap. Ada datang sakit lama.. Alhamdulillah Dengan izin Allah... Dengan Adanya Ayuraa Terapi Kasturi Sakit Yang Dah Lama hidap, Hilang Dengan Pantasnya.. Syukur👍🏻 Jom Dapatkan ATC Dengan Harga Lebih Murah.. Has Untuk Perubatan Islam✅ Golek2 Terus Sihat✅ Aroma Wangi✅ Minyak Angin Sejuk Berangin✅ Mudah Guna Mudah Pakai✅ Mudah Dibawan Ke Mana sahaja✅ Banyak Manfaat✅ Dapatkan sekarang Klik2 cini www.wasap.my/60197380029/ATC #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #Hysteria  #MabukPerjalanan  #sihir  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #lelah  #Asma  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #anginbadan  #rawatanislam  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviral 
MMG wangii, satu family guna 😍
.
.
Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.
.
COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #mmgklcc #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #mmgampang
MMG wangii, satu family guna 😍 . . Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . . COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia. . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #mmgklcc  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #mmgampang 
Alhamdulillah selesai sesi urut badan..terima kasih Tuan Naim kerana memilih Urut Barakah..semoga Tuan Naim cepat sembuh,sihat tubuh badan dan ceria2 selalu..aamiin 
Untuk sebarang pertanyaan atau appointment sila whatsapp/sms/call wasap.my/60146288834
#urutbarakah #urut #urutbadan #uruttangan #urutkaki #urutkepala #uruttradisional #reflexology #rawatansaraf #ceragem #spa #massage #terseliuh #bengkak #sakitotot #sakitsendi #sakitpinggang #sakitkepala #sakitlutut #kebas #urutbangi #urutbangiavenue #urutkajang #urutsemenyih #urutbandarseriputra #urutbukitmahkota #urutimpianputra #urutnilai #urutputrajaya #urutsungaimerab
Alhamdulillah selesai sesi urut badan..terima kasih Tuan Naim kerana memilih Urut Barakah..semoga Tuan Naim cepat sembuh,sihat tubuh badan dan ceria2 selalu..aamiin Untuk sebarang pertanyaan atau appointment sila whatsapp/sms/call wasap.my/60146288834 #urutbarakah  #urut  #urutbadan  #uruttangan  #urutkaki  #urutkepala  #uruttradisional  #reflexology  #rawatansaraf  #ceragem  #spa  #massage  #terseliuh  #bengkak  #sakitotot  #sakitsendi  #sakitpinggang  #sakitkepala  #sakitlutut  #kebas  #urutbangi  #urutbangiavenue  #urutkajang  #urutsemenyih  #urutbandarseriputra  #urutbukitmahkota  #urutimpianputra  #urutnilai  #urutputrajaya  #urutsungaimerab 
#bengkak lah aku,?????
Kista adalah tumor jinak yang terbungkus selaput jaringan dan berisi cairan , bisa tumbuh dirahim, sel telur, indung telur. Wanita dengan kista bisa tetap hamil tapi susah/sulit, karena kista akan menghalangi jalan ketemunya sperma dan sel telur, bagaimana bisa cepat hamil kalau jalannya saja dihalangi. Andai bisa hamil maka kehamilan beresiko, jika kista yang kuat maka akan terjadi keguguran, jika janin yang kuat maka nutrusi selama hamil akan berebut antara janin kistanya, jadi sebaiknya kista disembuhkan dulu agar berpeluang besar hamil bunda@1001haricepathamil 👈👉👉👉Sudah ‌🇧‌🇪‌🇷‌🇴‌🇧‌🇦‌🇹 kemana-mana tapi hasilnya ‌🇳‌🇮‌🇭‌🇮‌🇱 bahkan mencoba bayi tabung tapi tetap ‌🇬‌🇦‌🇬‌🇦‌🇱 Kami solusinya mengatasi berbagai penyakit atau virus seperti:MIOM,PCOS,KISTA,TOXO,APS,OBESITAS,SPERMA ENCER,KEPUTIHAN,KANKER SERVIK, DLL YUK CEK IG KAMI BUNDA... 💁💁💁 konsultasi GRATIS ️📲 BBM : D9649E38 📲WA; 085330851204
Kista adalah tumor jinak yang terbungkus selaput jaringan dan berisi cairan , bisa tumbuh dirahim, sel telur, indung telur. Wanita dengan kista bisa tetap hamil tapi susah/sulit, karena kista akan menghalangi jalan ketemunya sperma dan sel telur, bagaimana bisa cepat hamil kalau jalannya saja dihalangi. Andai bisa hamil maka kehamilan beresiko, jika kista yang kuat maka akan terjadi keguguran, jika janin yang kuat maka nutrusi selama hamil akan berebut antara janin kistanya, jadi sebaiknya kista disembuhkan dulu agar berpeluang besar hamil bunda@1001haricepathamil 👈👉👉👉Sudah ‌🇧‌🇪‌🇷‌🇴‌🇧‌🇦‌🇹 kemana-mana tapi hasilnya ‌🇳‌🇮‌🇭‌🇮‌🇱 bahkan mencoba bayi tabung tapi tetap ‌🇬‌🇦‌🇬‌🇦‌🇱 Kami solusinya mengatasi berbagai penyakit atau virus seperti:MIOM,PCOS,KISTA,TOXO,APS,OBESITAS,SPERMA ENCER,KEPUTIHAN,KANKER SERVIK, DLL YUK CEK IG KAMI BUNDA... 💁💁💁 konsultasi GRATIS ️📲 BBM : D9649E38 📲WA; 085330851204
Syukur Alhamdulillah,selesai sesi urut badan + ceragem..terima kasih pada Tuan Khairi kerana memilih Urut Barakah..semoga Tuan Khairi di beri kesembuhan,di beri kesihatan yang berpanjangan,di beri rezeki yang melimpah ruah oleh Allah dan bahagia di samping keluarga tercinta..aamiin 
Untuk sebarang pertanyaan atau appointment sila whatsapp/sms/call wasap.my/60146288834
#urutbarakah #urut #urutbadan #uruttangan #urutkaki #urutkepala #uruttradisional #reflexology #rawatansaraf #ceragem #spa #massage #terseliuh #bengkak #sakitotot #sakitsendi #sakitpinggang #sakitkepala #sakitlutut #kebas #urutbangi #urutbangiavenue #urutkajang #urutsemenyih #urutbandarseriputra #urutbukitmahkota #urutimpianputra #urutnilai #urutputrajaya #urutsungaimerab
Syukur Alhamdulillah,selesai sesi urut badan + ceragem..terima kasih pada Tuan Khairi kerana memilih Urut Barakah..semoga Tuan Khairi di beri kesembuhan,di beri kesihatan yang berpanjangan,di beri rezeki yang melimpah ruah oleh Allah dan bahagia di samping keluarga tercinta..aamiin Untuk sebarang pertanyaan atau appointment sila whatsapp/sms/call wasap.my/60146288834 #urutbarakah  #urut  #urutbadan  #uruttangan  #urutkaki  #urutkepala  #uruttradisional  #reflexology  #rawatansaraf  #ceragem  #spa  #massage  #terseliuh  #bengkak  #sakitotot  #sakitsendi  #sakitpinggang  #sakitkepala  #sakitlutut  #kebas  #urutbangi  #urutbangiavenue  #urutkajang  #urutsemenyih  #urutbandarseriputra  #urutbukitmahkota  #urutimpianputra  #urutnilai  #urutputrajaya  #urutsungaimerab 
Mak Ayah ,Abg kakak,Adik,Sedara Mara Semua cakap Best tau Klau Uolls Cuba...Mesti teringat!!!!!!!!!!Buat ape nak tipu..tengok la Tu..Dah try mesti Repeat punye lah!!!!😋😍
-
Tak Cakap Besar Tapi Banyak Testimoni!!
ATC Best Sebab👇🏻👇🏻👇🏻 👵🏻Menghilangkan Sakit sendi/Otot
👵🏻Menghilangkan Sakit pinggang/Lutut/Belakang Tengkuk
👵🏻Dapat membantu melegakan keletihan/kelesuan
👵🏻Melegakan batuk/sakit tekak
👵🏻Melegakan selsema
👵🏻Mengurangkan asma dan lelah
👵🏻Melegakan angin gastrik
👵🏻Melegakan kebas-kebas ringan
👵🏻Mengurangkan sakit tumit
👵🏻Mengurangkan stress dan cepat marah

Menarik ATC, kan? Satu botol sahaja tau, pelbagai khasiat anda dapat. Ibu ayah sihat, anda pun senang hati. Tak perlu risau!

