an online Instagram web viewer

#LosyenKurusSejukNo1Malaysia medias

Photos

Alhamdulillah..selesai aktiviti mengepos hr ni..moga si dia berjaya mncapai misi kempis dan slim dengan jayanya.. Meh pm..sekarang kakak baik hati nk belanja secawan kopi secret dengan pembelian 1 tiub losyen sc..lambat tk dapat le kome.. Klik www.wasap.my/0173572893

#DealerSCSecretCorrea 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#kopikurma 
#kempennyahtoksin 
#collagenlotion 
#sunflowerseedoil
Alhamdulillah..terima kasih Allah kerana memudahkan urusan kami membantu sahabat2 kami mencapai misi kurus mereka..moga mereka sihat dan gembira dengan apa yang mereka usahakan.. #DealerSCSecretCorrea 
#slimminglotion 
#slimmingcoffee 
#misikurus
#misiXXXLtoM
#loss10kg 
#loss5kg 
#tipskurustanpaubat
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
#TestimoniSecretCorrea
Alhamdulillah..terima kasih Allah kerana memudahkan urusan kami membantu sahabat2 kami mencapai misi kurus mereka..moga mereka sihat dan gembira dengan apa yang mereka usahakan.. #DealerSCSecretCorrea 
#slimminglotion 
#slimmingcoffee 
#misikurus
#misiXXXLtoM
#loss10kg 
#loss5kg 
#tipskurustanpaubat
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Alhamdulillah..terima kasih Allah kerana memudahkan urusan kami membantu sahabat2 kami mencapai misi kurus mereka..moga mereka sihat dan gembira dengan apa yang mereka usahakan.. #DealerSCSecretCorrea 
#slimminglotion 
#slimmingcoffee 
#misikurus
#misiXXXLtoM
#loss10kg 
#loss5kg 
#tipskurustanpaubat
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Udoh smpai di bumi Manjung.. esok makan besor..malam ni kita makan ala2 je ye.. #DealerSCSecretCorrea 
#slimingbooster 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#DealerSCSecretCorrea
Perasan tk? Kebanyakan haiwan suka makan biji bunga matahari ni? Mesti baik kan biji bunga matahi ni.. Sebab itu kami pilih biji bunga matahari sebagai agen utama dalam kandungan losyen kami ..Saya kongsi antara khasiat biji bunga matahari ni aka kuaci ye.. Jika nak.cuba losyen kurus yang sejuk ni pm je ye.. kita bagi special price utk raya cina ni.. 0173572893

#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#sunflowerseedoil
#secretCorreaMultifunction 
#g2ganimalgarden 
#DealerSCSecretCorrea
SECRET CORREA (SC) PAKAR MENCAIRKAN LEMAK DEGIL DALAM KEADAAN SEJUK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #SecretCorrea atau nama famousnya #LosyenKurusSejuk
adalah losyen kurus yg PERTAMA DI MALAYSIA yg bersifat sejuk โ›„
yakni diproses khas buat anda yg alah, allergic, trauma atau takut pada losyen kurus yg panas memedihkan kulit๐Ÿ”ฅ

SC dicipta khas utk keselesaan penggunanya
yg mana tidak mengira peringkat umur
yakni dari baby, kanakยฒ, dewasa hingga ke warga emas boleh guna losyen nie (tak kira lelaki/perempuan) ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฒ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ด Fungsi utama adalah untuk
Mencairkan lemak degil/tepu dlm badan & menganjalkan balik struktur kulit yg menggeleber.
So, no more spare tyre ok ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Lainยฒ fungsi sgt banyak..
1001 manfaat yg boleh digunakan utk seisi keluarga.
Panjang kalau nak dihurai kat sini.
Nanti penat pulak anda nak baca. ๐Ÿ‘ป
So, boleh tengok diruangan komen yea. ๐Ÿ˜‡

Ok. Info penting utk anda ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž SETIAP PEMBELIAN SC AKAN DAPAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜
+ FREE GIFT
+ FREE CONSULTATION
+ FREE TEKNIK KEJUT LEMAK (2 minit terus loss inch)

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
SECRET CORREA (SC) PAKAR MENCAIRKAN LEMAK DEGIL DALAM KEADAAN SEJUK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #SecretCorrea  atau nama famousnya #LosyenKurusSejuk  adalah losyen kurus yg PERTAMA DI MALAYSIA yg bersifat sejuk โ›„ yakni diproses khas buat anda yg alah, allergic, trauma atau takut pada losyen kurus yg panas memedihkan kulit๐Ÿ”ฅ SC dicipta khas utk keselesaan penggunanya yg mana tidak mengira peringkat umur yakni dari baby, kanakยฒ, dewasa hingga ke warga emas boleh guna losyen nie (tak kira lelaki/perempuan) ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฒ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ด Fungsi utama adalah untuk Mencairkan lemak degil/tepu dlm badan & menganjalkan balik struktur kulit yg menggeleber. So, no more spare tyre ok ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Lainยฒ fungsi sgt banyak.. 1001 manfaat yg boleh digunakan utk seisi keluarga. Panjang kalau nak dihurai kat sini. Nanti penat pulak anda nak baca. ๐Ÿ‘ป So, boleh tengok diruangan komen yea. ๐Ÿ˜‡ Ok. Info penting utk anda ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž SETIAP PEMBELIAN SC AKAN DAPAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ + FREE GIFT + FREE CONSULTATION + FREE TEKNIK KEJUT LEMAK (2 minit terus loss inch) #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
SECRET CORREA (SC) PAKAR MENCAIRKAN LEMAK DEGIL DALAM KEADAAN SEJUK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #SecretCorrea atau nama famousnya #LosyenKurusSejuk
adalah losyen kurus yg PERTAMA DI MALAYSIA yg bersifat sejuk โ›„
yakni diproses khas buat anda yg alah, allergic, trauma atau takut pada losyen kurus yg panas memedihkan kulit๐Ÿ”ฅ

SC dicipta khas utk keselesaan penggunanya
yg mana tidak mengira peringkat umur
yakni dari baby, kanakยฒ, dewasa hingga ke warga emas boleh guna losyen nie (tak kira lelaki/perempuan) ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฒ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ด Fungsi utama adalah untuk
Mencairkan lemak degil/tepu dlm badan & menganjalkan balik struktur kulit yg menggeleber.
So, no more spare tyre ok ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Lainยฒ fungsi sgt banyak..
1001 manfaat yg boleh digunakan utk seisi keluarga.
Panjang kalau nak dihurai kat sini.
Nanti penat pulak anda nak baca. ๐Ÿ‘ป
So, boleh tengok diruangan komen yea. ๐Ÿ˜‡

Ok. Info penting utk anda ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž SETIAP PEMBELIAN SC AKAN DAPAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜
+ FREE GIFT
+ FREE CONSULTATION
+ FREE TEKNIK KEJUT LEMAK (2 minit terus loss inch)

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
SECRET CORREA (SC) PAKAR MENCAIRKAN LEMAK DEGIL DALAM KEADAAN SEJUK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #SecretCorrea  atau nama famousnya #LosyenKurusSejuk  adalah losyen kurus yg PERTAMA DI MALAYSIA yg bersifat sejuk โ›„ yakni diproses khas buat anda yg alah, allergic, trauma atau takut pada losyen kurus yg panas memedihkan kulit๐Ÿ”ฅ SC dicipta khas utk keselesaan penggunanya yg mana tidak mengira peringkat umur yakni dari baby, kanakยฒ, dewasa hingga ke warga emas boleh guna losyen nie (tak kira lelaki/perempuan) ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฒ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ด Fungsi utama adalah untuk Mencairkan lemak degil/tepu dlm badan & menganjalkan balik struktur kulit yg menggeleber. So, no more spare tyre ok ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Lainยฒ fungsi sgt banyak.. 1001 manfaat yg boleh digunakan utk seisi keluarga. Panjang kalau nak dihurai kat sini. Nanti penat pulak anda nak baca. ๐Ÿ‘ป So, boleh tengok diruangan komen yea. ๐Ÿ˜‡ Ok. Info penting utk anda ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž SETIAP PEMBELIAN SC AKAN DAPAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ + FREE GIFT + FREE CONSULTATION + FREE TEKNIK KEJUT LEMAK (2 minit terus loss inch) #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
KALI NI SEMPENA CNY SANGAT SPECIAL.. PROMOSI TERHAD DAN SANGAT LIMITED! 
PASTIKAN ANDA YANG PALING PANTAS...๐Ÿš€๐Ÿš€ TIADA ULANGAN..SAYA ULANG..TIDAK AKAN ADA ULANGAN...OK๐Ÿ˜Ž