Jom Dapatkan Untuk Ibu Ayah Anda!!!
Saya Sayang Ibu Ayah♥️ whatsapp kat link www.wasap.my/601133438355 atau boleh inbox jerr terus.

#MinyakAngin #Penawar1Keluarga #SakitOtotDanSendi #MabukPerjalanan #GigitanSerangga #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #bayikembungperut
#minyakviralminyakurutmoden #produkviralmalaysia
Mak Ayah ,Abg kakak,Adik,Sedara Mara Semua cakap Best tau Klau Uolls Cuba...Mesti teringat!!!!!!!!!!Buat ape nak tipu..tengok la Tu..Dah try mesti Repeat punye lah!!!!😋😍 - Tak Cakap Besar Tapi Banyak Testimoni!! ATC Best Sebab👇🏻👇🏻👇🏻 👵🏻Menghilangkan Sakit sendi/Otot 👵🏻Menghilangkan Sakit pinggang/Lutut/Belakang Tengkuk 👵🏻Dapat membantu melegakan keletihan/kelesuan 👵🏻Melegakan batuk/sakit tekak 👵🏻Melegakan selsema 👵🏻Mengurangkan asma dan lelah 👵🏻Melegakan angin gastrik 👵🏻Melegakan kebas-kebas ringan 👵🏻Mengurangkan sakit tumit 👵🏻Mengurangkan stress dan cepat marah Menarik ATC, kan? Satu botol sahaja tau, pelbagai khasiat anda dapat. Ibu ayah sihat, anda pun senang hati. Tak perlu risau! Jom Dapatkan Untuk Ibu Ayah Anda!!! Saya Sayang Ibu Ayah♥️ whatsapp kat link www.wasap.my/601133438355 atau boleh inbox jerr terus. #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #SakitOtotDanSendi  #MabukPerjalanan  #GigitanSerangga  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #bayikembungperut  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviralmalaysia 
Membantu legakan migrain & resdung 😍
.
.
Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.
.
COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #mmgklcc #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #mmgampang
Membantu legakan migrain & resdung 😍 . . Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . . COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia. . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #mmgklcc  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #mmgampang 
.
pagi dunia...
.
.
#bengkak #banyaktidur
Jalan banyakkkk kaki mengkak....
Uwaaaaa..... sudah lah bengkak digigit nyamuk.. uwaaaaa..... Melepak sementar tggu order masuk... #swollenfeet #walking #pain #bengkak #kakibengkak #jalan #sakit #huhu #ngadunasib #😛 #lepaking #hardrock #hardrockhochiminhcity #Saigon #vietnam
Minyak_sapu Herbs VCO
kandungan 30ml
.
- Herbs VCO ni adalah rumusan herba pilihan beserta rempah ratus yg mana telah pun digunakan turun temurun oleh nenek moyang kita lagi sebelum muncul produk2 yg mempunyai bahan kimia bahkan boleh memudaratkan pd jangka masa yg panjang..
.
- diperbuat secara tradisi daripada 100% bahan semula jadi, HOMEMADE .
antaranya - VCO (Virgin Coconut Oil)
- minyak zaitun
- bunga cengkih
- buah pelaga - bawang putih - halia
- dan lain2 herba pilihan.
.
*FAEDAH & RAWATAN*
- #Asma / #lelah / #semput
- #Batuk / #kahak
- #Selesema
- Sakit #kepala
- Buang #Angin
- Sebagai Aroma #therapy
- Sebagai minyak #telon
- Penyakit #kulit / #eczema
- #Gatal²
- #Gangguan Mahkluk Halus
- #Bengkak dan lain-lain
.
_Untuk Kegunaan Luar Sahaja_
.
kelebihan: 
1. tidak melekit
2. mudah meresap
3. wangian pudina
4. mesra digunakan oleh semua termasuk #bayi baru lahir , ibu #mengandung @ #berpantang, warga emas

whatsapp utk order: wasap.my/60183942769
Minyak_sapu Herbs VCO kandungan 30ml . - Herbs VCO ni adalah rumusan herba pilihan beserta rempah ratus yg mana telah pun digunakan turun temurun oleh nenek moyang kita lagi sebelum muncul produk2 yg mempunyai bahan kimia bahkan boleh memudaratkan pd jangka masa yg panjang.. . - diperbuat secara tradisi daripada 100% bahan semula jadi, HOMEMADE . antaranya - VCO (Virgin Coconut Oil) - minyak zaitun - bunga cengkih - buah pelaga - bawang putih - halia - dan lain2 herba pilihan. . *FAEDAH & RAWATAN* - #Asma  / #lelah  / #semput  - #Batuk  / #kahak  - #Selesema  - Sakit #kepala  - Buang #Angin  - Sebagai Aroma #therapy  - Sebagai minyak #telon  - Penyakit #kulit  / #eczema  - #Gatal²  - #Gangguan  Mahkluk Halus - #Bengkak  dan lain-lain . _Untuk Kegunaan Luar Sahaja_ . kelebihan: 1. tidak melekit 2. mudah meresap 3. wangian pudina 4. mesra digunakan oleh semua termasuk #bayi  baru lahir , ibu #mengandung  @ #berpantang , warga emas whatsapp utk order: wasap.my/60183942769
Jom dengar apa kata @farahfakhira_ tentang MMG 😍
.
Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.
.
COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #mmgklcc #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #mmgampang
Jom dengar apa kata @farahfakhira_ tentang MMG 😍 . Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . . COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia. . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #mmgklcc  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #mmgampang 
Alhamdulillah,selesai sesi urut badan di Kg Dato Abu Bakar Baginda..terima kasih pada Ustaz Mohd Faizal kerana memilih Urut Barakah..semoga Ustaz di berikan kesihatan yang berpanjangan dan sentiasa di rahmati Allah..aamiin 
Untuk sebarang pertanyaan atau appointment sila whatsapp/sms/call wasap.my/60146288834
#urutbarakah #urut #urutbadan #uruttangan #urutkaki #urutkepala #uruttradisional #reflexology #rawatansaraf #ceragem #spa #massage #terseliuh #bengkak #sakitotot #sakitsendi #sakitpinggang #sakitkepala #sakitlutut #kebas #urutbangi #urutbangiavenue #urutkajang #urutsemenyih #urutbandarseriputra #urutbukitmahkota #urutimpianputra #urutnilai #urutputrajaya #urutsungaimerab
Alhamdulillah,selesai sesi urut badan di Kg Dato Abu Bakar Baginda..terima kasih pada Ustaz Mohd Faizal kerana memilih Urut Barakah..semoga Ustaz di berikan kesihatan yang berpanjangan dan sentiasa di rahmati Allah..aamiin Untuk sebarang pertanyaan atau appointment sila whatsapp/sms/call wasap.my/60146288834 #urutbarakah  #urut  #urutbadan  #uruttangan  #urutkaki  #urutkepala  #uruttradisional  #reflexology  #rawatansaraf  #ceragem  #spa  #massage  #terseliuh  #bengkak  #sakitotot  #sakitsendi  #sakitpinggang  #sakitkepala  #sakitlutut  #kebas  #urutbangi  #urutbangiavenue  #urutkajang  #urutsemenyih  #urutbandarseriputra  #urutbukitmahkota  #urutimpianputra  #urutnilai  #urutputrajaya  #urutsungaimerab 
Anak dah tak sembelit lepas sapu MMG😍
.
.
Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.
.
COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #mmgklcc #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #mmgampang
Anak dah tak sembelit lepas sapu MMG😍 . . Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . . COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia. . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #mmgklcc  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #mmgampang 
RF IONIC HERBA OIL
.
.
Dikemas dalam botol spray sehingga mudah dan hemat dalam penggunaan
RF IONIC HERBA OIL bermanfaat untuk
•  Mengobati kram otot
•  Mengobati rheumatic
•  Mengobati asam urat
•  Meringankan nyeri sendi
•  Meringankan terkilir, lebam, bengkak
•  Meringankan migrain, vertigo,
•  Mengobati kutu air
•  Meringankan nyeri punggung, nyeri pinggang
•  Telinga berdengung
•  Menghaluskan kulit wajah
•  Mengatasi insomnia, asma, kista, dll
• .
Komposisi : Ziziphud mauritiana ekstrak, aquades, magnesium chloride, dan herbal lainnya sampai 100%
.
.
#herbal #herbs #spray #nyerisendi #nyerilutut #nyeripinggang #encok #wajahhalus #telingaberdenging #asma #kista #asamurat #rematik #rheumatic #kramotot #sakitkulit #borok #lebam #terkilir #bengkak #kutuair #healthytreatment #healthyact #healthy #healthylife #healthystuff - #herbal #herbs
RF IONIC HERBA OIL . . Dikemas dalam botol spray sehingga mudah dan hemat dalam penggunaan RF IONIC HERBA OIL bermanfaat untuk • Mengobati kram otot • Mengobati rheumatic • Mengobati asam urat • Meringankan nyeri sendi • Meringankan terkilir, lebam, bengkak • Meringankan migrain, vertigo, • Mengobati kutu air • Meringankan nyeri punggung, nyeri pinggang • Telinga berdengung • Menghaluskan kulit wajah • Mengatasi insomnia, asma, kista, dll • . Komposisi : Ziziphud mauritiana ekstrak, aquades, magnesium chloride, dan herbal lainnya sampai 100% . . #herbal  #herbs  #spray  #nyerisendi  #nyerilutut  #nyeripinggang  #encok  #wajahhalus  #telingaberdenging  #asma  #kista  #asamurat  #rematik  #rheumatic  #kramotot  #sakitkulit  #borok  #lebam  #terkilir  #bengkak  #kutuair  #healthytreatment  #healthyact  #healthy  #healthylife  #healthystuff  - #herbal  #herbs 
RF IONIC HERBA OIL
.
.
Dikemas dalam botol spray sehingga mudah dan hemat dalam penggunaan
RF IONIC HERBA OIL bermanfaat untuk
•  Mengobati kram otot
•  Mengobati rheumatic
•  Mengobati asam urat
•  Meringankan nyeri sendi
•  Meringankan terkilir, lebam, bengkak
•  Meringankan migrain, vertigo,
•  Mengobati kutu air
•  Meringankan nyeri punggung, nyeri pinggang
•  Telinga berdengung
•  Menghaluskan kulit wajah
•  Mengatasi insomnia, asma, kista, dll
• .
Komposisi : Ziziphud mauritiana ekstrak, aquades, magnesium chloride, dan herbal lainnya sampai 100%
.
.
#herbal #herbs #spray #nyerisendi #nyerilutut #nyeripinggang #encok #wajahhalus #telingaberdenging #asma #kista #asamurat #rematik #rheumatic #kramotot #sakitkulit #borok #lebam #terkilir #bengkak #kutuair #healthytreatment #healthyact #healthy #healthylife #healthystuff - #regrann
RF IONIC HERBA OIL . . Dikemas dalam botol spray sehingga mudah dan hemat dalam penggunaan RF IONIC HERBA OIL bermanfaat untuk • Mengobati kram otot • Mengobati rheumatic • Mengobati asam urat • Meringankan nyeri sendi • Meringankan terkilir, lebam, bengkak • Meringankan migrain, vertigo, • Mengobati kutu air • Meringankan nyeri punggung, nyeri pinggang • Telinga berdengung • Menghaluskan kulit wajah • Mengatasi insomnia, asma, kista, dll • . Komposisi : Ziziphud mauritiana ekstrak, aquades, magnesium chloride, dan herbal lainnya sampai 100% . . #herbal  #herbs  #spray  #nyerisendi  #nyerilutut  #nyeripinggang  #encok  #wajahhalus  #telingaberdenging  #asma  #kista  #asamurat  #rematik  #rheumatic  #kramotot  #sakitkulit  #borok  #lebam  #terkilir  #bengkak  #kutuair  #healthytreatment  #healthyact  #healthy  #healthylife  #healthystuff  - #regrann 
RF IONIC HERBA OIL
.
.
Dikemas dalam botol spray sehingga mudah dan hemat dalam penggunaan
RF IONIC HERBA OIL bermanfaat untuk
•  Mengobati kram otot
•  Mengobati rheumatic
•  Mengobati asam urat
•  Meringankan nyeri sendi
•  Meringankan terkilir, lebam, bengkak
•  Meringankan migrain, vertigo,
•  Mengobati kutu air
•  Meringankan nyeri punggung, nyeri pinggang
•  Telinga berdengung
•  Menghaluskan kulit wajah
•  Mengatasi insomnia, asma, kista, dll
• .
Komposisi : Ziziphud mauritiana ekstrak, aquades, magnesium chloride, dan herbal lainnya sampai 100%
.
.
#herbal #herbs #spray #nyerisendi #nyerilutut #nyeripinggang #encok #wajahhalus #telingaberdenging #asma #kista #asamurat #rematik #rheumatic #kramotot #sakitkulit #borok #lebam #terkilir #bengkak #kutuair #healthytreatment #healthyact #healthy #healthylife #healthystuff
RF IONIC HERBA OIL . . Dikemas dalam botol spray sehingga mudah dan hemat dalam penggunaan RF IONIC HERBA OIL bermanfaat untuk • Mengobati kram otot • Mengobati rheumatic • Mengobati asam urat • Meringankan nyeri sendi • Meringankan terkilir, lebam, bengkak • Meringankan migrain, vertigo, • Mengobati kutu air • Meringankan nyeri punggung, nyeri pinggang • Telinga berdengung • Menghaluskan kulit wajah • Mengatasi insomnia, asma, kista, dll • . Komposisi : Ziziphud mauritiana ekstrak, aquades, magnesium chloride, dan herbal lainnya sampai 100% . . #herbal  #herbs  #spray  #nyerisendi  #nyerilutut  #nyeripinggang  #encok  #wajahhalus  #telingaberdenging  #asma  #kista  #asamurat  #rematik  #rheumatic  #kramotot  #sakitkulit  #borok  #lebam  #terkilir  #bengkak  #kutuair  #healthytreatment  #healthyact  #healthy  #healthylife  #healthystuff 
Batuk dah lega, boleh la tido lena 😍
.
.
Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio).
.
Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊
.
.
Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄
.
.
COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #mmgkl #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #mmgklcc #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #mmgampang
Batuk dah lega, boleh la tido lena 😍 . . Nak cuba? Whatsapp 012-2587524 (link on bio). . Hanya RM45 sebotol (120g). Berbaloi baloii untuk seisi keluarga😊 . . Beli 1, dapat FREE GIFT. Beli 2, dapat FREE POSTAGE & FREE GIFT 😄 . . COD available sekitar Ampang & KLCC. Pos seluruh Malaysia. . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #mmgkl  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #mmgklcc  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #mmgampang 
MINYAK URUT MODEN MMG
.
Membantu melegakan ketidakselesaan seperti:
.
✅Sakit pinggang
✅Lenguh kaki ✅kejang² kaki, tangan
✅Sakit lutut dan sendi
✅Pening/sakit kepala/migrain
✅Resdung, selsema, batuk, asthma
✅Sakit tengkuk/sakit bahu/ sakit belakang
✅Sakit senggugut/ sebu perut /kembung perut memecahkan lemak di  pinggang
✅Melecur terkena air panas
✅Menghilangkan parut bersalin
✅Sakit gigi, bengkak gusi
✅amat bersesuaian untuk urutan ibu mengandung dan baru bersalin
✅ Mengecutkan jerawat.
✅Mengurangkan dengkur semasa tidur
✅Terapi bagi pesakit insomnia.
.
Revolusi terbaru minyak urut versi ala ala losyen😃
.
✅ 120g/ botol
✅ Berdaftar KKM
✅ Halal
✅ Produk Bumiputra Islam
✅ Mesra solat
✅ Cepat meresap sepantas 20 saat
✅ Cepat kering
✅ Waterbase
❌ Tak berminyak, Tak melekit

#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #sakitdada #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #kutu #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #kulitkering
MINYAK URUT MODEN MMG . Membantu melegakan ketidakselesaan seperti: . ✅Sakit pinggang ✅Lenguh kaki ✅kejang² kaki, tangan ✅Sakit lutut dan sendi ✅Pening/sakit kepala/migrain ✅Resdung, selsema, batuk, asthma ✅Sakit tengkuk/sakit bahu/ sakit belakang ✅Sakit senggugut/ sebu perut /kembung perut memecahkan lemak di pinggang ✅Melecur terkena air panas ✅Menghilangkan parut bersalin ✅Sakit gigi, bengkak gusi ✅amat bersesuaian untuk urutan ibu mengandung dan baru bersalin ✅ Mengecutkan jerawat. ✅Mengurangkan dengkur semasa tidur ✅Terapi bagi pesakit insomnia. . Revolusi terbaru minyak urut versi ala ala losyen😃 . ✅ 120g/ botol ✅ Berdaftar KKM ✅ Halal ✅ Produk Bumiputra Islam ✅ Mesra solat ✅ Cepat meresap sepantas 20 saat ✅ Cepat kering ✅ Waterbase ❌ Tak berminyak, Tak melekit #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #sakitdada  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #kutu  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #kulitkering 
Kaget kemarin tetangga keliatan nya sehat2 ajak tau2 meninggal, kasihan mana masih punya balita, denger2 Krn darah tinggi, nah kan namanya umur kita ga tau, keliatan nya sehat ternyata bisa sakit dan kalau sudah sakit kan ga enak ngapa2in.