Alrite..โšก๐Ÿ’ฅโšก #cnysale
#slimmingcoffee 
#slimminglotion
#secretcorreacollagenlotion 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#confinementwomen 
#coffeelover 
#datescoffee
#codSubangBestari 
#DealerSCSecretCorreaShahAlam
Subuh esok dan seterusnya kita buat ramai2 ya. .insyaallah.. darah yg mengalir ketika sujud menambahkan oksigen kepada otak kita.. subhannallah.. kasihnya Allah pada kita kan? 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#loss10kg
#loss5kg
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#collagenslimminglotion
#xxxltoM
#LetsGetSlim
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu..
.
Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak.
.
Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak.
.
Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula..
.
Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ
.
Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara.
.
2 minggu cuba seluar lama
Syukur dah muat semula.
Tak perlu tunggu berbulan
Bertahun pun tak juga
.
Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada.
.
Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜
.
Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜
.
Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara.
.
Nak cuba jom2 wasap segera
saya โ€œNAK SCโ€ www.wasap.my/60193705486

#KurusTanpaUbat
#GrowMillionEmpayar
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia #ibuberpantang #losyenkurussejuk #10kgonemonth
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu.. . Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak. . Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak. . Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula.. . Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ . Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara. . 2 minggu cuba seluar lama Syukur dah muat semula. Tak perlu tunggu berbulan Bertahun pun tak juga . Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada. . Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜ . Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ . Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara. . Nak cuba jom2 wasap segera saya โ€œNAK SCโ€ www.wasap.my/60193705486 #KurusTanpaUbat  #GrowMillionEmpayar  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #ibuberpantang  #losyenkurussejuk  #10kgonemonth 
Adoi...senget kepala cikgu ni anak..bukan main kome nak bergambor ye.. Thn lepas cikgu relax je..tahun ni mengah sikit..hadoi..mak anak ramai..kembor sepuloh.. #lovetobeateacher
#cikgumoral
#DealerSCSecretCorreaShahAlam 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu..
.
Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak.
.
Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak.
.
Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula..
.
Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ
.
Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara.
.
2 minggu cuba seluar lama
Syukur dah muat semula.
Tak perlu tunggu berbulan
Bertahun pun tak juga
.
Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada.
.
Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜
.
Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜
.
Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara.
.
Nak cuba jom2 wasap segera
saya 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu.. . Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak. . Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak. . Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula.. . Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ . Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara. . 2 minggu cuba seluar lama Syukur dah muat semula. Tak perlu tunggu berbulan Bertahun pun tak juga . Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada. . Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜ . Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ . Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara. . Nak cuba jom2 wasap segera saya #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu..
.
Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak.
.
Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak.
.
Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula..
.
Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ
.
Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara.
.
2 minggu cuba seluar lama
Syukur dah muat semula.
Tak perlu tunggu berbulan
Bertahun pun tak juga
.
Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada.
.
Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜
.
Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜
.
Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara.
.
Nak cuba jom2 wasap segera
โ€œNAK SC" ws 0182970735

#KurusTanpaUbat
#GrowMillionEmpayar
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu.. . Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak. . Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak. . Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula.. . Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ . Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara. . 2 minggu cuba seluar lama Syukur dah muat semula. Tak perlu tunggu berbulan Bertahun pun tak juga . Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada. . Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜ . Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ . Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara. . Nak cuba jom2 wasap segera โ€œNAK SC" ws 0182970735 #KurusTanpaUbat  #GrowMillionEmpayar  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Tak perlu nak berhabis berpuluh ribu utk kuruskan badan..pastu dok dalam selimut panas seksa tau..ikat perut tk makan sebab nk bayor pakej slimming... silap2 makin besar dan bertambah size.. So? Jom cuba slimming product kami. dah tentu2 sejuk dan selesa. Tak payah nak diet ketat.ikat perut tk makan..
makan tu tk boleh..makan ni tak boleh..tp makan la dengan berhemah.. jgan dibedal semuanya..kesihatan perlu dijaga kan.. Nak kurus n slim tanpa panas bahang? 
Nak kurus tanpa telan pil dan kapsul?

Nak losyen kurus yang boleh guna utk pelbagai manfaat?

Nak produk kurus yg selamat utk seisi keluarga dr bayi hingga kaum atuk2?

Pm terus 0173572893

#secretCorreaMultifunction 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#slimminglotion 
#nakkurus
#naksihat 
#produkkurusterbaik
Tak perlu nak berhabis berpuluh ribu utk kuruskan badan..pastu dok dalam selimut panas seksa tau..ikat perut tk makan sebab nk bayor pakej slimming... silap2 makin besar dan bertambah size.. So? Jom cuba slimming product kami. dah tentu2 sejuk dan selesa. Tak payah nak diet ketat.ikat perut tk makan.. makan tu tk boleh..makan ni tak boleh..tp makan la dengan berhemah.. jgan dibedal semuanya..kesihatan perlu dijaga kan.. Nak kurus n slim tanpa panas bahang? Nak kurus tanpa telan pil dan kapsul? Nak losyen kurus yang boleh guna utk pelbagai manfaat? Nak produk kurus yg selamat utk seisi keluarga dr bayi hingga kaum atuk2? Pm terus 0173572893 #secretCorreaMultifunction  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #slimminglotion  #nakkurus  #naksihat  #produkkurusterbaik 
Tak perlu nak berhabis berpuluh ribu utk kuruskan badan..pastu dok dalam selimut panas seksa tau..ikat perut tk makan sebab nk bayor pakej slimming... silap2 makin besar dan bertambah size.. So? Jom cuba slimming product kami. dah tentu2 sejuk dan selesa. Tak payah nak diet ketat.ikat perut tk makan..
makan tu tk boleh..makan ni tak boleh..tp makan la dengan berhemah.. jgan dibedal semuanya..kesihatan perlu dijaga kan.. Nak kurus n slim tanpa panas bahang? 
Nak kurus tanpa telan pil dan kapsul?

Nak losyen kurus yang boleh guna utk pelbagai manfaat?

Nak produk kurus yg selamat utk seisi keluarga dr bayi hingga kaum atuk2?

Pm terus 0173572893

#secretCorreaMultifunction 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#slimminglotion 
#nakkurus
#naksihat 
#produkkurusterbaik
Tak perlu nak berhabis berpuluh ribu utk kuruskan badan..pastu dok dalam selimut panas seksa tau..ikat perut tk makan sebab nk bayor pakej slimming... silap2 makin besar dan bertambah size.. So? Jom cuba slimming product kami. dah tentu2 sejuk dan selesa. Tak payah nak diet ketat.ikat perut tk makan.. makan tu tk boleh..makan ni tak boleh..tp makan la dengan berhemah.. jgan dibedal semuanya..kesihatan perlu dijaga kan.. Nak kurus n slim tanpa panas bahang? Nak kurus tanpa telan pil dan kapsul? Nak losyen kurus yang boleh guna utk pelbagai manfaat? Nak produk kurus yg selamat utk seisi keluarga dr bayi hingga kaum atuk2? Pm terus 0173572893 #secretCorreaMultifunction  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #slimminglotion  #nakkurus  #naksihat  #produkkurusterbaik 
Bila kita rindukan suasana kampung dan masa silam..trjadi lah menu ni..lepas ni kita sapu losyen biru buat halau angin..hihi..ada yg rindu nk makan puluit dereyan?