Air drwater untuk ikhtiar #jantung #bengkak dan darah tinggi..#ada yg punya keluhan serupa silahkan dicoba #botol #kesehatan #drwater

Wa 081297246023
Kaget kemarin tetangga keliatan nya sehat2 ajak tau2 meninggal, kasihan mana masih punya balita, denger2 Krn darah tinggi, nah kan namanya umur kita ga tau, keliatan nya sehat ternyata bisa sakit dan kalau sudah sakit kan ga enak ngapa2in. Air drwater untuk ikhtiar #jantung  #bengkak  dan darah tinggi..#ada  yg punya keluhan serupa silahkan dicoba #botol  #kesehatan  #drwater  Wa 081297246023
Hii singaporean people!!
ATC mendapat sambutan dkt sana..Terbang lagii✈✈ 👇👇👇👇👇 KEBAIKAN/KHASIAT ATC . ✖Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk, ✖Sakit Kepala / Migrain berpanjangan,
✖Selsema yang berpanjangan ✖Melegakan Asthma / Lelah ✖Sengal –sengal badan, otot, sendi, ✖Kegatalan pada badan, ✖Membantu Melancarkan Darah haid ✖️Kembung Perut
✖️Kegunaan Ibu Berpantang
✖Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi . banyakkan khasiatnya? 
memang tak rugi kalau beli... kalau nak tau lebih lanjut boleh Whtsapp!!!!! BELIAN BORONG LEBIH JIMAT DAN UNTUNG.
RM20 sebotol -1pcs
RM75 sebotol -5pcs 👇👇👇👇👇👇👇👇
Whatsapp http://www.wasap.my/6011-15500432

#MinyakAngin #Penawar1Keluarga #SakitOtotDanSendi #MabukPerjalanan #GigitanSerangga #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #bayikembungperut
#minyakviralminyakurutmoden #produkviral
Hii singaporean people!! ATC mendapat sambutan dkt sana..Terbang lagii✈✈ 👇👇👇👇👇 KEBAIKAN/KHASIAT ATC . ✖Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk, ✖Sakit Kepala / Migrain berpanjangan, ✖Selsema yang berpanjangan ✖Melegakan Asthma / Lelah ✖Sengal –sengal badan, otot, sendi, ✖Kegatalan pada badan, ✖Membantu Melancarkan Darah haid ✖️Kembung Perut ✖️Kegunaan Ibu Berpantang ✖Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi . banyakkan khasiatnya? memang tak rugi kalau beli... kalau nak tau lebih lanjut boleh Whtsapp!!!!! BELIAN BORONG LEBIH JIMAT DAN UNTUNG. RM20 sebotol -1pcs RM75 sebotol -5pcs 👇👇👇👇👇👇👇👇 Whatsapp http://www.wasap.my/6011-15500432 #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #SakitOtotDanSendi  #MabukPerjalanan  #GigitanSerangga  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #bayikembungperut  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviral 
Terbaik la !! ATC Dapat sambutan,Pengguna Singapore Pun Suka ATC,Tak dijangka..alhamdulillah.😍😍 Paling best tentang Ayuraa Terapi Collagen ?? . ✅ BAU ANGIN SGT SEGAR (tak sama dengan mana2 minyak angin ye..100% berbeza! ) ✅ SENANG DIBAWA KEMANA2 ✅ TAKKAN TUMPAH (dlm beg) ✅ PERMINTAAN YG TERAMAT TINGGI ✅ BOLEH DIGUNA SEISI FAMILY (dari baby - org2 tua) . 
Apa kebaikan ATC ni? . Baca ni 👇👇👇👇👇 KEBAIKAN/KHASIAT ATC . ✖Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk, ✖Sakit Kepala / Migrain berpanjangan,
✖Selsema yang berpanjangan ✖Melegakan Asthma / Lelah ✖Sengal –sengal badan, otot, sendi, ✖Kegatalan pada badan, ✖Membantu Melancarkan Darah haid ✖Kembung Perut
✖Kegunaan Ibu Berpantang
✖Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi . banyakkan khasiatnya? 
memang tak rugi kalau beli... kalau nak tau lebih lanjut boleh Whtsapp!!!!! BELIAN BORONG LEBIH JIMAT DAN UNTUNG.
RM20 sebotol -1pcs
RM75 sebotol -5pcs 👇👇👇👇👇👇👇👇
Whatsapp http://www.wasap.my/60124130780

#MinyakAngin #Penawar1Keluarga #SakitOtotDanSendi #MabukPerjalanan #GigitanSerangga #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #bayikembungperut
#minyakviralminyakurutmoden #produkviral
Terbaik la !! ATC Dapat sambutan,Pengguna Singapore Pun Suka ATC,Tak dijangka..alhamdulillah.😍😍 Paling best tentang Ayuraa Terapi Collagen ?? . ✅ BAU ANGIN SGT SEGAR (tak sama dengan mana2 minyak angin ye..100% berbeza! ) ✅ SENANG DIBAWA KEMANA2 ✅ TAKKAN TUMPAH (dlm beg) ✅ PERMINTAAN YG TERAMAT TINGGI ✅ BOLEH DIGUNA SEISI FAMILY (dari baby - org2 tua) . Apa kebaikan ATC ni? . Baca ni 👇👇👇👇👇 KEBAIKAN/KHASIAT ATC . ✖Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk, ✖Sakit Kepala / Migrain berpanjangan, ✖Selsema yang berpanjangan ✖Melegakan Asthma / Lelah ✖Sengal –sengal badan, otot, sendi, ✖Kegatalan pada badan, ✖Membantu Melancarkan Darah haid ✖Kembung Perut ✖Kegunaan Ibu Berpantang ✖Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi . banyakkan khasiatnya? memang tak rugi kalau beli... kalau nak tau lebih lanjut boleh Whtsapp!!!!! BELIAN BORONG LEBIH JIMAT DAN UNTUNG. RM20 sebotol -1pcs RM75 sebotol -5pcs 👇👇👇👇👇👇👇👇 Whatsapp http://www.wasap.my/60124130780 #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #SakitOtotDanSendi  #MabukPerjalanan  #GigitanSerangga  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #bayikembungperut  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviral 
Terbaik la !! ATC Dapat sambutan,Pengguna Singapore Pun Suka ATC,Tak dijangka..alhamdulillah.😍😍 Paling best tentang Ayuraa Terapi Collagen ?? . ✅ BAU ANGIN SGT SEGAR (tak sama dengan mana2 minyak angin ye..100% berbeza! ) ✅ SENANG DIBAWA KEMANA2 ✅ TAKKAN TUMPAH (dlm beg) ✅ PERMINTAAN YG TERAMAT TINGGI ✅ BOLEH DIGUNA SEISI FAMILY (dari baby - org2 tua) . 
Apa kebaikan ATC ni? . Baca ni 👇👇👇👇👇 KEBAIKAN/KHASIAT ATC . ✖Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk, ✖Sakit Kepala / Migrain berpanjangan,
✖Selsema yang berpanjangan ✖Melegakan Asthma / Lelah ✖Sengal –sengal badan, otot, sendi, ✖Kegatalan pada badan, ✖Membantu Melancarkan Darah haid ✖️Kembung Perut
✖️Kegunaan Ibu Berpantang
✖Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi . banyakkan khasiatnya? 
memang tak rugi kalau beli... kalau nak tau lebih lanjut boleh Whtsapp!!!!! BELIAN BORONG LEBIH JIMAT DAN UNTUNG.
RM20 sebotol -1pcs
RM75 sebotol -5pcs 👇👇👇👇👇👇👇👇
Whatsapp http://www.wasap.my/6011-33438355

#MinyakAngin #Penawar1Keluarga #SakitOtotDanSendi #MabukPerjalanan #GigitanSerangga #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #bayikembungperut
#minyakviralminyakurutmoden #produkviral
Terbaik la !! ATC Dapat sambutan,Pengguna Singapore Pun Suka ATC,Tak dijangka..alhamdulillah.😍😍 Paling best tentang Ayuraa Terapi Collagen ?? . ✅ BAU ANGIN SGT SEGAR (tak sama dengan mana2 minyak angin ye..100% berbeza! ) ✅ SENANG DIBAWA KEMANA2 ✅ TAKKAN TUMPAH (dlm beg) ✅ PERMINTAAN YG TERAMAT TINGGI ✅ BOLEH DIGUNA SEISI FAMILY (dari baby - org2 tua) . Apa kebaikan ATC ni? . Baca ni 👇👇👇👇👇 KEBAIKAN/KHASIAT ATC . ✖Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk, ✖Sakit Kepala / Migrain berpanjangan, ✖Selsema yang berpanjangan ✖Melegakan Asthma / Lelah ✖Sengal –sengal badan, otot, sendi, ✖Kegatalan pada badan, ✖Membantu Melancarkan Darah haid ✖️Kembung Perut ✖️Kegunaan Ibu Berpantang ✖Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi . banyakkan khasiatnya? memang tak rugi kalau beli... kalau nak tau lebih lanjut boleh Whtsapp!!!!! BELIAN BORONG LEBIH JIMAT DAN UNTUNG. RM20 sebotol -1pcs RM75 sebotol -5pcs 👇👇👇👇👇👇👇👇 Whatsapp http://www.wasap.my/6011-33438355 #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #SakitOtotDanSendi  #MabukPerjalanan  #GigitanSerangga  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #bayikembungperut  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviral 
Jujur aku masih membenci orang itu 👊👊👊 Berapa banyak yang dia lontarkan kejelekan tentang diri mu ??
Banyak sekali
Dari awal awal aku dan dia saling chat 
Seberapa baik si dia ? 
Ko rasanya kamu sangat buruk tapi nyata nya yg dia katakan tentangmu belum terbukti hingga saat ini. 
Aku pun hanya memahami 
Aku cukup tau bagaimana dia
Dan bagaimana kamu 
Hanya 1 yg tdk pernah dia bilang tntang rupamu padahal itu benar yaitu Kamu Jelek (menurutku  kamu itu jelek 😀😀😀 bukan hanya menurutku menurut teman2ku juga )

#Tuhanmahapengampun🙏🙏🙏
#bibir #bengkak #sariawan #hehe
Jujur aku masih membenci orang itu 👊👊👊 Berapa banyak yang dia lontarkan kejelekan tentang diri mu ?? Banyak sekali Dari awal awal aku dan dia saling chat Seberapa baik si dia ? Ko rasanya kamu sangat buruk tapi nyata nya yg dia katakan tentangmu belum terbukti hingga saat ini. Aku pun hanya memahami Aku cukup tau bagaimana dia Dan bagaimana kamu Hanya 1 yg tdk pernah dia bilang tntang rupamu padahal itu benar yaitu Kamu Jelek (menurutku kamu itu jelek 😀😀😀 bukan hanya menurutku menurut teman2ku juga ) #Tuhanmahapengampun 🙏🙏🙏 #bibir  #bengkak  #sariawan  #hehe 
Sakit Nie kita tak tau bila...
Ada masa datang mengejut...
Ada sakit sekejap-Sekejap...
Ada datang sakit lama.. Alhamdulillah Dengan izin Allah...
Dengan Adanya Ayuraa Terapi Kasturi Sakit Yang Dah Lama hidap...
Hilang Dengan Pantasnya..
Syukur 
Jom Dapatkan ATC Dengan Harga Lebih Murah.. Khas Untuk Perubatan Islam✅
Golek2 Terus Sihat✅
Aroma Wangi✅
Minyak Angin Sejuk Berangin✅
Mudah Guna Mudah Pakai✅
Mudah Dibawan Ke Mana sahaja✅
Banyak Manfaat✅

whatsapp cini Klik2 www.wasap.my/60109099832/ATK

#MinyakAngin #Penawar1Keluarga #Hysteria #MabukPerjalanan #sihir #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #lelah #Asma #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #anginbadan #rawatanislam
#minyakviralminyakurutmoden #produkviral #mudahdibawa #mudahdipakai
Sakit Nie kita tak tau bila... Ada masa datang mengejut... Ada sakit sekejap-Sekejap... Ada datang sakit lama.. Alhamdulillah Dengan izin Allah... Dengan Adanya Ayuraa Terapi Kasturi Sakit Yang Dah Lama hidap... Hilang Dengan Pantasnya.. Syukur Jom Dapatkan ATC Dengan Harga Lebih Murah.. Khas Untuk Perubatan Islam✅ Golek2 Terus Sihat✅ Aroma Wangi✅ Minyak Angin Sejuk Berangin✅ Mudah Guna Mudah Pakai✅ Mudah Dibawan Ke Mana sahaja✅ Banyak Manfaat✅ whatsapp cini Klik2 www.wasap.my/60109099832/ATK #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #Hysteria  #MabukPerjalanan  #sihir  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #lelah  #Asma  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #anginbadan  #rawatanislam  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviral  #mudahdibawa  #mudahdipakai 
Dilansir dari hellosehat.com, studi menunjukkan bahwa peradangan yang terkait dengan periodontitis (penyakit gusi) dapat menjadi penyebab timbulnya masalah kesehatan pada organ tubuh lainnya. Di antaranya sebagai berikut:

1. Endokarditis

Endokarditis merupakan infeksi yang terjadi karena bakteri mulut masuk ke aliran darah dan menginfeksi lapisan dalam jantung (endokardium). 2. Penyakit kardiovaskular

Beberapa penelitian menunjukkan bahwa penyakit jantung, penyumbatan arteri, dan stroke kemungkinan terjadi akibat bakteri mulut yang masuk ke aliran darah dan menyebabkan peradangan.

3. Kehamilan dan kelahiran

Periodontitis dapat menyebabkan bayi lahir prematur dan berat badan rendah (BBLR). 4. Warna lidah

Berbagai warna lidah dapat menunjukkan adanya masalah kesehatan dalam tubuh Anda. Contohnya, lidah dengan lapisan putih atau bintik putih dapat mengindikasikan sariawan atau leukoplakia, jika berwarna merah tua mengindikasikan tubuh kekurangan vitamin B-12 dan asam folat, jika berwarna hitam atau gelap mengindikasikan pasien mengalami diabetes, dan sebagainya.

5. Tonsilitis

Tonsilitis merupakan suatu kondisi saat amandel berwarna merah, bengkak, atau memiliki bercak putih atau kuning.

Hal ini menjadi alasan mengapa ketika kita periksa ke dokter, hal yang pertama kali dicek oleh dokter adalah bagian organ mulut kita. 
#kesehatan #kesehatanmulut #gigi #gusi #radang #tonsilitis #bengkak #amandel #infeksi #penyakitkardiovaskular #warnalidah #kehamilan #kelahiran #bblr
Dilansir dari hellosehat.com, studi menunjukkan bahwa peradangan yang terkait dengan periodontitis (penyakit gusi) dapat menjadi penyebab timbulnya masalah kesehatan pada organ tubuh lainnya. Di antaranya sebagai berikut: 1. Endokarditis Endokarditis merupakan infeksi yang terjadi karena bakteri mulut masuk ke aliran darah dan menginfeksi lapisan dalam jantung (endokardium). 2. Penyakit kardiovaskular Beberapa penelitian menunjukkan bahwa penyakit jantung, penyumbatan arteri, dan stroke kemungkinan terjadi akibat bakteri mulut yang masuk ke aliran darah dan menyebabkan peradangan. 3. Kehamilan dan kelahiran Periodontitis dapat menyebabkan bayi lahir prematur dan berat badan rendah (BBLR). 4. Warna lidah Berbagai warna lidah dapat menunjukkan adanya masalah kesehatan dalam tubuh Anda. Contohnya, lidah dengan lapisan putih atau bintik putih dapat mengindikasikan sariawan atau leukoplakia, jika berwarna merah tua mengindikasikan tubuh kekurangan vitamin B-12 dan asam folat, jika berwarna hitam atau gelap mengindikasikan pasien mengalami diabetes, dan sebagainya. 5. Tonsilitis Tonsilitis merupakan suatu kondisi saat amandel berwarna merah, bengkak, atau memiliki bercak putih atau kuning. Hal ini menjadi alasan mengapa ketika kita periksa ke dokter, hal yang pertama kali dicek oleh dokter adalah bagian organ mulut kita. #kesehatan  #kesehatanmulut  #gigi  #gusi  #radang  #tonsilitis  #bengkak  #amandel  #infeksi  #penyakitkardiovaskular  #warnalidah  #kehamilan  #kelahiran  #bblr 
.
JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender
🌱 Aloe Vera
🌳 Minyak Kayu Putih.