#pencintamakanan
#pulutdurian
#malayfood
#foodlover 
#agenbuangangin 
#buangtoksin
#DealerSCSecretCorrea 
#makanapesaja 
#Sapu2TerusKurus 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#secretCorreaMultifunction
Sejuk perut ma nak..sesejuk sapuan losyen biru dan sedingin cuaca Malaysia sejak 2 3 hr ni.. alhamdulillah..moga kamu kekal berkasih sayang begitu.. kasih sayang yg membawa ke syurga insyaallah.. #malaysiamasihsejuk
#alhamdulillah
#DealerSCSecretCorreaShahAlam 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#kopisecretcorrea 
#kopinyahtoksin 
#kopiasamkeping
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Ape tu SCโ“
- Secret Correa
.
Ape tu Secret Correaโ“
- Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu..
.
Banyak kelebihan dia..
Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ
.
Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu..
.
Lagi BESTโ€ผ๏ธ
.
๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu..
๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu..
.
Hasilnya
โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik..
โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping..
.
"BUKAN JANJI, TAPI PASTI"
Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
.
Jom saya share personally,
Macam2 boleh tanya..
.
๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ
Whatsapp Sekarang!!!
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ
.
.
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kuruscepat #kurusselamat #secretcorrea #viviolet #losyensejuk #losyenkurus #losyensejuksecretcorrea #dropship #ampang #aznafamilystore #my_azna
Ape tu SCโ“ - Secret Correa . Ape tu Secret Correaโ“ - Inilah dia losyen yang saya nak cerita tu.. . Banyak kelebihan dia.. Yang PENTINGGGGโ€ผ๏ธ . Tak PANASSSS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ SEJUKKK โ„๏ธโ„๏ธโ„๏ธ jer bila sapu.. . Lagi BESTโ€ผ๏ธ . ๐Ÿ’ Ibu mengandung boleh sapu.. ๐Ÿ’ Ibu menyusu pun boleh sapu.. . Hasilnya โค๏ธ Walau mengandung badan masih cantik.. โค๏ธ Walau menyusu badan kekal ramping.. . "BUKAN JANJI, TAPI PASTI" Founder sendiri dah buktikan keberkesanannya..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ . Jom saya share personally, Macam2 boleh tanya.. . ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ Whatsapp Sekarang!!! ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ ๐ŸŒธ 011 3290 4564 ๐ŸŒธ . . #losyenkurussejukno1malaysia  #kuruscepat  #kurusselamat  #secretcorrea  #viviolet  #losyensejuk  #losyenkurus  #losyensejuksecretcorrea  #dropship  #ampang  #aznafamilystore  #my_azna 
Sentiasa ada di situ..sentiasa berkhidmat dan berbakti.. l

Secret Correa sentiasa mementingkan kualiti samada dari luaran mahupun kandungan bahan2 yang digunakannya.. setiap botol losyen biru akan disertakan hologram di atas penutupnya bg menjamin kandungannya tidak trcemar dan selamat digunakan. Sehingga hari ini losyen sejuk ini belum ada yg tiruan lagi ye..jadi mesti dapatkan dr agen2 sah yg dilantik oleh HQ secret correa sahaja. Nak info lg? Pm saja

0173572893

#secretCorreaMultifunction 
#secretCorreaSlimmingLotion 
#slimmingproduct 
#loss5kg 
#loss10kg 
#xxxltoM
#kurustanpaUbat
#PencairLemakNo1 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Sentiasa ada di situ..sentiasa berkhidmat dan berbakti.. l Secret Correa sentiasa mementingkan kualiti samada dari luaran mahupun kandungan bahan2 yang digunakannya.. setiap botol losyen biru akan disertakan hologram di atas penutupnya bg menjamin kandungannya tidak trcemar dan selamat digunakan. Sehingga hari ini losyen sejuk ini belum ada yg tiruan lagi ye..jadi mesti dapatkan dr agen2 sah yg dilantik oleh HQ secret correa sahaja. Nak info lg? Pm saja 0173572893 #secretCorreaMultifunction  #secretCorreaSlimmingLotion  #slimmingproduct  #loss5kg  #loss10kg  #xxxltoM  #kurustanpaUbat  #PencairLemakNo1  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu..
.
Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak.
.
Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak.
.
Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula..
.
Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ
.
Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara.
.
2 minggu cuba seluar lama
Syukur dah muat semula.
Tak perlu tunggu berbulan
Bertahun pun tak juga
.
Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada.
.
Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜
.
Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜
.
Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara.
.
Nak cuba jom2 wasap segera
saya โ€œNAK SCโ€ www.wasap.my/60173876013 
#KurusTanpaUbat
#GrowMillionEmpayar
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
Kan bestkan kalo tahun ni dpt sarung semula jeans lama masa anak dara dulu.. . Nak dibuang sayang,nak diberi orang segan pulak. . Anak baru sorg tapi badan tiba2 naik mendadak. . Nak salahkan anak menyusu,orang kata menyusu makin mencantikkan badan.Namun berbeza pula.. . Eh,tu dulu..sblm saya cuba losyen kurus sejuk.โ˜บ๏ธ . Hanya sapu2 je.sambil buat kerja rumah,mop lantai,siang ikan,memasak tak sedar lemak cair meninggalkan kesan ketara. . 2 minggu cuba seluar lama Syukur dah muat semula. Tak perlu tunggu berbulan Bertahun pun tak juga . Kesan mungkin berbeza tetapi kesannya tetap ada. . Yang berani mencuba hilang lemak tanpa diduga๐Ÿ˜ . Mana suami tak sukakan๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ . Tak ke gym,tak jogging,tanpa diet ketat berikan kesan yang ketara. . Nak cuba jom2 wasap segera saya โ€œNAK SCโ€ www.wasap.my/60173876013 #KurusTanpaUbat  #GrowMillionEmpayar  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Ambik mood..moga tahun ni i lebih bersemangat..lebih bertenaga dan lebih rajin.. kalau u all nk oder losyen kurus n kopi cantik pm/dm lah ye.. jgn malu2 pulak.. dah 2018 niii..elok lah nk slim balik macam dulu2.. bukan apa..anak2 sekarang pn dh pandai meminta2.. deme pn nak mak deme slim..bukan apak2 aje nk bini cantik dan menawan tau.. atey! Moh le berusaha menjadi cantik dan hebat di pandngan suami dan anak2.. Panjang pulak beletior.. moh keroje!

# #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Ambik mood..moga tahun ni i lebih bersemangat..lebih bertenaga dan lebih rajin.. kalau u all nk oder losyen kurus n kopi cantik pm/dm lah ye.. jgn malu2 pulak.. dah 2018 niii..elok lah nk slim balik macam dulu2.. bukan apa..anak2 sekarang pn dh pandai meminta2.. deme pn nak mak deme slim..bukan apak2 aje nk bini cantik dan menawan tau.. atey! Moh le berusaha menjadi cantik dan hebat di pandngan suami dan anak2.. Panjang pulak beletior.. moh keroje! # #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Testimoni losyen sejuk.. ni tips dr testimoni kami yg berjaya turunkn berat badannya.. jika istiqomah dan berkehandak..pasti brrhasil..alhamdulillah.. Secret Correa membantu anda yg mahu kurus cara sihat:

Tanpa pil pelangsing.
Tanpa pembedahan sedut lemak
Tanpa senaman berat
Tanpa diet ketat
Tanpa kapsul kurus

Hanya sapu2 saja tau..bukan setakat perut je boleh sapu..kt muka pn boleh sapu.. Wasap terus 0173572893

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Testimoni losyen sejuk.. ni tips dr testimoni kami yg berjaya turunkn berat badannya.. jika istiqomah dan berkehandak..pasti brrhasil..alhamdulillah.. Secret Correa membantu anda yg mahu kurus cara sihat: Tanpa pil pelangsing. Tanpa pembedahan sedut lemak Tanpa senaman berat Tanpa diet ketat Tanpa kapsul kurus Hanya sapu2 saja tau..bukan setakat perut je boleh sapu..kt muka pn boleh sapu.. Wasap terus 0173572893 #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Cepatnya perubahan dengan #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Perubahan yang mmg menakjubkan sehingga yang gelar losyenni losyen ajaib tau!