Minyak ini dalam bentuk losyen  tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah.
Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal
💐 Wangi
❄ Sejuk
🌬 Berangin
💦 Waterbase
👐 Mudah menyerap
.
yang BESTNYA
🙅Melekit
🙅Berminyak
.

BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN
😲 Batuk
😷 Asthma
😔 Resdung
🙆 Migrain
😨 Kembung perut
😲Gatal gatal pada kulit
😕Lenguh lenguh badan .
AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau.
.
Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅
📮 RM8 SM / RM11 SS

www.wasap.my/60199836552/
. JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender 🌱 Aloe Vera 🌳 Minyak Kayu Putih. Minyak ini dalam bentuk losyen tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah. Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal 💐 Wangi ❄ Sejuk 🌬 Berangin 💦 Waterbase 👐 Mudah menyerap . yang BESTNYA 🙅Melekit 🙅Berminyak . BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN 😲 Batuk 😷 Asthma 😔 Resdung 🙆 Migrain 😨 Kembung perut 😲Gatal gatal pada kulit 😕Lenguh lenguh badan . AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau. . Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅ 📮 RM8 SM / RM11 SS www.wasap.my/60199836552/
.
JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender
🌱 Aloe Vera
🌳 Minyak Kayu Putih.

Minyak ini dalam bentuk losyen  tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah.
Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal
💐 Wangi
❄ Sejuk
🌬 Berangin
💦 Waterbase
👐 Mudah menyerap
.
yang BESTNYA
🙅Melekit
🙅Berminyak
.

BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN
😲 Batuk
😷 Asthma
😔 Resdung
🙆 Migrain
😨 Kembung perut
😲Gatal gatal pada kulit
😕Lenguh lenguh badan .
AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau.
.
Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅
📮 RM8 SM / RM11 SS

www.wasap.my/60199836552/
. JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender 🌱 Aloe Vera 🌳 Minyak Kayu Putih. Minyak ini dalam bentuk losyen tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah. Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal 💐 Wangi ❄ Sejuk 🌬 Berangin 💦 Waterbase 👐 Mudah menyerap . yang BESTNYA 🙅Melekit 🙅Berminyak . BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN 😲 Batuk 😷 Asthma 😔 Resdung 🙆 Migrain 😨 Kembung perut 😲Gatal gatal pada kulit 😕Lenguh lenguh badan . AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau. . Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅ 📮 RM8 SM / RM11 SS www.wasap.my/60199836552/
.
JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender
🌱 Aloe Vera
🌳 Minyak Kayu Putih.

Minyak ini dalam bentuk losyen  tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah.
Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal
💐 Wangi
❄ Sejuk
🌬 Berangin
💦 Waterbase
👐 Mudah menyerap
.
yang BESTNYA
🙅Melekit
🙅Berminyak
.

BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN
😲 Batuk
😷 Asthma
😔 Resdung
🙆 Migrain
😨 Kembung perut
😲Gatal gatal pada kulit
😕Lenguh lenguh badan .
AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau.
.
Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅
📮 RM8 SM / RM11 SS

www.wasap.my/60199836552/
. JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender 🌱 Aloe Vera 🌳 Minyak Kayu Putih. Minyak ini dalam bentuk losyen tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah. Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal 💐 Wangi ❄ Sejuk 🌬 Berangin 💦 Waterbase 👐 Mudah menyerap . yang BESTNYA 🙅Melekit 🙅Berminyak . BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN 😲 Batuk 😷 Asthma 😔 Resdung 🙆 Migrain 😨 Kembung perut 😲Gatal gatal pada kulit 😕Lenguh lenguh badan . AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau. . Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅ 📮 RM8 SM / RM11 SS www.wasap.my/60199836552/
Jom rasai manafaatnya.
Jom rasai manafaatnya.
.
JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender
🌱 Aloe Vera
🌳 Minyak Kayu Putih.

Minyak ini dalam bentuk losyen  tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah.
Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal
💐 Wangi
❄ Sejuk
🌬 Berangin
💦 Waterbase
👐 Mudah menyerap
.
yang BESTNYA
🙅Melekit
🙅Berminyak
.

BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN
😲 Batuk
😷 Asthma
😔 Resdung
🙆 Migrain
😨 Kembung perut
😲Gatal gatal pada kulit
😕Lenguh lenguh badan .
AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau.
.
Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅
📮 RM8 SM / RM11 SS

www.wasap.my/60199836552/
. JANGAN RISAU produk ni 💯 bahan organik dari tumbuh-tumbuhan. 💐 Lavender 🌱 Aloe Vera 🌳 Minyak Kayu Putih. Minyak ini dalam bentuk losyen tak risau tertumpah. Senang🖒 dibawa ke mana-mana. Lagi satu bekasnya PLASTIK, jamin tak pecah. Wangian lavendernya menenangkan ibu dan anak. ✅ Halal 💐 Wangi ❄ Sejuk 🌬 Berangin 💦 Waterbase 👐 Mudah menyerap . yang BESTNYA 🙅Melekit 🙅Berminyak . BONUSNYA ia juga membantu MELEGAKAN 😲 Batuk 😷 Asthma 😔 Resdung 🙆 Migrain 😨 Kembung perut 😲Gatal gatal pada kulit 😕Lenguh lenguh badan . AKHIR sekali sesuai untuk semua golongan dari 👶baby baru lahir sehingga ke 👴👵atok nenek. Ibu mengandung dan dalam pantang pun boleh guna tau. . Dapatkan harga promosi RM39 sebotol.✅ 📮 RM8 SM / RM11 SS www.wasap.my/60199836552/
Jom rasai manafaatnya.
Jom rasai manafaatnya.
. Jom dapatkan MARVELLOUS MASSAGE GEL atau MINYAK URUT MODEN. Boleh COD di Sungai Isap, Bandar Baru Seri Petaling, Taman Jernang Jaya - Bangi dan Marang, Terengganu.

Hanya  RM39 sahaja botol promosi. Jom rasa manafaat dari kombinasi 💚 Aloe Vera
💛 Lavender
💜 Minyak Kayu Putih

Sesuai  diguna dari 👶 bayi hingga 👴👵 warga emas.
. Jom dapatkan MARVELLOUS MASSAGE GEL atau MINYAK URUT MODEN. Boleh COD di Sungai Isap, Bandar Baru Seri Petaling, Taman Jernang Jaya - Bangi dan Marang, Terengganu. Hanya RM39 sahaja botol promosi. Jom rasa manafaat dari kombinasi 💚 Aloe Vera 💛 Lavender 💜 Minyak Kayu Putih Sesuai diguna dari 👶 bayi hingga 👴👵 warga emas.
Pipi bakpao... #makingendut #bengkak
Panas lit lit...ku tunggu mu dibawah sepohon pokok😂😂
T/ksh cikgu...katanya dari thn 2000 lg kena buasir ni..dah operate..tp sampai laaa ni kluar darah time membuang..😣😣
Smlm tgk fb mami terus nk cuba #hkb...
Biasa klu stage teruk ni mami suggest permulaan utk sebulan paling kurang.. #herbakunyitbuasir 
#sakit 
#bengkak 
#berdarah
Panas lit lit...ku tunggu mu dibawah sepohon pokok😂😂 T/ksh cikgu...katanya dari thn 2000 lg kena buasir ni..dah operate..tp sampai laaa ni kluar darah time membuang..😣😣 Smlm tgk fb mami terus nk cuba #hkb ... Biasa klu stage teruk ni mami suggest permulaan utk sebulan paling kurang.. #herbakunyitbuasir  #sakit  #bengkak  #berdarah 
OPEN AGENT BARU ‼️‼️‼️
Bermodalkan Rm15 Sahaja Untuk 100 Org Terawal!!!!💁🏻‍♀️💁🏻‍♀️ Alhamdulillah,, feedback Positive makin banyak di terima penguna ATC👏🏻👏🏻 Terima Kasih kerana Support,, AYURAA TERAPI COLLAGEN telah menerima agent baru dan telah ramai berjaya mengaut keuntungan dengan product ATC ..🤑💰💸💰 AGENT DI PERLUKAN , BERMINAT BOLEH INBOX ATAU WHATSAPP

Golek2 Terus Sihat✔️
Aroma Wangi✔️
Minyak Angin Sejuk Berangin✔️
Mudah Guna Mudah Pakai✔️
Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja✔️ www.wasap.my/01133438355
www.wasap.my/01133438355

AGEN2 DIPERLUKAN 👥✔ #MinyakAngin #Penawar1Keluarga #SakitOtotDanSendi #MabukPerjalanan #GigitanSerangga #Bengkak #Selesema #UbatMujarab #BerKesanDenganPantas #ibuberpantang #ibubersalin #bayikembungperut
#minyakviralminyakurutmoden #produkviralmurah
OPEN AGENT BARU ‼️‼️‼️ Bermodalkan Rm15 Sahaja Untuk 100 Org Terawal!!!!💁🏻‍♀️💁🏻‍♀️ Alhamdulillah,, feedback Positive makin banyak di terima penguna ATC👏🏻👏🏻 Terima Kasih kerana Support,, AYURAA TERAPI COLLAGEN telah menerima agent baru dan telah ramai berjaya mengaut keuntungan dengan product ATC ..🤑💰💸💰 AGENT DI PERLUKAN , BERMINAT BOLEH INBOX ATAU WHATSAPP Golek2 Terus Sihat✔️ Aroma Wangi✔️ Minyak Angin Sejuk Berangin✔️ Mudah Guna Mudah Pakai✔️ Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja✔️ www.wasap.my/01133438355 www.wasap.my/01133438355 AGEN2 DIPERLUKAN 👥✔ #MinyakAngin  #Penawar1Keluarga  #SakitOtotDanSendi  #MabukPerjalanan  #GigitanSerangga  #Bengkak  #Selesema  #UbatMujarab  #BerKesanDenganPantas  #ibuberpantang  #ibubersalin  #bayikembungperut  #minyakviralminyakurutmoden  #produkviralmurah 
Sulam eyelid#sulam lipatan mata#bengkak 4-7hari,natural 1bulan,garansi 3bulan bisa revisi
Sulam eyelid#sulam  lipatan mata#bengkak  4-7hari,natural 1bulan,garansi 3bulan bisa revisi
MINYAK URUT MODEN MMG
.
Membantu melegakan ketidakselesaan seperti:
.
✅Sakit pinggang
✅Lenguh kaki
✅kejang² kaki, tangan
✅Sakit lutut dan sendi
✅Pening/sakit kepala/migrain
✅Resdung, selsema, batuk, asthma
✅Sakit tengkuk/sakit bahu/ sakit belakang ✅Sakit senggugut/ sebu perut /kembung perut memecahkan lemak di  pinggang
✅Melecur terkena air panas
✅Menghilangkan parut bersalin
✅Sakit gigi, bengkak gusi
✅amat bersesuaian untuk urutan ibu mengandung dan baru bersalin
✅ Mengecutkan jerawat.
✅Mengurangkan dengkur semasa tidur
✅Terapi bagi pesakit insomnia.
.
Revolusi terbaru minyak urut versi ala ala losyen😃
.
✅ 120gm/ botol
✅ Berdaftar KKM
✅ Halal
✅ Produk Bumiputra Islam
✅ Mesra solat
✅ Cepat meresap sepantas 20 saat
✅ Cepat kering
✅ Waterbase
❌ Tak berminyak, Tak melekit
.
Whatsapp Fatin 0175747735 utk fast respond.
.
.
#senggugut #resdung #migrain #lenguhkaki #stretchmark #angin #kembungperut #sakitkepala #pening #pitam #batuk #muntah #sakitdada #semput #sesaknafas #loya #kebaskaki #sakitbelakang #lenguh #sakitlutut #kelemumur #kutu #sakiturat #selsema #sakitgigi #bengkak #melecur #bengkakgusi #sakitpinggang #kulitkering
MINYAK URUT MODEN MMG . Membantu melegakan ketidakselesaan seperti: . ✅Sakit pinggang ✅Lenguh kaki ✅kejang² kaki, tangan ✅Sakit lutut dan sendi ✅Pening/sakit kepala/migrain ✅Resdung, selsema, batuk, asthma ✅Sakit tengkuk/sakit bahu/ sakit belakang ✅Sakit senggugut/ sebu perut /kembung perut memecahkan lemak di pinggang ✅Melecur terkena air panas ✅Menghilangkan parut bersalin ✅Sakit gigi, bengkak gusi ✅amat bersesuaian untuk urutan ibu mengandung dan baru bersalin ✅ Mengecutkan jerawat. ✅Mengurangkan dengkur semasa tidur ✅Terapi bagi pesakit insomnia. . Revolusi terbaru minyak urut versi ala ala losyen😃 . ✅ 120gm/ botol ✅ Berdaftar KKM ✅ Halal ✅ Produk Bumiputra Islam ✅ Mesra solat ✅ Cepat meresap sepantas 20 saat ✅ Cepat kering ✅ Waterbase ❌ Tak berminyak, Tak melekit . Whatsapp Fatin 0175747735 utk fast respond. . . #senggugut  #resdung  #migrain  #lenguhkaki  #stretchmark  #angin  #kembungperut  #sakitkepala  #pening  #pitam  #batuk  #muntah  #sakitdada  #semput  #sesaknafas  #loya  #kebaskaki  #sakitbelakang  #lenguh  #sakitlutut  #kelemumur  #kutu  #sakiturat  #selsema  #sakitgigi  #bengkak  #melecur  #bengkakgusi  #sakitpinggang  #kulitkering 
Delivery FEI LONG ke alamat kantor Mr. Akim Yang (Repeat Order 2) & alamat rumah Mr. Hebron 😎

FEI LONG : Arak (Gosok) Herbal 🐲

Ampuh untuk memar, lebam, bengkak, benjol, keseleo, pegal2, pendarahan luar pada kulit hingga luka dalam! (Untuk fungsi detail bisa dilihat pada gambar Brosur Aturan & Cara Pakai)

Simpan FEI LONG di dalam rumah anda sehingga pada saat genting anda tidak perlu lagi repot2 mencari obat herbal tradisional dengan kemampuan menyembuhkan dalam waktu yang sangat singkat ini 👻

5 keunggulan utama dari FEI LONG yang tidak dimiliki oleh produk sejenis lainnya :
👉 Resep pusaka turunan keluarga Lee sejak tahun 1928.
👉 Setiap botol diisi rempah2 herbal untuk menjaga kualitas rendaman arak.
👉 Dapat diminum untuk kondisi darurat/kritis.
👉 Tidak ada efek samping, terasa sejuk di kulit, dapat dipakai sesering mungkin.
👉 Tidak memiliki waktu kadaluarsa, semakin lama akan semakin bagus khasiatnya.

GARANSI UANG KEMBALI JIKA PRODUK KAMI TIDAK MEMUASKAN ANDA 👍

Tersedia untuk JaBoDeTaBek, Bandung, Malang, Surabaya, Samarinda, dll. Menerima order untuk pengiriman produk ke seluruh Indonesia & luar negeri. Pengiriman produk ini sudah sampai ke Singapore - Johor, Malaysia - Taiwan - Shanghai, China 😎

Store :
🏢 Head Office, Jl. Pengukiran Raya, Jakarta (CP : @davidartobelly - 087884192121)
🌁 Branch Office, Jl. Percobaan, Bandung (CP : @erstasari - 083820366133)
🏠 Bakmi Encim Anggur, Jl. Pelepah Indah Raya Blok DC 13 No. 52, Tangerang (CP : @aylingluvjinpi - 085945323081)
🏯 Sekretariat Perguruan Naga Putih, Jl. Kenanga 5 No. 19, Citayam (CP : Ibu @awansalwani - 081281843482)
🏥 Apotek Karunia Farma, Jl. Purwakarta No. 186, Bandung (CP : @senayfiktoria - 087725494814)
🏠 Kios Fadhil Samarindha, Jl. WR. Monginsidi / Pahlawan 1 No. 23, Samarinda (CP : Fadhil - 081649129204)