Bukan sekadar mengecilkan peha,
Perut,lengan,pinggang,punggung semua turut mengecil.. #LosyenAntiLemak!

Tak percaya?
Anda cuba anda tahu hasilnya๐Ÿ˜€

Whatsapp:+601131940448
Cepatnya perubahan dengan #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  Perubahan yang mmg menakjubkan sehingga yang gelar losyenni losyen ajaib tau! Bukan sekadar mengecilkan peha, Perut,lengan,pinggang,punggung semua turut mengecil.. #LosyenAntiLemak ! Tak percaya? Anda cuba anda tahu hasilnya๐Ÿ˜€ Whatsapp:+601131940448
Cepatnya perubahan dengan #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Perubahan yang mmg menakjubkan sehingga yang gelar losyenni losyen ajaib tau!

Bukan sekadar mengecilkan peha,
Perut,lengan,pinggang,punggung semua turut mengecil.. #LosyenAntiLemak!

Tak percaya?
Anda cuba anda tahu hasilnya๐Ÿ˜€

Whatsapp:+601110605642
Cepatnya perubahan dengan #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  Perubahan yang mmg menakjubkan sehingga yang gelar losyenni losyen ajaib tau! Bukan sekadar mengecilkan peha, Perut,lengan,pinggang,punggung semua turut mengecil.. #LosyenAntiLemak ! Tak percaya? Anda cuba anda tahu hasilnya๐Ÿ˜€ Whatsapp:+601110605642
Cepatnya perubahan dengan #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
Perubahan yang mmg menakjubkan sehingga yang gelar losyenni losyen ajaib tau!

Bukan sekadar mengecilkan peha,
Perut,lengan,pinggang,punggung semua turut mengecil.. #LosyenAntiLemak!

Tak percaya?
Anda cuba anda tahu hasilnya๐Ÿ˜€

Whatsapp:+601110770524
Cepatnya perubahan dengan #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  Perubahan yang mmg menakjubkan sehingga yang gelar losyenni losyen ajaib tau! Bukan sekadar mengecilkan peha, Perut,lengan,pinggang,punggung semua turut mengecil.. #LosyenAntiLemak ! Tak percaya? Anda cuba anda tahu hasilnya๐Ÿ˜€ Whatsapp:+601110770524
Beger sejuk..dap noh makan petang2 ni..angin sepoi2 pulak..huiiii... nyaman.. Sama nyaman macam sapu losyen kurus sejuk secret correa.. #LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#slimminglotion 
#loveyourbodybehealthy 
#aiskrimroti
Sejak habisnya musim kenduri ni kakak asyik berlaukkan telur aje..alhamdulillah.. diet telur masih berjalan lancar..hikhik.. #sambaltelurterungtelunjuk
#secretCorreaMultifunction 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#loveyourbodybehealthy 
#diet
#YearEndSaleSecretCorrea
#loveeating 
#foodlover
Nk g beli baju sekolah je pun. Mascara bagai..haha..kalau muka capok2 boleh cover dgn fondation..tp kan..kalau lemak lapis nk cover dgn ape yek?? Hhaaa.. tak yah cover2 dh lemak tu..nyah je terus dr lapisan epidermis tu.. jom grab #yearendsale #SECRETCORREA

KLIK link 
www.wasap.my/0173572893

Tk beli pn takpe..kakak layan setiap pertanyaan tntg secret correa tanpa selindung2 tau.. #secretCorreaMultifunction 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#kopikurusSecretCorrea
#slimmingcoffee 
#slimminglotion
#kurusTanpaUbat
##kurustanpasupplement
Nk g beli baju sekolah je pun. Mascara bagai..haha..kalau muka capok2 boleh cover dgn fondation..tp kan..kalau lemak lapis nk cover dgn ape yek?? Hhaaa.. tak yah cover2 dh lemak tu..nyah je terus dr lapisan epidermis tu.. jom grab #yearendsale  #SECRETCORREA  KLIK link www.wasap.my/0173572893 Tk beli pn takpe..kakak layan setiap pertanyaan tntg secret correa tanpa selindung2 tau.. #secretCorreaMultifunction  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #kopikurusSecretCorrea  #slimmingcoffee  #slimminglotion  #kurusTanpaUbat  ##kurustanpasupplement 
Org kuat selangat goreng garing.. memang terangkat menu tu bro! Lain kali kita wat gitu lagi ye.. bior busuk ikan, jgan busuk hati. Ape pun i tetap sayang u my hubby. 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#LosyenKurusSecretCorrea 
#slimmingproduct
#weightloss
#kamigunakamijual 
#moodrepublik 2017
#YearEndSale
"Baru turun sikit jer"

Turun sikit pun takpe, daripada yang tak turun berat langsung. ๐Ÿ˜œ Kan sikitยฒ lamaยฒ jadi bukit.
Turun dulu 2kg, lepas nie 20kg pulak. Kan?

Ini tak...
Azam 2017 nak kurus, tapi tak kurusยฒ
Azam 2017 nak slim, tapi tak slimยฒ
Azam 2017 nak turun 10kg, tapi tak turunยฒ beratnya.

Last skali azam 2017 bawak ke 2018. Adehh ๐Ÿ˜…

Year End Sale masih berlangsung tau ๐Ÿ˜‰
Meh kurus sekarang. ๐Ÿ’—

#losyenkurus #losyenkurussejuk #losyenkurusmurah #losyenkurussejuksecretcorrea #losyenkurussejukno1 #losyenkuruswangi #losyenkurusmalaysia #losyenkurusenot #losyenkuruswanginosatudimalaysia #losyenkurussejukmurah #losyenkurussejuksc #losyenkurusejuk #losyenkurussejukno1malaysia #losyenkurusberkesan #losyenkuruscepat #losyenkurussejuk1stmsia #losyenkuruspantas #losyenkurussejukk #losyenkurussecretcorrea #losyenkurusmultifungsi #losyenkurusterbaik #losyenkurussejukterlajaklaris #losyenkurusajaib #losyenkurussejukpanas #losyenkuruslangsing #losyenkuruswanginomborsatudimalaysia #losyenkurussejukserbaguna #losyenkurussejuk1stmalaysia #losyenkurusviral #losyenkurussejukno1asia
"Baru turun sikit jer" Turun sikit pun takpe, daripada yang tak turun berat langsung. ๐Ÿ˜œ Kan sikitยฒ lamaยฒ jadi bukit. Turun dulu 2kg, lepas nie 20kg pulak. Kan? Ini tak... Azam 2017 nak kurus, tapi tak kurusยฒ Azam 2017 nak slim, tapi tak slimยฒ Azam 2017 nak turun 10kg, tapi tak turunยฒ beratnya. Last skali azam 2017 bawak ke 2018. Adehh ๐Ÿ˜… Year End Sale masih berlangsung tau ๐Ÿ˜‰ Meh kurus sekarang. ๐Ÿ’— #losyenkurus  #losyenkurussejuk  #losyenkurusmurah  #losyenkurussejuksecretcorrea  #losyenkurussejukno1  #losyenkuruswangi  #losyenkurusmalaysia  #losyenkurusenot  #losyenkuruswanginosatudimalaysia  #losyenkurussejukmurah  #losyenkurussejuksc  #losyenkurusejuk  #losyenkurussejukno1malaysia  #losyenkurusberkesan  #losyenkuruscepat  #losyenkurussejuk1stmsia  #losyenkuruspantas  #losyenkurussejukk  #losyenkurussecretcorrea  #losyenkurusmultifungsi  #losyenkurusterbaik  #losyenkurussejukterlajaklaris  #losyenkurusajaib  #losyenkurussejukpanas  #losyenkuruslangsing  #losyenkuruswanginomborsatudimalaysia  #losyenkurussejukserbaguna  #losyenkurussejuk1stmalaysia  #losyenkurusviral  #losyenkurussejukno1asia 
SECRET CORREA (SC) PAKAR MENCAIRKAN LEMAK DEGIL DALAM KEADAAN SEJUK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #SecretCorrea atau nama famousnya #LosyenKurusSejuk
adalah losyen kurus yg PERTAMA DI MALAYSIA yg bersifat sejuk โ›„
yakni diproses khas buat anda yg alah, allergic, trauma atau takut pada losyen kurus yg panas memedihkan kulit๐Ÿ”ฅ

SC dicipta khas utk keselesaan penggunanya
yg mana tidak mengira peringkat umur
yakni dari baby, kanakยฒ, dewasa hingga ke warga emas boleh guna losyen nie (tak kira lelaki/perempuan) ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฒ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ด Fungsi utama adalah untuk
Mencairkan lemak degil/tepu dlm badan & menganjalkan balik struktur kulit yg menggeleber.
So, no more spare tyre ok ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Lainยฒ fungsi sgt banyak..
1001 manfaat yg boleh digunakan utk seisi keluarga.
Panjang kalau nak dihurai kat sini.
Nanti penat pulak anda nak baca. ๐Ÿ‘ป
So, boleh tengok diruangan komen yea. ๐Ÿ˜‡

Ok. Info penting utk anda ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž SETIAP PEMBELIAN SC AKAN DAPAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜
+ FREE GIFT
+ FREE CONSULTATION
+ FREE TEKNIK KEJUT LEMAK (2 minit terus loss inch)

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
SECRET CORREA (SC) PAKAR MENCAIRKAN LEMAK DEGIL DALAM KEADAAN SEJUK ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ #SecretCorrea  atau nama famousnya #LosyenKurusSejuk  adalah losyen kurus yg PERTAMA DI MALAYSIA yg bersifat sejuk โ›„ yakni diproses khas buat anda yg alah, allergic, trauma atau takut pada losyen kurus yg panas memedihkan kulit๐Ÿ”ฅ SC dicipta khas utk keselesaan penggunanya yg mana tidak mengira peringkat umur yakni dari baby, kanakยฒ, dewasa hingga ke warga emas boleh guna losyen nie (tak kira lelaki/perempuan) ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฒ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿ‘ท๐Ÿ‘ฑ๐Ÿ‘ด Fungsi utama adalah untuk Mencairkan lemak degil/tepu dlm badan & menganjalkan balik struktur kulit yg menggeleber. So, no more spare tyre ok ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Lainยฒ fungsi sgt banyak.. 1001 manfaat yg boleh digunakan utk seisi keluarga. Panjang kalau nak dihurai kat sini. Nanti penat pulak anda nak baca. ๐Ÿ‘ป So, boleh tengok diruangan komen yea. ๐Ÿ˜‡ Ok. Info penting utk anda ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž SETIAP PEMBELIAN SC AKAN DAPAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ + FREE GIFT + FREE CONSULTATION + FREE TEKNIK KEJUT LEMAK (2 minit terus loss inch) #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Assalamualaikum.. selamat pagi semua.. moga sahabat sihat dan ceria hari ini.. usah dikenang perkara lalu yg menyakitkan..pandanglah jauh ke depan utk bina kebahagiaan mendatang.. Moga Allah merahmati kita semua.. aminn.. #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Assalamualaikum.. selamat pagi semua.. moga sahabat sihat dan ceria hari ini.. usah dikenang perkara lalu yg menyakitkan..pandanglah jauh ke depan utk bina kebahagiaan mendatang.. Moga Allah merahmati kita semua.. aminn.. #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
SIAPA NAK KURUS DALAM MASA DUA MINGGU KENA BACA !

________________________________________ .
First of all, nak kurus tak? nak cantik tak? nak sihat tak? KALAU NAK jangan banyak tanya ! Buang perasaan ragu ragu! Beli dan sapu je ! Kalau kita nak sesuatu tapi takda usaha then STOP DREAMING ! .
Saya dah pesan yang kita TAK JANJI TAPI SANGAT PASTI ! Jadi kenapa awak nak ragu ragu ? Beli jer ! Awak yg akan merasai kehebatannya nanti ! Takkan rugi pun. I give you option, you choose to decide ! .
Saya taknak awak percayakan losyen sc ni, tapi saya nak awak TRY AJER dan jangan lupa beli weighing scale yaa! Awak jangan terkejut sgt nanti ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹ .
Untuk order losyen ajaib, sila whatsapp 011-1686 3455.

#losyenkurussejukno1malaysia 
#losyenkurussejukberkolegen 
#kurustanpadiet
SIAPA NAK KURUS DALAM MASA DUA MINGGU KENA BACA ! ________________________________________ . First of all, nak kurus tak? nak cantik tak? nak sihat tak? KALAU NAK jangan banyak tanya ! Buang perasaan ragu ragu! Beli dan sapu je ! Kalau kita nak sesuatu tapi takda usaha then STOP DREAMING ! . Saya dah pesan yang kita TAK JANJI TAPI SANGAT PASTI ! Jadi kenapa awak nak ragu ragu ? Beli jer ! Awak yg akan merasai kehebatannya nanti ! Takkan rugi pun. I give you option, you choose to decide ! . Saya taknak awak percayakan losyen sc ni, tapi saya nak awak TRY AJER dan jangan lupa beli weighing scale yaa! Awak jangan terkejut sgt nanti ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹ . Untuk order losyen ajaib, sila whatsapp 011-1686 3455. #losyenkurussejukno1malaysia  #losyenkurussejukberkolegen  #kurustanpadiet 
PELIK LA!! TAPI MEMANG PELIK MEMANG AJAIB! BARU 3 KALI PENGGUNAAN HIDUP TERUS BERUBAH!!! Dah try macam2 tak kuruih2 jugak?

Nak carik produk ku.RU.s yg selamat tanpa diet yg menyakitkan & menyusahkan?

Taknak kuruih melidi tapi nak ideal je. Suami tengok pun sejuk jer mata, Gitu๐Ÿ˜

Lotion secret correa yang cool ni dirumus dgn bahan semulajadi, seperti hedera helix, guarana & kolagen asli bunga matahari yg 3 kali ganda best berbanding produk2 luar negara! Setaraf dengan yang digunakan di spa2 yang terkenal tau. 
Formulasi teknologi terkini yg paling hot di Korea...memberikan anda badan langsing, cantik & sihat secara semulajadi.

Sekarang ni ubat kuruih macam takut nak telan sebab takut effect dalaman. Lotion kuruih Cool secret correa ialah jawapannya!

Beribu2 testimoni menyokong kehebatan produk ini, kerana ianya terhasil daripada kolagen asli bunga matahari dan bahan2 mewah. Memang kelas uols!

Nak? Boleh PM kami atau

Whatsapp 0173572893

Whatsapp 0173572893

Whatsapp 0173572893

Sempena Ada YEAR END PROMOSI SEKARANG, HARGA BEST TAUโ™ฅ๏ธ Jangan berlengah lagi, nanti menyesal!

#secretCorreaMultifunction 
#slimmingproduct 
#slimmingbooster 
#krimKurus
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#DealerSCSecretCorreaShahAlam
PELIK LA!! TAPI MEMANG PELIK MEMANG AJAIB! BARU 3 KALI PENGGUNAAN HIDUP TERUS BERUBAH!!! Dah try macam2 tak kuruih2 jugak? Nak carik produk ku.RU.s yg selamat tanpa diet yg menyakitkan & menyusahkan? Taknak kuruih melidi tapi nak ideal je. Suami tengok pun sejuk jer mata, Gitu๐Ÿ˜ Lotion secret correa yang cool ni dirumus dgn bahan semulajadi, seperti hedera helix, guarana & kolagen asli bunga matahari yg 3 kali ganda best berbanding produk2 luar negara! Setaraf dengan yang digunakan di spa2 yang terkenal tau. Formulasi teknologi terkini yg paling hot di Korea...memberikan anda badan langsing, cantik & sihat secara semulajadi. Sekarang ni ubat kuruih macam takut nak telan sebab takut effect dalaman. Lotion kuruih Cool secret correa ialah jawapannya! Beribu2 testimoni menyokong kehebatan produk ini, kerana ianya terhasil daripada kolagen asli bunga matahari dan bahan2 mewah. Memang kelas uols! Nak? Boleh PM kami atau Whatsapp 0173572893 Whatsapp 0173572893 Whatsapp 0173572893 Sempena Ada YEAR END PROMOSI SEKARANG, HARGA BEST TAUโ™ฅ๏ธ Jangan berlengah lagi, nanti menyesal! #secretCorreaMultifunction  #slimmingproduct  #slimmingbooster  #krimKurus  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #DealerSCSecretCorreaShahAlam 
[ TERKINI] SECRET CORREA ADALAH JAWAPAN KURUS ANDA 
Kenapa saya baru dengar tentang produk Losyen kurus sejuk ni ye? 
Rasa bersalah sgt baru dengar sebab saya xpernah rasa bila sapu sebest #LOSYENKURUSSEJUK ni.