BUTUH RESELLER² BARU (Langsung / Dropship / Konsinyasi) 👻

#HomemadeTraditionalChineseMedicine #ArakFeiLong #ArakHerbal #ArakGosok #ArakGosokCina #ArakGosokHerbal #Memar #Lebam #Bengkak #Benjol #Keseleo #Pegal #Pendarahan #Luka #LukaDalam #Pijat #KungFu #Wushu #WingChun #MuayThai #Karate #Taekwondo #Judo #Aikido #Capoeira #Silat #Boxing #Kempo #BJJ #MMA
Delivery FEI LONG ke alamat kantor Mr. Akim Yang (Repeat Order 2) & alamat rumah Mr. Hebron 😎 FEI LONG : Arak (Gosok) Herbal 🐲 Ampuh untuk memar, lebam, bengkak, benjol, keseleo, pegal2, pendarahan luar pada kulit hingga luka dalam! (Untuk fungsi detail bisa dilihat pada gambar Brosur Aturan & Cara Pakai) Simpan FEI LONG di dalam rumah anda sehingga pada saat genting anda tidak perlu lagi repot2 mencari obat herbal tradisional dengan kemampuan menyembuhkan dalam waktu yang sangat singkat ini 👻 5 keunggulan utama dari FEI LONG yang tidak dimiliki oleh produk sejenis lainnya : 👉 Resep pusaka turunan keluarga Lee sejak tahun 1928. 👉 Setiap botol diisi rempah2 herbal untuk menjaga kualitas rendaman arak. 👉 Dapat diminum untuk kondisi darurat/kritis. 👉 Tidak ada efek samping, terasa sejuk di kulit, dapat dipakai sesering mungkin. 👉 Tidak memiliki waktu kadaluarsa, semakin lama akan semakin bagus khasiatnya. GARANSI UANG KEMBALI JIKA PRODUK KAMI TIDAK MEMUASKAN ANDA 👍 Tersedia untuk JaBoDeTaBek, Bandung, Malang, Surabaya, Samarinda, dll. Menerima order untuk pengiriman produk ke seluruh Indonesia & luar negeri. Pengiriman produk ini sudah sampai ke Singapore - Johor, Malaysia - Taiwan - Shanghai, China 😎 Store : 🏢 Head Office, Jl. Pengukiran Raya, Jakarta (CP : @davidartobelly - 087884192121) 🌁 Branch Office, Jl. Percobaan, Bandung (CP : @erstasari - 083820366133) 🏠 Bakmi Encim Anggur, Jl. Pelepah Indah Raya Blok DC 13 No. 52, Tangerang (CP : @aylingluvjinpi - 085945323081) 🏯 Sekretariat Perguruan Naga Putih, Jl. Kenanga 5 No. 19, Citayam (CP : Ibu @awansalwani - 081281843482) 🏥 Apotek Karunia Farma, Jl. Purwakarta No. 186, Bandung (CP : @senayfiktoria - 087725494814) 🏠 Kios Fadhil Samarindha, Jl. WR. Monginsidi / Pahlawan 1 No. 23, Samarinda (CP : Fadhil - 081649129204) BUTUH RESELLER² BARU (Langsung / Dropship / Konsinyasi) 👻 #HomemadeTraditionalChineseMedicine  #ArakFeiLong  #ArakHerbal  #ArakGosok  #ArakGosokCina  #ArakGosokHerbal  #Memar  #Lebam  #Bengkak  #Benjol  #Keseleo  #Pegal  #Pendarahan  #Luka  #LukaDalam  #Pijat  #KungFu  #Wushu  #WingChun  #MuayThai  #Karate  #Taekwondo  #Judo  #Aikido  #Capoeira  #Silat  #Boxing  #Kempo  #BJJ  #MMA 
Bakal kangen kaki bengkak penopang 2 manusia dalam 1 badan 👣
.
.
.
#kakikubengkak #sikilku #kakikakiku
.
.
.
.
.
.
#potosikil #potokaki #wakai #wakaishoes #bengkak #yabiarin #disyukuri #39weekspregnant #alhamdulillahforeverything #vintagefloor #floor #vsco #vscofilter
MSI Face Mist merupakan produk spray kecantikan terbaru yang di produksi oleh PT. MSI di penghujung tahun 2017. Produk ini merupakan bentuk penyempurnaan produk dari produk MSI biospray dan MSI Ion Silver yang dapat membantu membuiat kulit menjadi lebih cerah alami

MSI Gold Beauty Face Mist terbuat dari: Aqua ( Mg+ dan Ag+),Ekstrak air mawar dan kandungan lainnya yang dapat membuat kulit merasakan manfaat secara maksimal.
MSI Face Mist sudah mendapatkan izin BPOM dengan nomor BPOM NA18170104623 sehingga produk tersebut sudah di pastikan aman untuk di gunakan.

Berikut ini adalah manfaat produk dari MSI Face Mist

1. Untuk membantu menyegarkan wajah : Menyemprotkan MSI Face Mist ke wajah akan memberikan rasa sejuk dan segar saat hari panas, setelah berolah raga atau kapanpun kamu merasa lelah saat bekerja atau kuliah.

2. Untuk membantu melembapkan kulit dengan praktis : MSI Face Mist bisa menjaga kulitmu dari kekeringan jika disemprotkan sepanjang hari dan tidak akan merusak make-up.. Cocok jg untuk anak2 yg terkena biang keringat, gatal2 & beruntusan..coba deh

Info order hub.

Poppy MSI hp.081210817333

#facemist #herbal #halal #BPOM #testimoni #biangkeringat #gatal #bengkak #beruntusan #alergi #masalahkulit #aman #bisnisonline #bisnismsi #msiajah #peluangusaha #peluangbisnis
MSI Face Mist merupakan produk spray kecantikan terbaru yang di produksi oleh PT. MSI di penghujung tahun 2017. Produk ini merupakan bentuk penyempurnaan produk dari produk MSI biospray dan MSI Ion Silver yang dapat membantu membuiat kulit menjadi lebih cerah alami MSI Gold Beauty Face Mist terbuat dari: Aqua ( Mg+ dan Ag+),Ekstrak air mawar dan kandungan lainnya yang dapat membuat kulit merasakan manfaat secara maksimal. MSI Face Mist sudah mendapatkan izin BPOM dengan nomor BPOM NA18170104623 sehingga produk tersebut sudah di pastikan aman untuk di gunakan. Berikut ini adalah manfaat produk dari MSI Face Mist 1. Untuk membantu menyegarkan wajah : Menyemprotkan MSI Face Mist ke wajah akan memberikan rasa sejuk dan segar saat hari panas, setelah berolah raga atau kapanpun kamu merasa lelah saat bekerja atau kuliah. 2. Untuk membantu melembapkan kulit dengan praktis : MSI Face Mist bisa menjaga kulitmu dari kekeringan jika disemprotkan sepanjang hari dan tidak akan merusak make-up.. Cocok jg untuk anak2 yg terkena biang keringat, gatal2 & beruntusan..coba deh Info order hub. Poppy MSI hp.081210817333 #facemist  #herbal  #halal  #BPOM  #testimoni  #biangkeringat  #gatal  #bengkak  #beruntusan  #alergi  #masalahkulit  #aman  #bisnisonline  #bisnismsi  #msiajah  #peluangusaha  #peluangbisnis 
Akhirnya bisa cb tidur skg,. Setelah ketar ketir menunggu mamang #gojek anter pesenan dr apotik 😥 
Qodarullah pas besok weekend full acara sampe bingung bagi waktunya, td siang mata kiri kena bola tendang disekolah mas abyan 😢 td si pas kena cuma berasa pedih aja , baru malem ini kerasa dan keliatan bengkak ternyata 😢😟😷 periihnya ga karuan 😭😭 Tetep semangat, insya Allah besok pulih 🙈🙈 #goshop #gojek #semangat #trombopop #lebambawahmata #bengkak #kenabola
Akhirnya bisa cb tidur skg,. Setelah ketar ketir menunggu mamang #gojek  anter pesenan dr apotik 😥 Qodarullah pas besok weekend full acara sampe bingung bagi waktunya, td siang mata kiri kena bola tendang disekolah mas abyan 😢 td si pas kena cuma berasa pedih aja , baru malem ini kerasa dan keliatan bengkak ternyata 😢😟😷 periihnya ga karuan 😭😭 Tetep semangat, insya Allah besok pulih 🙈🙈 #goshop  #gojek  #semangat  #trombopop  #lebambawahmata  #bengkak  #kenabola