Tadi sebelum sapu dekat lengan rasa menggeleber tapi sekarang  rasa FIRM cepat betul. -Ida Kajang-  Ye memang magic sebab Formulasi teknologi korea mampu mencairkan lemak2 anda seperti gugurnya salji2...๐Ÿ˜˜ Korang boleh terus pm ye no admin kat bawah
Http://www.wasap.my/+60173572893

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
[ TERKINI] SECRET CORREA ADALAH JAWAPAN KURUS ANDA Kenapa saya baru dengar tentang produk Losyen kurus sejuk ni ye? Rasa bersalah sgt baru dengar sebab saya xpernah rasa bila sapu sebest #LOSYENKURUSSEJUK  ni. Tadi sebelum sapu dekat lengan rasa menggeleber tapi sekarang rasa FIRM cepat betul. -Ida Kajang- Ye memang magic sebab Formulasi teknologi korea mampu mencairkan lemak2 anda seperti gugurnya salji2...๐Ÿ˜˜ Korang boleh terus pm ye no admin kat bawah Http://www.wasap.my/+60173572893 #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
YEAR END SALE KOME OI.. moh le kurus sejuk dengan secret correa.. belum pernah teman jumpa losyen kurus yang sejuk dingin bila kena pd kulit.. kesannya tidak dinafikan lg..ramai dh brjaya tau.. Pm kakak tau 0173572893

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
YEAR END SALE KOME OI.. moh le kurus sejuk dengan secret correa.. belum pernah teman jumpa losyen kurus yang sejuk dingin bila kena pd kulit.. kesannya tidak dinafikan lg..ramai dh brjaya tau.. Pm kakak tau 0173572893 #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
PRODUK KURUS PILIHAN ARTIS- ARTIS MALAYSIA. BUKAN SORANG TAPI RAMAI ARTIS MEMILIH LOSYEN SEJUK SECRET CORREA SEBAGAI AGEN CAIR LEMAK MEREKA.  LOSYEN KURUS YANG BERJAYA MEMBENTUK SEMULA BADAN DAN WAJAH AGAR LEBIH MENAWAN DAN INDAH DIPANDANGโ™กโ™ก TAK PERLU SEKSA DIRI UNTUK SEDUT LEMAK DENGAN CUCUK2 BAGAI.. DENGAN LOSYEN NI.. SAPU2 TEPUK2 SEJUK2 TIBA2 SLIM. 
YANG PENTING.. HALAL. TIDAK MELEKIT. SEJUK. SELESA. MULTIFUNGSI DAN MESRA WUDHU' 
WASAP KAKAK 0173572893

#slimingproduct 
#hotsellingitem 
#confinementwomen 
#halalproduct
#slimingbooster 
#secretCorreaMultifunction 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#coolestslimminglotion 
#weightlosstransformation 
#eatlover
#sedutlemak
#beautywithoutpain
#letsgetslim
PRODUK KURUS PILIHAN ARTIS- ARTIS MALAYSIA. BUKAN SORANG TAPI RAMAI ARTIS MEMILIH LOSYEN SEJUK SECRET CORREA SEBAGAI AGEN CAIR LEMAK MEREKA. LOSYEN KURUS YANG BERJAYA MEMBENTUK SEMULA BADAN DAN WAJAH AGAR LEBIH MENAWAN DAN INDAH DIPANDANGโ™กโ™ก TAK PERLU SEKSA DIRI UNTUK SEDUT LEMAK DENGAN CUCUK2 BAGAI.. DENGAN LOSYEN NI.. SAPU2 TEPUK2 SEJUK2 TIBA2 SLIM. YANG PENTING.. HALAL. TIDAK MELEKIT. SEJUK. SELESA. MULTIFUNGSI DAN MESRA WUDHU' WASAP KAKAK 0173572893 #slimingproduct  #hotsellingitem  #confinementwomen  #halalproduct  #slimingbooster  #secretCorreaMultifunction  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #coolestslimminglotion  #weightlosstransformation  #eatlover  #sedutlemak  #beautywithoutpain  #letsgetslim 
SEMINGGU TURUN 5 KILO

Akak ni adalah cikgu zumba u olls..
Kebiasaanya proses kalau nak turun 5 kilo katanya amik masa berpeluh berzumba 2-3 bulan itupun belum tentu konsisten turun.. Jom dengar apakah yg membuatkan cikgu cantik ni nak bersecret correa.. Sharing is caringkan maaf ya jika sy mengganggu.. Nak jadi mcm akak ni? 0173572893  #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
#turun5kg. #turun10kg.  #turun20kg
#misiXL.  #kurusSebelumKawin
#nakKurus.  #kuruscepat
#KurusTanpaSenaman
SEMINGGU TURUN 5 KILO Akak ni adalah cikgu zumba u olls.. Kebiasaanya proses kalau nak turun 5 kilo katanya amik masa berpeluh berzumba 2-3 bulan itupun belum tentu konsisten turun.. Jom dengar apakah yg membuatkan cikgu cantik ni nak bersecret correa.. Sharing is caringkan maaf ya jika sy mengganggu.. Nak jadi mcm akak ni? 0173572893 #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam  #turun5kg . #turun10kg . #turun20kg  #misiXL . #kurusSebelumKawin  #nakKurus . #kuruscepat  #KurusTanpaSenaman 
Big why kenapa sayang2 yang beratnya 60kg ke atas wajib turunkan berat badan.. Sayang diri. Diri anda juga amanah Allah yg perlu dijaga.

Pilihlah produk yang tidak menyeksakan diri. Tidak panas bila disapu. Halal dan mesra solat :) Terus wasap 0173572893

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
 #turun5kg. #turun10kg.  #turun20kg
#misiXL.  #kurusSebelumKawin
#nakKurus.  #kuruscepat
#KurusTanpaSenaman
Big why kenapa sayang2 yang beratnya 60kg ke atas wajib turunkan berat badan.. Sayang diri. Diri anda juga amanah Allah yg perlu dijaga. Pilihlah produk yang tidak menyeksakan diri. Tidak panas bila disapu. Halal dan mesra solat :) Terus wasap 0173572893 #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam  #turun5kg . #turun10kg . #turun20kg  #misiXL . #kurusSebelumKawin  #nakKurus . #kuruscepat  #KurusTanpaSenaman 
BUKAN SENANG NAK HILANGKAN STRETCH MARK DEGIL TAU! .
Yupp. Ibu ibu dekat luar sana yg pernah mengalami masalah stretch mark mesti tahu kan betapa susah nya nak hilangkan kesan tu. .
Tapi tidak lagi lepas consume losyen sc. Pakej sekali STRETCH MARK PUDAR + PERUT KEMPIS! .
Whatsapp 011-1686 3455

#RFLegacy 
#losyenkurussejukno1malaysia 
#losyenkurussejukberkolegen
BUKAN SENANG NAK HILANGKAN STRETCH MARK DEGIL TAU! . Yupp. Ibu ibu dekat luar sana yg pernah mengalami masalah stretch mark mesti tahu kan betapa susah nya nak hilangkan kesan tu. . Tapi tidak lagi lepas consume losyen sc. Pakej sekali STRETCH MARK PUDAR + PERUT KEMPIS! . Whatsapp 011-1686 3455 #RFLegacy  #losyenkurussejukno1malaysia  #losyenkurussejukberkolegen 
Harum mekar bunga ditaman
Dipetik oleh si anak dara
Losyen kurus viral kini menjadi rebutan
MenCairkan lemak dibadan dengan serta merta๐Ÿ’–

Bunga mawar diberi besan
Digantung tinggi buat hiasan
Losyen kurus viral ternyata berkesan
Wajib ada disetiap rumah buat bekalan๐Ÿ’•

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI!  #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Harum mekar bunga ditaman Dipetik oleh si anak dara Losyen kurus viral kini menjadi rebutan MenCairkan lemak dibadan dengan serta merta๐Ÿ’– Bunga mawar diberi besan Digantung tinggi buat hiasan Losyen kurus viral ternyata berkesan Wajib ada disetiap rumah buat bekalan๐Ÿ’• ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI! #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Selesa betul sapu losyen sejuk SC kat dagu, lengan, perut, peha dan betis...eh dekat satu badan lumor..sejuk lah katakan.
.
Hari pertama...buang angin je..pembuangan pun lawas 2 kali sehari..Kalau x 3-4hari baru dpt buang. Sekarang rasa perut lebih sedap.
.
Kain dan baju tukar dari saiz XXL kpd XL
Dulu x boleh zip asyik tersekat je kat pinggul Tapi sekarang dah boleh.
.
Alhamdullilah...kemana2 SC sentiasa bersama.
.
Jom tukar saiz dengan hanya sapu2 je.
.
Whatsapp ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
011-1686 3455

#RFLegacy 
#losyenmultifungsi 
#losyenkurussejukno1malaysia
Selesa betul sapu losyen sejuk SC kat dagu, lengan, perut, peha dan betis...eh dekat satu badan lumor..sejuk lah katakan. . Hari pertama...buang angin je..pembuangan pun lawas 2 kali sehari..Kalau x 3-4hari baru dpt buang. Sekarang rasa perut lebih sedap. . Kain dan baju tukar dari saiz XXL kpd XL Dulu x boleh zip asyik tersekat je kat pinggul Tapi sekarang dah boleh. . Alhamdullilah...kemana2 SC sentiasa bersama. . Jom tukar saiz dengan hanya sapu2 je. . Whatsapp ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ 011-1686 3455 #RFLegacy  #losyenmultifungsi  #losyenkurussejukno1malaysia 
[ PELUH BANYAK KELUAR ๐Ÿ‘ ]

Gaisss kena tahu tauu peluh jgaa satu cara utk hilangkan toksin dalamm badan ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ . Lagi banyak kita peluh , lagi cepat perubahan positif kitaa dapat ! 
Losyen sc dapat bantuu masalah uolssss , Losyen sejuk punn boleh keluarkan peluhh dgn banyakkkk !

Wassap 011-1686 3455

#RFLegacy 
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kurustanpadiet
[ PELUH BANYAK KELUAR ๐Ÿ‘ ] Gaisss kena tahu tauu peluh jgaa satu cara utk hilangkan toksin dalamm badan ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ . Lagi banyak kita peluh , lagi cepat perubahan positif kitaa dapat ! Losyen sc dapat bantuu masalah uolssss , Losyen sejuk punn boleh keluarkan peluhh dgn banyakkkk ! Wassap 011-1686 3455 #RFLegacy  #losyenkurussejukno1malaysia  #kurustanpadiet 
Assalam Sharing is caringkan...Teruja tau dgn sis ni asbab follow saranan kita utk #kempennyahtoksin..
Alhamdllah 4 kilo turun dalam masa 4 hari๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Nak x saya bantu guide sis utk turun berat badan min 3-4 kilo seminggu atau 10 kilo sebulan bagi berat yang lebih 60 kilo?๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿƒโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’ช #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Assalam Sharing is caringkan...Teruja tau dgn sis ni asbab follow saranan kita utk #kempennyahtoksin .. Alhamdllah 4 kilo turun dalam masa 4 hari๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Nak x saya bantu guide sis utk turun berat badan min 3-4 kilo seminggu atau 10 kilo sebulan bagi berat yang lebih 60 kilo?๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿƒโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’ช #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Repost from @secretpremiumcorrea_shara @TopRankRepost #TopRankRepost Masih tercari-cari Losyen yang SEJUK๐Ÿค”

#TeamNanieBeela
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia
#KesStudySc

Soalan : Ada side effect ke losyen SC ni? Tak meyakinkan betul.

Jawapan :

Rilek rilek. Setakat ni kalau ikut testimoni, kesan sampingan dari losyen ni buatkan suami tambah sayang. ๐Ÿ˜ฌ

Selain tu, pinggang makin menyusut, seluar kena tukar saiz yang lebih kecil, ahli keluarga terdekat dah mula memuji perubahan dan lain lain.๐Ÿ˜… Actually bahan-bahan dalam losyen ni memang selamat digunakan. Since losyen ni tak panas dan tak pijar so boleh je sapu di mana mana bahagian badan.

Cuma dinasihatkan bagi yang kulit sensitif dan alergik, tak digalakkan untuk sapu losyen SC di muka.

Bukan apa, kulit muka lebih nipis berbanding tempat lain. Untuk mengelakkan berlaku apa apa, lebih baik tidak sapu kat situ. ๐Ÿ˜‰

Sapu tempat yang awak BENCI sangat tengok lemak bertepek tu.

Boleh2

wassap 011-1686 3455

#RFLegacy
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#kurustanpadiet
#KesStudySc  Soalan : Ada side effect ke losyen SC ni? Tak meyakinkan betul. Jawapan : Rilek rilek. Setakat ni kalau ikut testimoni, kesan sampingan dari losyen ni buatkan suami tambah sayang. ๐Ÿ˜ฌ Selain tu, pinggang makin menyusut, seluar kena tukar saiz yang lebih kecil, ahli keluarga terdekat dah mula memuji perubahan dan lain lain.๐Ÿ˜… Actually bahan-bahan dalam losyen ni memang selamat digunakan. Since losyen ni tak panas dan tak pijar so boleh je sapu di mana mana bahagian badan. Cuma dinasihatkan bagi yang kulit sensitif dan alergik, tak digalakkan untuk sapu losyen SC di muka. Bukan apa, kulit muka lebih nipis berbanding tempat lain. Untuk mengelakkan berlaku apa apa, lebih baik tidak sapu kat situ. ๐Ÿ˜‰ Sapu tempat yang awak BENCI sangat tengok lemak bertepek tu. Boleh2 wassap 011-1686 3455 #RFLegacy  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #kurustanpadiet 
SELAMAT TINGGAL LEMAQQQ DEGIL!

Anda penat guna macam macam produk tapi tk berhasil ? Selalu sapu losyen quruih sana sini tapi panaihh tk tahan ? 
Haaa apa kata korang try pulak losyen kurus sejuk secret correa nih ? Tgok macam akak kita nih. Tak sampai satu tiub pun lagi tapi dah 5 KILO turunnya ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Whatsapp  011-1686 3455

#RFLegacy 
#losyenkurussejukno1malaysia 
#kurustanpadiet
SELAMAT TINGGAL LEMAQQQ DEGIL! Anda penat guna macam macam produk tapi tk berhasil ? Selalu sapu losyen quruih sana sini tapi panaihh tk tahan ? Haaa apa kata korang try pulak losyen kurus sejuk secret correa nih ? Tgok macam akak kita nih. Tak sampai satu tiub pun lagi tapi dah 5 KILO turunnya ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Whatsapp 011-1686 3455 #RFLegacy  #losyenkurussejukno1malaysia  #kurustanpadiet 
Lepas sapu losyen sejuk.. anak beranak ni keluar bersenam utk mengeluarkan perpeluhan.. Kakak terpaksa bermain bola sepak sebab kakak lahirkan anak2 lelaki.. jadi kakak pun terpaksa sador walaupun hati kakak  ni cepat benar trsentuh.. hihi.. Pertahankan kesihatan. Pertahankan kecantikan.Pertahankan kelangsingan.

#agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Lepas sapu losyen sejuk.. anak beranak ni keluar bersenam utk mengeluarkan perpeluhan.. Kakak terpaksa bermain bola sepak sebab kakak lahirkan anak2 lelaki.. jadi kakak pun terpaksa sador walaupun hati kakak ni cepat benar trsentuh.. hihi.. Pertahankan kesihatan. Pertahankan kecantikan.Pertahankan kelangsingan. #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Ape hey nye ni?

Abam belakang ni le yg mula2 pakai si tiub biru tu.. tujuannya nk kecikkan muka dia tu..dia kata muka dia mcam pinggan.. haha..nasib bukan talam.. Smpai sekarang abam ni sapu lagi muka dia tau.. bior maintain katanya.. #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
Ape hey nye ni? Abam belakang ni le yg mula2 pakai si tiub biru tu.. tujuannya nk kecikkan muka dia tu..dia kata muka dia mcam pinggan.. haha..nasib bukan talam.. Smpai sekarang abam ni sapu lagi muka dia tau.. bior maintain katanya.. #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam 
Penumpang tidak tegar

Hanya menumpang sebentar saja. Maafkan saya awak.. saya buka kedekut tak nak bg tumpang lama2..tapi awak tak boleh dok lama2 dgn saya..awak kena sebarkan manfaat awak pd manusia lain pulak.

Ingat pesan saya tau awak.. biar awak letih.penat.asalkan orang lain gembira.asalkan orang lain puas hati. Awak buat kerja sungguh2 tau.. biar orang tu cantik. Menawan. Menarik tertarik.. Babai secret coffee.. selamat beramal ye kopi rahsia.. #coffeelover 
#coffeeviral 
#confinementwomen 
#breastfeeding
#slimmingcoffee 
#slimmingproduct 
#beautyShape 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#promotion 
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam 
#tutorialmakeup 
#Whasap0173572893
Penumpang tidak tegar Hanya menumpang sebentar saja. Maafkan saya awak.. saya buka kedekut tak nak bg tumpang lama2..tapi awak tak boleh dok lama2 dgn saya..awak kena sebarkan manfaat awak pd manusia lain pulak. Ingat pesan saya tau awak.. biar awak letih.penat.asalkan orang lain gembira.asalkan orang lain puas hati. Awak buat kerja sungguh2 tau.. biar orang tu cantik. Menawan. Menarik tertarik.. Babai secret coffee.. selamat beramal ye kopi rahsia.. #coffeelover  #coffeeviral  #confinementwomen  #breastfeeding  #slimmingcoffee  #slimmingproduct  #beautyShape  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #promotion  #DealerSecretCorreaShahAlam  #codsungaibulohkotadamansarashahalam  #tutorialmakeup  #Whasap0173572893 
Gandingan mantap meletop

Secret correa slimming lotion with secret coffee

CANTIK + SLIM+ SIHAT + RAPAT 
SAYANG SUAMI? SAYANG DIRI DULU

jom dapatkan set langsing ni! 
Wasap kakak 0173572893 [4:03PM, 11/08/2017] azian adnan: #agenbuangangin
#Legakansenggugut
#LawaskanPembuangan
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#losyenKurus
#elakObesiti
#parutpudar 
#kecutkanJerawat
#hilangkanparut 
#hilangkanselulit 
#kolagenBijiBungaMatahari
#produkkurusterbaik 
#losyenkurusSapudiMuka
#DealerSecretCorreaShahAlam 
#whatsapp_0173572893 
#codsungaibulohkotadamansarashahalam
[5:08PM, 17/08/2017] azian adnan: #turun5kg. #turun10kg.  #turun20kg
#misiXL.  #kurusSebelumKawin
#nakKurus.  #kuruscepat
#KurusTanpaSenaman
Gandingan mantap meletop Secret correa slimming lotion with secret coffee CANTIK + SLIM+ SIHAT + RAPAT SAYANG SUAMI? SAYANG DIRI DULU jom dapatkan set langsing ni! Wasap kakak 0173572893 [4:03PM, 11/08/2017] azian adnan: #agenbuangangin  #Legakansenggugut  #LawaskanPembuangan  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #losyenKurus  #elakObesiti  #parutpudar  #kecutkanJerawat  #hilangkanparut  #hilangkanselulit  #kolagenBijiBungaMatahari  #produkkurusterbaik  #losyenkurusSapudiMuka  #DealerSecretCorreaShahAlam  #whatsapp_0173572893  #codsungaibulohkotadamansarashahalam  [5:08PM, 17/08/2017] azian adnan: #turun5kg . #turun10kg . #turun20kg  #misiXL . #kurusSebelumKawin  #nakKurus . #kuruscepat  #KurusTanpaSenaman 
Mudahnya Nak Kurus
Tak Perlu Rasa Panas, Tak Perlu Rasa Pijar Tak Rasa Tak Perlu Ada Bau Yang Tak Menyenangkan
Sapu Jer 2Kali Sehari
Insyaallah..Anda Buat Anda Dapat

#teamidamizan 
#secretcorreaasia 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia #secretcorreacoffee
CIK PUAN AZILA FOUNDER SECRET CORREA SEDANG MENGHANTUI MALAYSIA!! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
.
.
Majalah HIJAB FESYEN yg menampilkan CikPuan Azila sebagai PENGHIAS MUKA DEPAN kini berada di pasaran!! ๐Ÿ˜
.
.
ALHAMDULILLAH SYUKUR YA ALLAH. Secret Correa secara rasmi nya telah menjadi PENAJA RASMI bagi PENCARIAN COVER GIRL utk MAJALAH HIJABI MESTIKA EDISI 2017/18.
.
.
Secret Correa akan menjadi PENAJA RASMI selama SETAHUN dan akan berkolaborasi dgn TEAM UTUSAN KARYA bg menjayakan pencarian COVER GIRL edisi 2017/18 yg akan dtg tidak lama lagi.
.

#DealerSecretCorreaShahAlam
#SecretCorrea
#MajalahHijab
#LetsGetSlim 
#LosyenKurusSejukNo1Malaysia 
#secretCoffee
#secretCorreaSlimmingLotion
#SlimmingBooster 
#lost5kg
#lost10kg
#healthy
#whatsapp_0173572893 
#dietatkin 
#bazarpaknilprodukkecantikan 
#
CIK PUAN AZILA FOUNDER SECRET CORREA SEDANG MENGHANTUI MALAYSIA!! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ . . Majalah HIJAB FESYEN yg menampilkan CikPuan Azila sebagai PENGHIAS MUKA DEPAN kini berada di pasaran!! ๐Ÿ˜ . . ALHAMDULILLAH SYUKUR YA ALLAH. Secret Correa secara rasmi nya telah menjadi PENAJA RASMI bagi PENCARIAN COVER GIRL utk MAJALAH HIJABI MESTIKA EDISI 2017/18. . . Secret Correa akan menjadi PENAJA RASMI selama SETAHUN dan akan berkolaborasi dgn TEAM UTUSAN KARYA bg menjayakan pencarian COVER GIRL edisi 2017/18 yg akan dtg tidak lama lagi. . #DealerSecretCorreaShahAlam  #SecretCorrea  #MajalahHijab  #LetsGetSlim  #LosyenKurusSejukNo1Malaysia  #secretCoffee  #secretCorreaSlimmingLotion  #SlimmingBooster  #lost5kg  #lost10kg  #healthy  #whatsapp_0173572893  #dietatkin  #bazarpaknilprodukkecantikan  #
Siapa Yang X Nak Kurus, Sihat Cantik Kau Mmg Debom Kan!
Tp Pastikan Ape Yang Di Ambil Halal, Selamat Dan Mdpt Kelulusan KKM.

#LosyenKurusSejukNo1Malaysia #secretcorreacoffee 
#hanyapadaMu